Changeset 9211


Ignore:
Timestamp:
2017-07-28 12:13:31 (22 months ago)
Author:
otosjahn
Message:
 
Location:
2017/utsjoki/MihkkuL/Dungeous/Dungeous
Files:
3 added
1 deleted
8 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/utsjoki/MihkkuL/Dungeous/Dungeous/Dungeous/Dungeous.cs

    r9185 r9211  
    99public class Dungeous : PhysicsGame 
    1010{ 
    11     private Animation pelajaan1kavely; 
    12  
    13     private Animation pelaajan1kavely; 
     11 
    1412    const double nopeus = 200; 
    1513    const double hyppyNopeus = 600; 
     
    1816    PlatformCharacter pelaaja1; 
    1917    PlatformCharacter pelaaja2; 
    20     PlatformCharacter pelaaja3; 
    21     PlatformCharacter pelaaja4; 
     18     
    2219 
    2320 
    2421    Vector pelaaja1paikka; 
    2522 
    26     Vector pelaaja3paikka; 
     23 
    2724 
    2825    Vector pelaaja2paikka; 
    2926 
    30     Vector pelaaja4paikka; 
     27   
    3128 
    3229    Image taustakuva = LoadImage("Taustakuva"); 
    3330    Image pelaajan2kuva = LoadImage("thernep2"); 
    3431    Image pelaajankuva = LoadImage("thernep1"); 
    35     Image pelaajan3kuva = LoadImage("thernep3"); 
    36     Image pelaajan4kuva = LoadImage("thernep4"); 
     32 
    3733    Image panos = LoadImage("ammus"); 
    3834 
     
    4238    SoundEffect aseenAani = LoadSoundEffect("aseenAani"); 
    4339    SoundEffect Kuolemaaani = LoadSoundEffect("csgo"); 
    44     
     40 
    4541 
    4642    // SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
    4743    public override void Begin() 
    4844    { 
    49         pelaajan1kavely = LoadAnimation("thernep1a"); 
     45 
    5046        ClearAll(); 
    5147        Gravity = new Vector(0, -1000); 
     
    5349        kenttaNro = RandomGen.NextInt(1, 3); 
    5450 
    55          
     51 
    5652 
    5753        luoKentta(); 
    5854        LisaaNappaimet(); 
    5955        //SeuraavaKentta(); 
    60          
    61  
    62     } 
     56 
     57 
     58    } 
     59 
     60 
     61 
     62 
     63 
    6364 
    6465    void luoKentta() 
     
    6970        kentta.SetTileMethod('N', LuoPelaaja); 
    7071        kentta.SetTileMethod('I', LuoPelaaja2); 
    71         kentta.SetTileMethod('O', LuoPelaaja3); 
    72         kentta.SetTileMethod('P', LuoPelaaja4); 
     72         
    7373        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
    7474        //Level.CreateBorders(); 
     
    8989    } 
    9090 
    91     void LuoPelaaja3(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    92     { 
    93         pelaaja3 = new PlatformCharacter(leveys + 20, korkeus); 
    94         pelaaja3.Position = paikka; 
    95         pelaaja3.X -= 100; 
    96         pelaaja3.Mass = 4.0; 
    97         pelaaja3.Image = pelaajan3kuva; 
    98  
    99         pelaaja3paikka = paikka; 
    100  
    101         Add(pelaaja3); 
    102         pelaaja3.Tag = "pelaaja3"; 
    103  
    104         pelaaja3.Weapon = new AssaultRifle(80, 40); 
    105         pelaaja3.Weapon.Ammo.Value = 15; 
    106         pelaaja3.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    107         pelaaja3.Weapon.X = 18; 
    108         pelaaja3.Weapon.Y = 0.0; 
    109         pelaaja3.Weapon.Image = LoadImage("pistooli"); 
    110  
    111         pelaaja3.Weapon.AttackSound = aseenAani; 
    112         pelaaja3.Weapon.FireRate = 2.0; 
    113     } 
    114  
    115     void LuoPelaaja4(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    116     { 
    117         pelaaja4 = new PlatformCharacter(leveys + 20, korkeus); 
    118         pelaaja4.Position = paikka; 
    119         pelaaja4.X -= 100; 
    120         pelaaja4.Mass = 4.0; 
    121         pelaaja4.Image = pelaajan4kuva; 
    122  
    123         pelaaja4paikka = paikka; 
    124  
    125  
    126         Add(pelaaja4); 
    127         pelaaja4.Tag = "pelaaja4"; 
    128  
    129         pelaaja4.Weapon = new AssaultRifle(80, 40); 
    130         pelaaja4.Weapon.Ammo.Value = 15; 
    131         pelaaja4.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    132         pelaaja4.Weapon.X = 18; 
    133         pelaaja4.Weapon.Y = 0.0; 
    134         pelaaja4.Weapon.Image = LoadImage("pistooli"); 
    135  
    136         pelaaja4.Weapon.AttackSound = aseenAani; 
    137         pelaaja4.Weapon.FireRate = 2.0; 
    138     } 
    13991 
    14092 
     
    189141    { 
    190142        ammus.Destroy(); 
    191         if (kohde.Tag == "pelaaja3" || kohde.Tag == "pelaaja" || kohde.Tag == "pelaaja2" || kohde.Tag == "pelaaja4") 
     143        if (kohde.Tag == "pelaaja" || kohde.Tag == "pelaaja2") 
    192144        { 
    193145            kohde.Destroy(); 
     
    202154            } 
    203155 
    204             if (kohde.Tag.Equals("pelaaja3")) 
    205             { 
    206                 
    207             } 
    208             if (kohde.Tag.Equals("pelaaja3")) 
    209             { 
    210  
    211             } 
    212  
    213  
    214  
    215             int elossa = 4; 
     156            
     157 
     158 
     159            int elossa = 2; 
    216160            if (pelaaja1.IsDestroyed || pelaaja1.IsDestroying) elossa -= 1; 
    217161            if (pelaaja2.IsDestroyed || pelaaja2.IsDestroying) elossa -= 1; 
    218             if (pelaaja3.IsDestroyed || pelaaja3.IsDestroying) elossa -= 1; 
    219             if (pelaaja4.IsDestroyed || pelaaja3.IsDestroying) elossa -= 1; 
     162          
    220163            if (elossa ==1) 
    221164            { 
     
    258201 
    259202 
    260         Keyboard.Listen(Key.NumPad4, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja3, -nopeus); 
    261         Keyboard.Listen(Key.NumPad6, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja3, nopeus); 
    262         Keyboard.Listen(Key.NumPad8, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja3, hyppyNopeus); 
    263  
    264203        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja2, -nopeus); 
    265204        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja2, nopeus); 
    266205        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja2, hyppyNopeus); 
    267206 
    268         Keyboard.Listen(Key.V, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja4, -nopeus); 
    269         Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja4, nopeus); 
    270         Keyboard.Listen(Key.G, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja4, hyppyNopeus); 
    271207 
    272208        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 
     
    280216        Keyboard.Listen(Key.Period, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja2); 
    281217        Keyboard.Listen(Key.T, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja1); 
    282         Keyboard.Listen(Key.Enter, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja3); 
    283         Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja4); 
    284         //Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "Tähtää aseella"); 
     218         
     219         
    285220    } 
    286221     
  • 2017/utsjoki/MihkkuL/Dungeous/Dungeous/Dungeous/obj/x86/Debug/Dungeous.csproj.FileListAbsolute.txt

    r9185 r9211  
    2929C:\MyTemp\Dungeous\Dungeous\Dungeous\bin\x86\Debug\Content\Taustamusiikki3.wma 
    3030C:\MyTemp\Dungeous\Dungeous\Dungeous\bin\x86\Debug\Content\thernep4.xnb 
     31C:\MyTemp\Dungeous\Dungeous\Dungeous\obj\x86\Debug\Dungeous.csprojResolveAssemblyReference.cache 
  • 2017/utsjoki/MihkkuL/Dungeous/Dungeous/DungeousContent/DungeousContent.contentproj

    r9185 r9211  
    172172    </Compile> 
    173173  </ItemGroup> 
    174   <ItemGroup> 
    175     <None Include="thernep1a.anim"> 
    176       <Name>thernep1a</Name> 
    177       <Importer>AnimationImporter</Importer> 
    178       <Processor>AnimationContentProcessor</Processor> 
    179     </None> 
    180   </ItemGroup> 
    181174  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    182175  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.