Changeset 959 for 2010/24/Vilvaini/Smile Jump/Peli.cs
- Timestamp:
- 2010-06-17 17:35:46 (11 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/24/Vilvaini/Smile Jump/Peli.cs
r954 r959 17 17 //bool pelaajan1ase = false; 18 18 bool Kolmepelaajaa = false; 19 bool Kaksipelaajaa = false; 19 20 //bool pelaajan2ase = false; 20 21 … … 31 32 32 33 Timer aikaLaskuri; 33 Timer aikaLaskuri2;34 34 35 35 PhysicsObject vasenReuna; … … 48 48 Camera.StayInLevel = true; 49 49 Alkukentta(); 50 Kolmepelaajaa = false; 51 Kaksipelaajaa = false; 50 52 } 51 53 … … 53 55 { 54 56 ClearAll(); 57 Kolmepelaajaa = false; 58 Kaksipelaajaa = false; 55 59 AlustaPistelaskurit(); 56 MessageDisplay.Add("Aloita kaksinpeli (Paina 2)");57 MessageDisplay.Add("Aloita yksinpeli (Paina 1)");58 MessageDisplay.Add("Poistu (Paina P)");59 60 Alkunappaimet(); 60 61 lisaaPelaajat(); … … 96 97 //pelaajan1pisteet.Reset(); 97 98 lisaaTaso(RandomGen.NextDouble(Level.Left + 50, Level.Right - 50), Level.Bottom + 150, 150); 99 100 Kolmepelaajaa = false; 101 Kaksipelaajaa = false; 98 102 99 103 TeeReunat(); … … 152 156 Alku.X = 0; 153 157 Alku.Y = Level.Bottom + 300; 154 Alku.Image = LoadImage("Smile Jump aloitusruutu ");158 Alku.Image = LoadImage("Smile Jump aloitusruutu2"); 155 159 Alku.IgnoresCollisionResponse = true; 156 160 Alku.IgnoresPhysicsLogics = true; … … 348 352 } 349 353 350 void lisaaPelaaja3()354 /*void lisaaPelaaja3() 351 355 { 352 356 pelaaja3 = new PlatformCharacter(40, 40); … … 375 379 Add(pelaaja4); 376 380 } 377 381 */ 378 382 void LisaaVihollinen(double x, double y) 379 383 { … … 393 397 } 394 398 395 void LisaaTramppaika(double tr)396 {397 tramppahyppy = tr;398 aikaLaskuri2 = new Timer(); // luodaan uusi ajastin, nimeltä aikaLaskuri399 aikaLaskuri2.Interval = 1; // ajastukseksi 5 sekuntia400 aikaLaskuri2.Trigger += new Timer.TriggerHandler(aikaLoppui2); // // asetetaan tapahtuma, kun aikaLaskuri kun 5 sekuntia on kulunut.401 Add(aikaLaskuri2); // lisätään aikaLaskuri peliin402 aikaLaskuri2.Start(1);403 }404 405 406 407 399 private void aikaLoppui(Timer sender) 408 400 { … … 440 432 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja2, hyppyVoima); 441 433 442 lisaaGamePadNappaimet(ControllerOne);434 //lisaaGamePadNappaimet(ControllerOne); 443 435 } 444 436 … … 456 448 // } 457 449 458 void lisaaGamePadNappaimet(GamePad controller)459 {460 controller.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä");461 462 controller.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja3, -nopeus);463 controller.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja3, nopeus);464 controller.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja3, hyppyVoima);465 }450 //void lisaaGamePadNappaimet(GamePad controller) 451 //{ 452 // controller.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 453 // 454 // controller.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja3, -nopeus); 455 // controller.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja3, nopeus); 456 // controller.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja3, hyppyVoima); 457 // } 466 458 467 459 void liikuta(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) … … 518 510 519 511 } 512 if (Kaksipelaajaa == true) 513 { 514 if (pelaaja1.Y > pelaaja2.Y) 515 { 516 Camera.Follow(pelaaja1); 517 } 518 else 519 { 520 Camera.Follow(pelaaja2); 521 } 522 523 } 520 524 521 525 // Tämä pitää huolen siitä, että kun kamera menee ylöspäin, niin kameran
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.