Ignore:
Timestamp:
2017-08-02 14:52:03 (23 months ago)
Author:
npo17_71
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/31/RoniM/New folder/New folder/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase.cs

    r9294 r9351  
    135135        //pelaaja1 on PlatformCharacter-tyyppinen 
    136136        pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 
    137         pelaaja1.Weapon.FireRate = 0.5; 
     137        pelaaja1.Weapon.FireRate = 30.5; 
    138138       pelaaja1.Weapon.AmmoIgnoresGravity = false; 
    139139        //Ammusten määrä aluksi: 
    140         pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 200; 
    141         pelaaja1.Weapon.Ammo.MaxValue = 300; 
     140        pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 2000; 
     141        pelaaja1.Weapon.Ammo.MaxValue = 30000; 
    142142        
    143143        //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.