Ignore:
Timestamp:
2010-06-18 13:26:27 (9 years ago)
Author:
kaosmaja
Message:

valmis

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/24/kaosmaja/Tasohyppely1/Peli.cs

    r974 r981  
    4747        seuraavaKentta(); 
    4848        MessageDisplay.Add("Etsi iso tähti!"); 
     49 
     50        LisaaPistelaskuri(); 
    4951    }     
    5052 
     
    5456        ClearAll(); 
    5557        LisaaPistelaskuri(); 
    56         pisteLaskuri.Reset(); 
    57  
     58      
    5859        //MediaPlayer.Play("taustamusiikki"); 
    5960 
     
    7879        { 
    7980            topLista.Show(RandomGen.NextInt(10, 100000)); 
     81            //Keyboard.Listen(Key.Space); 
    8082        } 
    8183        lisaaNappaimet(); 
     
    354356 
    355357        lisaaGamePadNappaimet(ControllerOne); 
    356     } 
     358          
     359     } 
    357360 
    358361    void lisaaGamePadNappaimet(GamePad controller) 
    359362    { 
     363        controller.Listen(Button.Start, ButtonState.Down, Begin, "aloita peli"); 
     364        controller.Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Down, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
    360365        controller.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 
    361366 
    362         controller.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 
    363         controller.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    364         controller.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyVoima); 
    365     } 
    366  
     367        controller.Listen(Button.LeftStick, ButtonState.Up, liikutaP1, "Pelaaja ", pelaaja1); 
     368    } 
     369    void liikutaP1(PlatformCharacter hahmo) 
     370    { 
     371        Vector tatinAsento = ControllerOne.LeftThumbDirection; 
     372        if (tatinAsento.X < 0)  
     373        { 
     374            liikuta(hahmo, -nopeus); 
     375        } 
     376        if (tatinAsento.X > 0.5) 
     377        { 
     378            liikuta(hahmo, nopeus); 
     379        } 
     380        if (tatinAsento.Y > 0.5) 
     381        { 
     382            hyppaa(hahmo, hyppyVoima); 
     383        } 
     384    } 
    367385    void liikuta(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
    368386    { 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.