Ignore:
Timestamp:
2017-07-26 14:48:55 (2 years ago)
Author:
sieerinn
Message:
 
Location:
2017/utsjoki/WaltteriK/FysiikkaPeli1
Files:
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/utsjoki/WaltteriK/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs

    r9066 r9135  
    99public class FysiikkaPeli1 : PhysicsGame 
    1010{ 
    11     Vector nopeusYlos = new Vector(0, 20000); 
    12     Vector nopeusAlas = new Vector(0, -20000); 
     11    Vector nopeusYlos = new Vector(0, 20); 
     12    Vector nopeusAlas = new Vector(0, -20); 
    1313    PhysicsObject pallo; 
    1414    PhysicsObject maila1; 
     
    1818        LuoKentta(); 
    1919        AloitaPeli(); 
    20         AsetaOhjaimet(); 
     20        LisääLiikuta(); 
     21 
    2122        //AsetaNopeus(); 
    2223 
     
    2425 
    2526        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
     27 
     28 
    2629    } 
    2730 
     
    3942        pallo.Y = 0.0; 
    4043        Level.CreateBorders(1.0, false); 
    41         pallo.Restitution = 9.0; 
     44        pallo.Restitution = 100.0; 
    4245        Level.Background.Color = Color.Black; 
    4346 
     
    4548 
    4649 
    47         maila1 = LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0); 
    48         maila2 = LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0); 
     50        maila1 = LuoMaila(Level.Left + 2.0, 0.0); 
     51        maila2 = LuoMaila(Level.Right - 0.0, 0.0); 
    4952 
    5053 
     
    5760    void AloitaPeli() 
    5861    { 
    59         Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0); 
     62        Vector impulssi = new Vector(5000000000000000000.0, 0.0); 
    6063        pallo.Hit(impulssi); 
    6164    } 
     
    7376    } 
    7477 
    75     void AsetaOhjaimet() 
     78    void LisääLiikuta() 
    7679    { 
    77         Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", maila1, nopeusYlos); 
    78         Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero); 
    79         Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", maila1, nopeusAlas); 
    80         Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero); 
    81         Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     80        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Up", new Vector(0.0, 200.0)); 
     81        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Down", new Vector(0.0, -200.0)); 
     82        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Left", new Vector(200.0, 0.0)); 
     83        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Right", new Vector(-200.0, 0.0)); 
    8284 
    83         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", maila2, nopeusYlos); 
    84         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero); 
    85         Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa alas", maila2, nopeusAlas); 
    86         Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero); 
    87  
    88         Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
    89         Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     85       
    9086    } 
    91  
     87    void liikutamailaa(Vector suunta) 
     88    { 
     89        maila1.push(suunta); 
     90    } 
    9291    void AsetaNopeus(PhysicsObject maila, Vector nopeus) 
    9392    { 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.