- Timestamp:
- 2017-08-02 14:52:03 (4 years ago)
- Location:
- 2017/31/RoniM/New folder/New folder/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase
- Files:
-
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/31/RoniM/New folder/New folder/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase/LegendOfDesertBase.cs
r9294 r9351 135 135 //pelaaja1 on PlatformCharacter-tyyppinen 136 136 pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 137 pelaaja1.Weapon.FireRate = 0.5;137 pelaaja1.Weapon.FireRate = 30.5; 138 138 pelaaja1.Weapon.AmmoIgnoresGravity = false; 139 139 //Ammusten määrä aluksi: 140 pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 200 ;141 pelaaja1.Weapon.Ammo.MaxValue = 300 ;140 pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 2000; 141 pelaaja1.Weapon.Ammo.MaxValue = 30000; 142 142 143 143 //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin?
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.