Ignore:
Timestamp:
2017-08-01 10:27:15 (2 years ago)
Author:
npo17_71
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/31/RoniM/New folder/IslandSurvival/IslandSurvival/IslandSurvival/IslandSurvival.cs

    r9262 r9294  
    2222 
    2323        //2. Kerrotaan mitä aliohjelmaa kutsutaan, kun tietyn värinen pikseli tulee vastaan kuvatiedostossa. 
    24        // ruudut.SetTileMethod(Color.Green, LuoPelaaja); 
    25    //     ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 
    26      //   ruudut.SetTileMethod(Color.Yellow, LuoTahti); 
    27  
     24         ruudut.SetTileMethod(Color.Green, LuoPelaaja); 
     25            ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 
     26         ruudut.SetTileMethod(Color.Yellow, LuoTahti); 
     27          kentta.Optimize(Color.Black); 
    2828        //3. Execute luo kentän 
    2929        //   Parametreina leveys ja korkeus 
     
    3131    } 
    3232 
    33 //    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    34   //  { 
    35     //    pelaaja = new PlatformCharacter(10, 10); 
    36       //  pelaaja.Position = paikka; 
    37         //AddCollisionHandler(pelaaja, "tahti", TormaaTahteen); 
    38      //   Add(pelaaja); 
    39    // } 
     33    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     34   { 
     35         pelaaja = new PlatformCharacter(10, 10); 
     36        pelaaja.CanRotate = false; 
     37        pelaaja.Position = paikka; 
     38        AddCollisionHandler(pelaaja, "tahti", TormaaTahteen); 
     39       Add(pelaaja); 
     40    } 
    4041 
    4142   void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     
    4445        taso.Position = paikka; 
    4546        // taso.Image = groundImage; 
    46         taso.Color.GreenComponent; 
     47        taso(Color.Green); 
    4748        taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 
    4849        Add(taso); 
    4950    } 
    5051 
    51   //  void LuoTahti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    52    // { 
    53      //   PhysicsObject tahti = new PhysicsObject(5, 5); 
    54        // tahti.IgnoresCollisionResponse = true; 
    55  //       tahti.Position = paikka; 
    56    //     tahti.Image = tahdenKuva; 
    57      //   tahti.Tag = "tahti"; 
    58        // Add(tahti, 1); 
    59     //} 
     52    void LuoTahti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     53    { 
     54        PhysicsObject tahti = new PhysicsObject(5, 5); 
     55        tahti.IgnoresCollisionResponse = true; 
     56        tahti.Position = paikka; 
     57        tahti.Image = tahdenKuva; 
     58        tahti.Tag = "tahti"; 
     59        Add(tahti, 1); 
     60    } 
    6061} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.