Changeset 9266 for 2017/31/TaavettiV
- Timestamp:
- 2017-07-31 14:53:12 (4 years ago)
- Location:
- 2017/31/TaavettiV/Trumpsimulator/Trumpsimulator
- Files:
-
- 2 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/31/TaavettiV/Trumpsimulator/Trumpsimulator/Trumpsimulator/Trumpsimulator.cs
r9260 r9266 29 29 30 30 31 int kenttaNumero = 2; 32 33 31 34 PlatformCharacter pelaaja1; 32 35 … … 47 50 Camera.StayInLevel = true; 48 51 } 52 void lisaaMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 53 { 54 PhysicsObject maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 49 55 56 maali.Tag = "maali"; 57 maali.Position = paikka; 58 Add(maali); 59 } 50 60 void LuoKentta() 51 61 { 52 TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta 1");62 TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta" + kenttaNumero); 53 63 kentta.SetTileMethod('#', LisaaTaso); 54 64 kentta.SetTileMethod('*', Lisaadollar); 55 65 kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); 66 kentta.SetTileMethod('K', lisaaMaali); 56 67 kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 57 68 Level.CreateBorders(); … … 60 71 } 61 72 62 void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 73 void paasiMaalin(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject maali) 74 { 75 kenttaNumero++; 76 77 ClearAll(); 78 Begin(); 79 80 } 81 void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 63 82 { 64 83 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); -
2017/31/TaavettiV/Trumpsimulator/Trumpsimulator/TrumpsimulatorContent/TrumpsimulatorContent.contentproj
r9260 r9266 61 61 <Processor>TextureProcessor</Processor> 62 62 </Compile> 63 <Compile Include="kentta 1.txt">64 <Name>kentta 1</Name>63 <Compile Include="kentta2.txt"> 64 <Name>kentta2</Name> 65 65 <Importer>TextFileImporter</Importer> 66 66 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> … … 95 95 </Compile> 96 96 </ItemGroup> 97 <ItemGroup> 98 <Compile Include="kentta3.txt"> 99 <Name>kentta3</Name> 100 <Importer>TextFileImporter</Importer> 101 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 102 </Compile> 103 </ItemGroup> 104 <ItemGroup> 105 <Compile Include="kentta1.txt"> 106 <Name>kentta1</Name> 107 <Importer>TextFileImporter</Importer> 108 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 109 </Compile> 110 </ItemGroup> 97 111 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 98 112 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.