- Timestamp:
- 2017-07-28 13:00:53 (6 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/30/MainiI/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs
r9217 r9228 78 78 Pelaaja P = (Pelaaja)Tormaaja; 79 79 P.ElamaLaskuri.AddValue(-1); 80 MessageDisplay.Add ("Auts!!!"); 80 81 } 81 82 void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) … … 102 103 kohde.Destroy(); 103 104 PisteLaskuri.AddValue(1); 104 if (PisteLaskuri.Value == 1)105 if (PisteLaskuri.Value == 28) 105 106 { 106 107 MessageDisplay.Add("Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Voitit :3"); 107 Level.Background.Image = taustakuva;108 109 Level.Background.ScaleToLevelByHeight();110 108 //Level.Background.Image = taustakuva; 109 110 //Level.Background.ScaleToLevelByHeight(); 111 //IsPaused 111 112 } 112 113 113 114 114 115 } … … 191 192 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 192 193 193 194 public Pelaaja(double leveys, double korkeus) 194 195 : base(leveys, korkeus) 195 196 {
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.