# # ChangeLog for 2014/30/MikkoI/frakt/frakt.suo # # Generated by Trac 0.12.5 # 2022-08-20 02:26:51 Fri, 25 Jul 2014 05:19:59 GMT mijoilmo [5656] * 2014/30/MikkoI/AoE2-VaNiTy-2-4-4.rar (deleted) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt.suo (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/Game1.cs (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug/frakt.exe (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug/frakt.pdb (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.csprojResolveAssemblyReference.cache (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.exe (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.pdb (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/fraktContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache (modified) fraktaaleja! Thu, 24 Jul 2014 14:58:59 GMT mijoilmo [5651] * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt.suo (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/Game1.cs (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug/frakt.exe (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug/frakt.pdb (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.csproj.FileListAbsolute.txt (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.csprojResolveAssemblyReference.cache (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.exe (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.pdb (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/ContentPipeline.xml (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/fraktContent.contentproj.FileListAbsolute.txt (modified) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/fraktContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache (modified) Wed, 23 Jul 2014 05:58:41 GMT mijoilmo [5558] * 2014/30/MikkoI (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1 (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1 (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.sln (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.suo (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1 (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.csproj (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Game.ico (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/GameThumbnail.png (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Ohjelma.cs (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Properties (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/Properties/AssemblyInfo.cs (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Content (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/FysiikkaPeli1.exe (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/FysiikkaPeli1.pdb (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Jypeli.dll (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/bin/x86/Debug/Jypeli.xml (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{9C7477EF-EF7F-4890-BA73-80F7C59EC4A0}.xml (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.csproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.exe (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.pdb (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/FysiikkaPeli1Content.contentproj (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/bin (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/bin/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/bin/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1Content.contentproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1Content.contentprojResolveAssemblyReference.cache (added) * 2014/30/MikkoI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1 (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1 (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1.sln (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1.suo (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1 (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Camera (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Camera/Camera.cs (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Game.ico (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Game1.cs (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/GameThumbnail.png (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Program.cs (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Properties (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Properties/AssemblyInfo.cs (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Render (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/Render/MapRenderer.cs (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1.csproj (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1.csproj.Debug.cachefile (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1.csproj.user (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86/Debug/Content (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86/Debug/Content/Graphics (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86/Debug/Content/Graphics/Test (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86/Debug/Content/Graphics/Test/taso5.1.xnb (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86/Debug/WindowsGame1.exe (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/bin/x86/Debug/WindowsGame1.pdb (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{97A5BC4F-C40A-4D52-BF03-8923DFD60CA0}.xml (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/WindowsGame1.csproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/WindowsGame1.csprojResolveAssemblyReference.cache (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/WindowsGame1.exe (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/WindowsGame1.pdb (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1/obj/x86/Debug/cachefile-{97A5BC4F-C40A-4D52-BF03-8923DFD60CA0}-targetpath.txt (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/Graphics (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/Graphics/Test (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/Graphics/Test/taso5.1.png (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/WindowsGame1Content.contentproj (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/bin (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/bin/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/bin/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/obj (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/obj/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/obj/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/obj/x86/Debug/WindowsGame1Content.contentproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2014/30/MikkoI/WindowsGame1/WindowsGame1/WindowsGame1Content/obj/x86/Debug/WindowsGame1Content.contentprojResolveAssemblyReference.cache (added) * 2014/30/MikkoI/frakt (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt.sln (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt.suo (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/Game.ico (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/Game1.cs (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/GameThumbnail.png (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/Program.cs (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/Properties (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/Properties/AssemblyInfo.cs (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug/Content (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug/frakt.exe (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/bin/x86/Debug/frakt.pdb (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/frakt.csproj (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/frakt.csproj.user (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{223295BE-ACF3-44C6-B8A3-41C3A9AB2E31}.xml (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.csproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.csprojResolveAssemblyReference.cache (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.exe (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/frakt/obj/x86/Debug/frakt.pdb (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/bin (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/bin/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/bin/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/fraktContent.contentproj (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86 (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/DesignTimeResolveAssemblyReferencesInput.cache (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/TempPE (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/fraktContent.contentproj.FileListAbsolute.txt (added) * 2014/30/MikkoI/frakt/frakt/fraktContent/obj/x86/Debug/fraktContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache (added) a