# # ChangeLog for 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs/PokeFight # # Generated by Trac 0.12.5 # 2022-08-18 13:46:23 Thu, 28 Jul 2016 11:57:44 GMT laturune [8217] * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs/FysiikkaPeli1 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs/FysiikkaPeli1/v14 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs/FysiikkaPeli1/v14/.suo (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs/PokeFight (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs/PokeFight/v14 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/.vs/PokeFight/v14/.suo (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.sln (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.csproj (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.csproj.Debug.cachefile (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Game.ico (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/GameThumbnail.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Ohjelma.cs (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Properties (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Properties/AssemblyInfo.cs (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/Pikachu.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/Pikachu2.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/charma.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/electro.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/fire.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/fireb.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/peliareena.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content/thunder.xnb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/FysiikkaPeli1.exe (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/FysiikkaPeli1.pdb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Jypeli.dll (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Jypeli.xml (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{721414F1-262C-4FE6-903C-007ABFB3B393}.xml (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.csproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.csprojResolveAssemblyReference.cache (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.exe (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.pdb (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/cachefile-{721414F1-262C-4FE6-903C-007ABFB3B393}-targetpath.txt (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/FysiikkaPeli1Content.contentproj (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/Pikachu.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/Pikachu2.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/bin (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/bin/x86 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/bin/x86/Debug (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/bin/x86/Release (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/charma.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/electro.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/fire.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/fireb.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86 (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1Content.contentproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1Content.contentprojResolveAssemblyReference.cache (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/peliareena.png (added) * 2016/30/LauriT/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/thunder.png (added) pokefight melkein valmis