Changeset 9381
- Timestamp:
- 2017-08-03 11:55:42 (5 years ago)
- Location:
- 2017/31/JohannesL/dodh2
- Files:
-
- 5 added
- 13 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/31/JohannesL/dodh2/dodh2/dodh2/dodh2.cs
r9369 r9381 16 16 17 17 Image pelaajanKuva = LoadImage("snoopgas"); 18 Image tahtiKuva = LoadImage(" norsu");18 Image tahtiKuva = LoadImage("monkas"); 19 19 Image vihaajakuva = LoadImage("vihaa"); 20 20 Image rajahdyskuva = LoadImage("vihaa"); 21 Image vihaaja2kuva = LoadImage("toinenmonk"); 22 Image rajahdys2kuva = LoadImage("toinenmonk"); 21 23 22 24 SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 23 25 24 26 bool saakoRajahtaa = true; 27 bool saako2Rajahtaa = true; 25 28 26 29 public override void Begin() … … 28 31 Gravity = new Vector(0.0, -1400.0); 29 32 33 30 34 LuoKentta(); 31 35 LisaaNappaimet(); 32 36 LuoAikaLaskuri(); 33 37 vihaaja(); 34 38 vihaaja2(); 39 valikko(); 40 41 42 35 43 36 44 … … 145 153 if (ammus != null) 146 154 { 147 ammus.Size *= 1.0;155 ammus.Size *= 0.5; 148 156 //ammus.Image =() 149 157 ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(5.0); … … 180 188 Timer.SingleShot(5, () => { saakoRajahtaa = true; }); 181 189 182 Explosion rajahdys = new Explosion( 100);190 Explosion rajahdys = new Explosion(50); 183 191 rajahdys.Image = rajahdyskuva; 184 192 rajahdys.Position = pelaaja1.Position; 185 193 rajahdys.Speed = 100; 186 rajahdys.Force = 10000;194 rajahdys.Force = 5000; 187 195 Add(rajahdys); 188 196 189 197 } 198 void vihaaja2() 199 { 200 PhysicsObject vihaaja2 = new PhysicsObject(5, 5); 201 vihaaja2.X = -100; 202 vihaaja2.Y = 100; 203 vihaaja2.Shape = Shape.Rectangle; 204 vihaaja2.Mass = 10.0; 205 vihaaja2.Image = vihaaja2kuva; 206 207 Add(vihaaja2); 208 FollowerBrain seuraajan2Aivot = new FollowerBrain(pelaaja1); 209 210 seuraajan2Aivot.Speed = 30; // Millä nopeudella kohdetta seurataan 211 seuraajan2Aivot.DistanceFar = 1200; // Etäisyys jolla aletaan seurata kohdetta 212 seuraajan2Aivot.DistanceClose = 150; // Etäisyys jolloin ollaan lähellä kohdetta 213 seuraajan2Aivot.StopWhenTargetClose = true; // Pysähdytään kun ollaan lähellä kohdetta 214 //seuraajanAivot.FarBrain = satunnaisAivot; // Käytetään satunnaisaivoja kun ollaan kaukana 215 216 // Tapahtuma, joka tapahtuu kun ollaan lähellä kohdetta 217 seuraajan2Aivot.TargetClose += mitaKunOllaanLahella; 218 vihaaja2.Brain = seuraajan2Aivot; 219 } 220 221 void mitaKunOllaanLahella() 222 { 223 if (!saako2Rajahtaa) return; 224 saako2Rajahtaa = false; 225 Timer.SingleShot(15, () => { saako2Rajahtaa = true; }); 226 227 Explosion rajahdys = new Explosion(150); 228 rajahdys.Image = rajahdys2kuva; 229 rajahdys.Position = pelaaja1.Position; 230 rajahdys.Speed = 15; 231 rajahdys.Force = 5000; 232 Add(rajahdys); 233 234 } 235 void valikko() 236 { 237 ClearAll(); 238 239 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", 240 "Aloita peli", "Lopeta"); 241 Add(alkuValikko); 242 243 244 alkuValikko.AddItemHandler(0, alotapeli); 245 alkuValikko.AddItemHandler(1, Exit); 246 alkuValikko.Color = Color.ForestGreen; 247 248 } 249 void alotapeli() 250 { 251 LuoKentta(); 252 LisaaNappaimet(); 253 LuoAikaLaskuri(); 254 vihaaja(); 255 vihaaja2(); 256 Gravity = new Vector(0.0, -1400.0); 257 258 259 Camera.Follow(pelaaja1); 260 Camera.ZoomFactor = 1.5; 261 Camera.StayInLevel = true; 262 263 264 } 190 265 } -
2017/31/JohannesL/dodh2/dodh2/dodh2/dodh2.csproj.Debug.cachefile
r9369 r9381 6 6 Content\vihaaja.xnb 7 7 Content\vihaa.xnb 8 Content\monkas.xnb 9 Content\toinenmonk.xnb -
2017/31/JohannesL/dodh2/dodh2/dodh2/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{FB1067CC-FEED-45F1-8CB8-8F3DD59AB260}.xml
r9369 r9381 36 36 <Options>None</Options> 37 37 <Output>C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb</Output> 38 <Time>2017-08-0 2T12:18:01.365491+03:00</Time>38 <Time>2017-08-03T11:19:17.6201716+03:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 64 64 <Output>C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\vihaa.xnb</Output> 65 65 <Time>2017-08-02T13:27:54.4141918+03:00</Time> 66 </Item> 67 <Item> 68 <Source>monkas.png</Source> 69 <Name>monkas</Name> 70 <Importer>TextureImporter</Importer> 71 <Processor>TextureProcessor</Processor> 72 <Options>None</Options> 73 <Output>C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\monkas.xnb</Output> 74 <Time>2017-08-03T10:28:33.5189913+03:00</Time> 75 </Item> 76 <Item> 77 <Source>toinenmonk.png</Source> 78 <Name>toinenmonk</Name> 79 <Importer>TextureImporter</Importer> 80 <Processor>TextureProcessor</Processor> 81 <Options>None</Options> 82 <Output>C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\toinenmonk.xnb</Output> 83 <Time>2017-08-03T11:00:20.0709422+03:00</Time> 66 84 </Item> 67 85 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2017/31/JohannesL/dodh2/dodh2/dodh2/obj/x86/Debug/cachefile-{FB1067CC-FEED-45F1-8CB8-8F3DD59AB260}-targetpath.txt
r9369 r9381 6 6 Content\vihaaja.xnb 7 7 Content\vihaa.xnb 8 Content\monkas.xnb 9 Content\toinenmonk.xnb -
2017/31/JohannesL/dodh2/dodh2/dodh2/obj/x86/Debug/dodh2.csproj.FileListAbsolute.txt
r9369 r9381 14 14 C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\vihaaja.xnb 15 15 C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\vihaa.xnb 16 C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\monkas.xnb 17 C:\MyTemp\JohannesL\dodh2\dodh2\dodh2\bin\x86\Debug\Content\toinenmonk.xnb -
2017/31/JohannesL/dodh2/dodh2/dodh2Content/dodh2Content.contentproj
r9369 r9381 88 88 </Compile> 89 89 </ItemGroup> 90 <ItemGroup> 91 <Compile Include="monkas.png"> 92 <Name>monkas</Name> 93 <Importer>TextureImporter</Importer> 94 <Processor>TextureProcessor</Processor> 95 </Compile> 96 </ItemGroup> 97 <ItemGroup> 98 <Compile Include="toinenmonk.png"> 99 <Name>toinenmonk</Name> 100 <Importer>TextureImporter</Importer> 101 <Processor>TextureProcessor</Processor> 102 </Compile> 103 </ItemGroup> 90 104 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 91 105 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2017/31/JohannesL/dodh2/dodh2/dodh2Content/kentta1.txt
r9369 r9381 29 29 ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## 30 30 31 31 * 32 32 N 33 ##################################################################### ######33 ##################################################################### 34 34
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.