Changeset 9760


Ignore:
Timestamp:
2018-06-14 15:04:50 (17 months ago)
Author:
tovitama
Message:
 
Location:
2018/24/TOMASM/TomaksenPeli
Files:
7 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2018/24/TOMASM/TomaksenPeli/TomaksenPeli/TomaksenPeli.cs

    r9754 r9760  
    6666         
    6767        LuoRandomOlio(); 
     68        Timer ajastin = new Timer(); 
     69        ajastin.Interval = 1.0; 
     70        ajastin.Timeout += LuoRandomOlio; 
     71        ajastin.Start(); 
    6872 
    6973 
    70          
    7174 
    7275        //foreach (Surface s in Level.CreateBorders(false)) s.Tag = "pahis"; 
     
    9497    void PelaajaTormasi(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kohde) 
    9598    { 
    96         MessageDisplay.Add("HIT!"); 
     99        MessageDisplay.Add("-1 life!"); 
    97100 
    98101        pelaajanTerveys--; 
    99102 
     103 
     104 
     105        //if (pelaajanTerveys <= 0) 
     106        //kolmio1.Destroy(); 
     107        //kolmio2.Destroy(); 
    100108        if (pelaajanTerveys <= 0) 
    101109            pelaaja.Destroy(); 
     110 
     111        if (pelaajanTerveys <= 0) 
     112        MessageDisplay.Add("You Have No Lives Left."); 
     113        MessageDisplay.Add("DEED BOII!"); 
    102114 
    103115 
     
    108120        PhysicsObject olio = new PhysicsObject(45, 45); 
    109121        olio.Image = olionKuva; 
    110  
     122        olio.Position = Level.GetRandomPosition(); 
    111123        Add(olio); 
    112         FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(kolmio1) 
     124        
     125        FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(kolmio1, kolmio2) 
    113126        { 
    114127            Speed = 50, 
    115128            Active = true, 
    116             DistanceFar = 600 
    117129    }; 
    118130        olio.Brain = seuraajanAivot; 
     
    132144            Tag = "pelaaja", 
    133145            Position = sijainti, 
    134             Image = avaruusalus 
     146            Image = avaruusalus, 
     147            CollisionIgnoreGroup = 1 
    135148        }; 
    136149        Add(pelaaja,1); 
     
    154167        
    155168        PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 
    156        
     169 
     170 
    157171        if (ammus != null) 
     172        { 
    158173            ammus.Tag = "hyvis"; 
     174            ammus.CollisionIgnoreGroup = 1; 
     175        } 
    159176        { 
    160177            //ammus.Size *= 3; 
     
    165182    AssaultRifle LuoPelaajanAse(PhysicsObject omistaja) 
    166183    { 
    167         AssaultRifle ase = new AssaultRifle(30, 10); 
     184        AssaultRifle ase = new AssaultRifle(1, 1); 
    168185 
    169         // Jos et halua ammusten määrän rajoitusta, vaan loputtomat panokset, 
    170         // niin älä lisää seuraavaa riviä ollenkaan: 
    171         //pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; // Ammusten määrä aluksi 
    172186        ase.InfiniteAmmo = true; 
    173         // Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
     187         
    174188        ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    175189        ase.FireRate = 7.0; 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.