Changeset 9711


Ignore:
Timestamp:
2018-06-08 11:39:05 (18 months ago)
Author:
nivertai
Message:
 
Location:
2018/23/NIILOV/peli1
Files:
12 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2018/23/NIILOV/peli1/peli1.cs

    r9698 r9711  
    1212    int pisteet = 0; 
    1313    int arvottu = 0; 
    14     int nykypaikka = -50; 
    15     int vanhapaikka = -0; 
     14    int nykypaikka = 0; 
     15    int vanhapaikka = 0; 
    1616    bool osuuko = false; 
    17     bool paallavaipois = true; 
    18     IntMeter PelaajanPisteet; 
    19     IntMeter PelaajanTimantit; 
    20     IntMeter PelaajanLevel; 
    21     IntMeter PelaajanTotal; 
    22  
    23     PhysicsObject tahti; 
     17 
    2418    PhysicsObject pallo; 
    2519    PhysicsObject vasenreuna; 
    26     const double VASEN_RAJA = -500; 
     20    PhysicsObject oikeareuna; 
     21    PhysicsObject ylareuna; 
     22    PhysicsObject alareuna; 
    2723    bool palloLuotu = false; 
    28     bool luotiinko = false; 
    29     Label naytto; 
    30     Label screen; 
    31     Label screen2; 
    32     Label screen3; 
    33  
    34     EasyHighScore topLista = new EasyHighScore(); 
    3524 
    3625    Vector nopeus = new Vector(-200, 0); 
     
    3827    protected override void Update(Time gameTime) 
    3928    { 
    40         if (palloLuotu) 
     29 
     30        if(palloLuotu) 
    4131        { 
    4232            pallo.X = 0; 
    4333        } 
    44         if (luotiinko) 
    45         { 
    46             PelaajanPisteet.Value++; 
    47             PelaajanTotal.Value++; 
    48         } 
     34 
    4935        base.Update(gameTime); 
    5036    } 
     37 
    5138    public override void Begin() 
    5239    { 
    53         IsFullScreen = false; //........................................................................................Muuta true:ksi! 
    5440        // Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    55         alkuvalikko(); 
    56     } 
    57     void alkuvalikko() 
    58     { 
    59         MultiSelectWindow alkuvalikko = new MultiSelectWindow("Menu", "New Game", "Music","Highscores","reset highscore", "Exit"); 
    60         Add(alkuvalikko); 
    61         alkuvalikko.AddItemHandler(0, alku); 
    62         alkuvalikko.AddItemHandler(1, musiikki); 
    63         alkuvalikko.AddItemHandler(2, highscores); 
    64         alkuvalikko.AddItemHandler(3, nollaa); 
    65         alkuvalikko.AddItemHandler(4, Exit); 
    66     } 
    67     void nollaa() 
    68     { 
    69         topLista.Clear(); 
    70         alkuvalikko(); 
    71     } 
    72     void highscores() 
    73     { 
    74         topLista.Show(); 
    75         topLista.HighScoreWindow.Closed += AloitaPeli; 
    76     } 
    77     void musiikki() 
    78     { 
    79         MultiSelectWindow musiikkivalikko = new MultiSelectWindow("Music", "On", "Off"); 
    80         Add(musiikkivalikko); 
    81         musiikkivalikko.AddItemHandler(0, On); 
    82         musiikkivalikko.AddItemHandler(1, Off); 
    83     } 
    84     void On() 
    85     { 
    86         paallavaipois = true; 
    87         alkuvalikko(); 
    88     } 
    89     void Off() 
    90     { 
    91         paallavaipois = false; 
    92         alkuvalikko(); 
    93     } 
    94     void alku() 
    95     { 
     41 
    9642        Level.BackgroundColor = Color.Red; 
    97         aika(); 
    98  
    99         LuoPisteLaskuri(); 
     43 
     44 
    10045        luokentta(Color.Black); 
    10146 
    102         Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, hyppaa, "pallo hyppää"); 
     47        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, hyppaa, "pallo hyppää"); 
    10348        //Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, asetanopeus, null, Vector.Zero); 
    10449        //Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Down, asetanopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas",nopeus); 
    10550        //Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Released, asetanopeus, null, Vector.Zero); 
    10651 
     52        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    10753        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    10854        AddCollisionHandler(pallo, "timantti", keraa); 
    10955        AddCollisionHandler(vasenreuna, ruudunyli); 
    11056        AddCollisionHandler(pallo, "ruutu", kuoliko); 
    111         AddCollisionHandler(pallo, "tahti", keraatahti); 
    112     } 
    113     void keraatahti(PhysicsObject pallo,PhysicsObject kohde) 
    114     { 
    115         kohde.Destroy(); 
    116         PelaajanLevel.Value++; 
    117         PelaajanTotal.Value++; 
    118     } 
    119     void aika() 
    120     { 
    121         Timer ajastin = new Timer(); 
    122         ajastin.Interval = 10; 
    123         ajastin.Timeout += lisaasuper; 
    124         ajastin.Start(); 
    125     } 
    126     void lisaasuper() 
    127     { 
    128         tahti = new PhysicsObject(40, 40); 
    129         tahti.Shape = Shape.Star; 
    130         tahti.Color = Color.Gold; 
    131         tahti.Velocity = nopeus; 
    132         tahti.X = Level.Right - 50; 
    133         tahti.IgnoresGravity = true; 
    134         tahti.Y = nykypaikka + 50; 
    135         tahti.Tag = "tahti"; 
    136         Add(tahti); 
    13757    } 
    13858    void luokentta(Color vari) 
    13959    { 
    14060        Gravity = new Vector(0, -1000); 
     61        //Level.CreateBorders(); 
     62        Level.CreateTopBorder(); 
    14163        pallo = new PhysicsObject(50, 50); 
    14264        pallo.Color = vari; 
     
    14971        palloLuotu = true; 
    15072 
    151         if(paallavaipois == true) 
    152         { 
    153             MediaPlayer.Play("musictothegame"); 
    154         } 
    155  
    156         PelaajanPisteet = LuoPisteLaskuri(); 
    157         PelaajanTimantit = LuoTimanttiLaskuri(); 
    158         PelaajanLevel = LuoLevelLaskuri(); 
    159         PelaajanTotal = LuoTotalLaskuri(); 
    160  
    161         vasenreuna = new PhysicsObject(1, Screen.Height); 
    162         vasenreuna.X = VASEN_RAJA - vasenreuna.Width * 22; 
     73        vasenreuna = new PhysicsObject(100, Screen.Height); 
     74        vasenreuna.X = Level.Left - 100; 
    16375        //vasenreuna.MakeStatic(); 
    16476        Add(vasenreuna); 
     
    16981        vasenreuna.IgnoresCollisionResponse = true; 
    17082 
    171         for (int i = 0; i < 20; i++) 
     83        oikeareuna = Level.CreateRightBorder(); 
     84        oikeareuna.Restitution = 0.0; 
     85        oikeareuna.IsVisible = false; 
     86 
     87        ylareuna = Level.CreateTopBorder(); 
     88        ylareuna.Restitution = 0.0; 
     89        ylareuna.IsVisible = false; 
     90 
     91        alareuna = Level.CreateBottomBorder(); 
     92        alareuna.Restitution = 0.0; 
     93        alareuna.IsVisible = false; 
     94 
     95        for (int i = -10; i < 10; i++) 
    17296        { 
    17397            luotimantit(i * 50, 0); 
     
    176100        Camera.Follow(pallo); 
    177101    } 
     102 
     103 
    178104    PhysicsObject luoruudut(double x, double y) 
    179105    { 
     
    182108        ruutu.X = x; 
    183109        ruutu.Y = y; 
    184          
    185110        Add(ruutu); 
    186111        ruutu.Color = Color.Black; 
     
    188113        ruutu.Velocity = nopeus; 
    189114        ruutu.Tag = ("ruutu"); 
     115        ruutu.IgnoresGravity = true; 
    190116        ruutu.MakeStatic(); 
    191117 
     
    198124        timantti.X = x; 
    199125        timantti.Y = y; 
    200         timantti.Velocity = new Vector(-200,0); 
     126        timantti.Velocity = nopeus; 
    201127        timantti.Shape = Shape.Diamond; 
    202128        Add(timantti); 
    203         timantti.IgnoresCollisionResponse = true; 
    204129        timantti.Tag = ("timantti"); 
    205130        return timantti; 
     
    211136            Vector impulssi = new Vector(0, 400); 
    212137            pallo.Hit(impulssi); 
     138            //int luku = RandomGen.NextInt( 5 ); 
    213139            luku++; 
     140 
    214141            if (luku == 1) 
    215142            { 
     143                Level.BackgroundColor = Color.Red; 
     144            } 
     145            if (luku == 2) 
     146            { 
     147                Level.BackgroundColor = Color.OrangeRed; 
     148            } 
     149            if (luku == 3) 
     150            { 
     151                Level.BackgroundColor = Color.Orange; 
     152            } 
     153            if (luku == 4) 
     154            { 
     155                Level.BackgroundColor = Color.Yellow; 
     156            } 
     157            if (luku == 5) 
     158            { 
    216159                Level.BackgroundColor = Color.GreenYellow; 
    217160            } 
    218             if (luku == 2) 
    219             { 
    220                 Level.BackgroundColor = Color.Lime; 
    221             } 
    222             if (luku == 3) 
    223             { 
    224                 Level.BackgroundColor = Color.DarkCyan; 
    225             } 
    226             if (luku == 4) 
    227             { 
    228                 Level.BackgroundColor = Color.Orange; 
    229             } 
    230             if (luku == 5) 
    231             { 
    232                 Level.BackgroundColor = Color.Yellow; 
    233                 luku = 0; 
     161            if (luku == 6) 
     162            { 
     163                Level.BackgroundColor = Color.LimeGreen; 
     164            } 
     165            if (luku == 7) 
     166            { 
     167                Level.BackgroundColor = Color.Green; 
     168            } 
     169            if (luku == 8) 
     170            { 
     171                Level.BackgroundColor = Color.MediumBlue; 
     172            } 
     173            if (luku == 9) 
     174            { 
     175                Level.BackgroundColor = Color.DarkViolet; 
     176                luku = 1; 
    234177            } 
    235178            osuuko = false; 
     
    240183    { 
    241184        timantti.Destroy(); 
    242         //PelaajanPisteet.Value++; 
    243         PelaajanTimantit.Value ++; 
    244         PelaajanTotal.Value++; 
     185        pisteet++; 
    245186        //pisteet = pisteet + 1 ? lisää 
    246187    } 
     
    253194            { 
    254195                vanhapaikka = nykypaikka; 
    255                 arvottu = RandomGen.NextInt(1, 3); 
     196                arvottu = RandomGen.NextInt(1,2); 
    256197                vaihtuukoy = 0; 
    257198            } 
    258199            //MessageDisplay.Add("ruutu osui!"); 
    259             kohde.X = -VASEN_RAJA; 
     200            kohde.X = Level.Right - 100; 
    260201 
    261202            if (arvottu == 1) 
     
    263204                kohde.Y = vanhapaikka - 50; 
    264205                nykypaikka = vanhapaikka - 50; 
    265                 vasenreuna.Y = vanhapaikka - 50; 
    266                 luotimantit(Level.Right - 5, nykypaikka + 50); 
    267             } 
    268             if (arvottu == 2) 
     206            } 
     207            else if (arvottu == 2) 
    269208            { 
    270209                kohde.Y = vanhapaikka + 50; 
    271210                nykypaikka = vanhapaikka + 50; 
    272                 vasenreuna.Y = vanhapaikka + 50; 
    273                 luotimantit(Level.Right - 5, nykypaikka + 50); 
    274211            } 
    275212        } 
     
    277214        { 
    278215            //MessageDisplay.Add("ruutu osui!"); 
    279             kohde.Destroy(); 
    280             // luotimantit(-VASEN_RAJA, nykypaikka + 100); 
    281         } 
    282         if (kohde.Tag.ToString().Equals("tahti")) 
    283         { 
    284             kohde.Destroy(); 
    285         } 
    286     } 
    287  
     216            kohde.X = Level.Right - 100; 
     217        } 
     218        if (kohde.Tag.ToString().Equals("pallo")) 
     219        { 
     220            pallo.X = Level.Left; 
     221        } 
     222    } 
    288223    void kuoliko(PhysicsObject pallo, PhysicsObject kohde) 
    289224    { 
    290225        if (pallo.Bottom < kohde.Top-30) 
    291226        { 
    292             MediaPlayer.Stop(); 
    293             topLista.EnterAndShow(PelaajanTotal.Value); 
    294             topLista.HighScoreWindow.Closed += AloitaPeli; 
    295  
    296             Explosion rajahdys = new Explosion(300); 
    297             rajahdys.X = pallo.X; 
    298             rajahdys.Y = pallo.Y; 
    299             Add(rajahdys); 
    300             pallo.Destroy(); 
    301             luotiinko = false; 
    302             nopeus = new Vector(0, 0); 
    303             //IsPaused = true; 
    304             //MultiSelectWindow alkuvalikko = new MultiSelectWindow("You Died!" , "Exit"); 
    305             //Add(alkuvalikko); 
    306             //alkuvalikko.AddItemHandler(0, Exit); 
     227            IsPaused = true; 
     228            MultiSelectWindow alkuvalikko = new MultiSelectWindow("You Died!" ,"New Game", "Exit"); 
     229            Add(alkuvalikko); 
     230            alkuvalikko.AddItemHandler(0, valikko); 
     231            alkuvalikko.AddItemHandler(1, Exit); 
    307232        } 
    308233        else 
     
    311236        } 
    312237    } 
    313     public void AloitaPeli(Window sender) 
    314     { 
    315         valikko(); 
     238    void aloitapeli() 
     239    { 
     240        IsPaused = false; 
    316241    } 
    317242    void valikko() 
    318243    { 
    319244        IsPaused = false; 
    320         ClearAll(); 
    321         nykypaikka = -50; 
    322         vanhapaikka = -50; 
    323         vaihtuukoy = -1; 
    324         nopeus = new Vector(-200, 0); 
     245        ClearAll(); // Tyhjennetään kenttä kaikista peliolioista 
    325246        Begin(); 
    326247    } 
    327     IntMeter LuoPisteLaskuri() 
    328     { 
    329         IntMeter laskuri = new IntMeter(0); 
    330  
    331         naytto = new Label(); 
    332         naytto.BindTo(laskuri); 
    333         naytto.X = Level.Left + 100; 
    334         naytto.Y = Level.Top - 50; 
    335         naytto.TextColor = Color.White; 
    336         naytto.BorderColor = Color.White; 
    337         naytto.Title = ("Distance"); 
    338         naytto.Color = Color.Black; 
    339         Add(naytto); 
    340  
    341         luotiinko = true; 
    342         return laskuri; 
    343     } 
    344     IntMeter LuoTimanttiLaskuri() 
    345     { 
    346         IntMeter laskuri = new IntMeter(0); 
    347  
    348         screen = new Label(); 
    349         screen.BindTo(laskuri); 
    350         screen.X = Level.Left + 100; 
    351         screen.Y = Level.Top - 100; 
    352         screen.TextColor = Color.White; 
    353         screen.BorderColor = Color.White; 
    354         screen.Title = ("Diamonds"); 
    355         screen.Color = Color.Black; 
    356         Add(screen); 
    357  
    358         return laskuri; 
    359     } 
    360     IntMeter LuoLevelLaskuri() 
    361     { 
    362         IntMeter laskuri = new IntMeter(1); 
    363  
    364         screen2 = new Label(); 
    365         screen2.BindTo(laskuri); 
    366         screen2.X = Level.Left + 100; 
    367         screen2.Y = Level.Top - 150; 
    368         screen2.TextColor = Color.White; 
    369         screen2.BorderColor = Color.White; 
    370         screen2.Title = ("Level"); 
    371         screen2.Color = Color.Black; 
    372         Add(screen2); 
    373  
    374         return laskuri; 
    375     } 
    376     IntMeter LuoTotalLaskuri() 
    377     { 
    378         IntMeter laskuri = new IntMeter(1); 
    379  
    380         screen3 = new Label(); 
    381         screen3.BindTo(laskuri); 
    382         screen3.X = Level.Left + 100; 
    383         screen3.Y = Level.Top - 200; 
    384         screen3.TextColor = Color.White; 
    385         screen3.BorderColor = Color.White; 
    386         screen3.Title = ("Total score"); 
    387         screen3.Color = Color.Black; 
    388         Add(screen3); 
    389  
    390         return laskuri; 
    391     } 
    392248} 
  • 2018/23/NIILOV/peli1/peli1/Content/Content.mgcb

    r9693 r9711  
    1515#---------------------------------- Content ---------------------------------# 
    1616 
    17 #begin musictothegame.mp3 
    18 /importer:Mp3Importer 
    19 /processor:SongProcessor 
    20 /processorParam:Quality=Best 
    21 /build:musictothegame.mp3 
    22  
  • 2018/23/NIILOV/peli1/peli1/obj/x86/Debug/peli1.csproj.CoreCompileInputs.cache

    r9621 r9711  
    1 96b213ab8df838a7dea4554aa9686eeb070217ec 
     197111d24e9889d2fadba54a347302f22800ebdb0 
  • 2018/23/NIILOV/peli1/peli1/obj/x86/Debug/peli1.csproj.FileListAbsolute.txt

    r9693 r9711  
    2727C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.exe 
    2828C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.pdb 
    29 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\peli1.exe 
    30 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\peli1.pdb 
    31 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\Jypeli.dll 
    32 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\Jypeli.Physics2d.dll 
    33 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\MonoGame.Framework.dll 
    34 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.MediaFoundation.dll 
    35 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.dll 
    36 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.XAudio2.dll 
    37 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.DXGI.dll 
    38 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.Direct3D11.dll 
    39 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.Direct2D1.dll 
    40 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.XInput.dll 
    41 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.Direct3D9.dll 
    42 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\Jypeli.xml 
    43 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\Jypeli.Physics2d.xml 
    44 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\MonoGame.Framework.xml 
    45 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.MediaFoundation.xml 
    46 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.xml 
    47 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.XAudio2.xml 
    48 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.DXGI.xml 
    49 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.Direct3D11.xml 
    50 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.Direct2D1.xml 
    51 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.XInput.xml 
    52 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\SharpDX.Direct3D9.xml 
    53 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.csprojResolveAssemblyReference.cache 
    54 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.csproj.CoreCompileInputs.cache 
    55 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.exe 
    56 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.pdb 
    57 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\Content\musictothegame.wma 
    58 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\Content\musictothegame.xnb 
    59 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\peli1.exe.manifest 
    60 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\bin\Windows\Debug\peli1.application 
    61 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.exe.manifest 
    62 C:\MyTemp\pelikurssi2018\viikko23\suunnitelma\NIILOV\peli1\peli1\obj\x86\Debug\peli1.application 
  • 2018/23/NIILOV/peli1/peli1/peli1.csproj

    r9698 r9711  
    1717    <TargetFrameworkVersion>v4.5</TargetFrameworkVersion> 
    1818    <TargetFrameworkProfile /> 
    19     <IsWebBootstrapper>false</IsWebBootstrapper> 
    20     <PublishUrl>E:\Ball Jumping 1\</PublishUrl> 
    21     <Install>true</Install> 
    22     <InstallFrom>Disk</InstallFrom> 
    23     <UpdateEnabled>false</UpdateEnabled> 
    24     <UpdateMode>Foreground</UpdateMode> 
    25     <UpdateInterval>7</UpdateInterval> 
    26     <UpdateIntervalUnits>Days</UpdateIntervalUnits> 
    27     <UpdatePeriodically>false</UpdatePeriodically> 
    28     <UpdateRequired>false</UpdateRequired> 
    29     <MapFileExtensions>true</MapFileExtensions> 
    30     <ApplicationRevision>3</ApplicationRevision> 
    31     <ApplicationVersion>1.0.0.%2a</ApplicationVersion> 
    32     <UseApplicationTrust>false</UseApplicationTrust> 
    33     <PublishWizardCompleted>true</PublishWizardCompleted> 
    34     <BootstrapperEnabled>true</BootstrapperEnabled> 
    3519  </PropertyGroup> 
    3620  <PropertyGroup Condition=" '$(Configuration)|$(Platform)' == 'Debug|x86' "> 
     
    5438  </PropertyGroup> 
    5539  <PropertyGroup> 
    56     <ApplicationIcon>favicon.ico</ApplicationIcon> 
    57   </PropertyGroup> 
    58   <PropertyGroup> 
    59     <ManifestCertificateThumbprint>62020278C67C8C62E7424B8134C231FE174DBBBB</ManifestCertificateThumbprint> 
    60   </PropertyGroup> 
    61   <PropertyGroup> 
    62     <ManifestKeyFile>peli1_TemporaryKey.pfx</ManifestKeyFile> 
    63   </PropertyGroup> 
    64   <PropertyGroup> 
    65     <GenerateManifests>true</GenerateManifests> 
    66   </PropertyGroup> 
    67   <PropertyGroup> 
    68     <SignManifests>true</SignManifests> 
     40    <ApplicationIcon>Icon.ico</ApplicationIcon> 
    6941  </PropertyGroup> 
    7042  <ItemGroup> 
     
    8961  </ItemGroup> 
    9062  <ItemGroup> 
    91     <Content Include="favicon.ico" /> 
    9263    <Content Include="Icon.ico" /> 
    9364  </ItemGroup> 
    9465  <ItemGroup> 
    9566    <MonoGameContentReference Include="Content\Content.mgcb" /> 
    96   </ItemGroup> 
    97   <ItemGroup> 
    98     <BootstrapperPackage Include="Microsoft.Net.Framework.3.5.SP1"> 
    99       <Visible>False</Visible> 
    100       <ProductName>.NET Framework 3.5 SP1</ProductName> 
    101       <Install>false</Install> 
    102     </BootstrapperPackage> 
    103   </ItemGroup> 
    104   <ItemGroup> 
    105     <None Include="peli1_TemporaryKey.pfx" /> 
    10667  </ItemGroup> 
    10768  <Import Project="$(MSBuildToolsPath)\Microsoft.CSharp.targets" /> 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.