Changeset 9135
- Timestamp:
- 2017-07-26 14:48:55 (6 years ago)
- Location:
- 2017/utsjoki/WaltteriK
- Files:
-
- 165 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/utsjoki/WaltteriK/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs
r9066 r9135 9 9 public class FysiikkaPeli1 : PhysicsGame 10 10 { 11 Vector nopeusYlos = new Vector(0, 20 000);12 Vector nopeusAlas = new Vector(0, -20 000);11 Vector nopeusYlos = new Vector(0, 20); 12 Vector nopeusAlas = new Vector(0, -20); 13 13 PhysicsObject pallo; 14 14 PhysicsObject maila1; … … 18 18 LuoKentta(); 19 19 AloitaPeli(); 20 AsetaOhjaimet(); 20 LisääLiikuta(); 21 21 22 //AsetaNopeus(); 22 23 … … 24 25 25 26 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 27 28 26 29 } 27 30 … … 39 42 pallo.Y = 0.0; 40 43 Level.CreateBorders(1.0, false); 41 pallo.Restitution = 9.0;44 pallo.Restitution = 100.0; 42 45 Level.Background.Color = Color.Black; 43 46 … … 45 48 46 49 47 maila1 = LuoMaila(Level.Left + 2 0.0, 0.0);48 maila2 = LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);50 maila1 = LuoMaila(Level.Left + 2.0, 0.0); 51 maila2 = LuoMaila(Level.Right - 0.0, 0.0); 49 52 50 53 … … 57 60 void AloitaPeli() 58 61 { 59 Vector impulssi = new Vector(500 .0, 0.0);62 Vector impulssi = new Vector(5000000000000000000.0, 0.0); 60 63 pallo.Hit(impulssi); 61 64 } … … 73 76 } 74 77 75 void AsetaOhjaimet()78 void LisääLiikuta() 76 79 { 77 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", maila1, nopeusYlos); 78 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero); 79 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", maila1, nopeusAlas); 80 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero); 81 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 80 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Up", new Vector(0.0, 200.0)); 81 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Down", new Vector(0.0, -200.0)); 82 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Left", new Vector(200.0, 0.0)); 83 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liikutamailaa, "Right", new Vector(-200.0, 0.0)); 82 84 83 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", maila2, nopeusYlos); 84 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero); 85 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa alas", maila2, nopeusAlas); 86 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero); 87 88 Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 89 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 85 90 86 } 91 87 void liikutamailaa(Vector suunta) 88 { 89 maila1.push(suunta); 90 } 92 91 void AsetaNopeus(PhysicsObject maila, Vector nopeus) 93 92 {
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.