Changeset 9110 for 2017/30/JouniP


Ignore:
Timestamp:
2017-07-26 09:51:28 (2 years ago)
Author:
nupeohje
Message:

Seuraaja-aivot vihollisille

Location:
2017/30/JouniP/Syomispeli/Syomispeli/Syomispeli
Files:
5 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/30/JouniP/Syomispeli/Syomispeli/Syomispeli/Syomispeli.cs

    r9109 r9110  
    1212 
    1313    Image pahiksenNollailukuva = LoadImage("pahisnollailee"); 
     14    Image pahiksenVihaisuuskuva = LoadImage("pahisvihaisena"); 
    1415 
    1516    public override void Begin() 
     
    5455        seuraajanAivot.Speed = 100;                 // Millä nopeudella kohdetta seurataan 
    5556        seuraajanAivot.DistanceFar = 600;           // Etäisyys jolla aletaan seurata kohdetta 
    56         //seuraajanAivot.DistanceClose = 200;         // Etäisyys jolloin ollaan lähellä kohdetta 
     57        seuraajanAivot.DistanceClose = 200;         // Etäisyys jolloin ollaan lähellä kohdetta 
    5758        //seuraajanAivot.StopWhenTargetClose = true;  // Pysähdytään kun ollaan lähellä kohdetta 
    5859        //seuraajanAivot.FarBrain = satunnaisAivot;   // Käytetään satunnaisaivoja kun ollaan kaukana 
    5960 
    6061        // Tapahtuma, joka tapahtuu kun ollaan lähellä kohdetta 
    61         //seuraajanAivot.TargetClose += mitaTapahtuuKunOllaanLahella; 
     62        seuraajanAivot.TargetClose += delegate { 
     63             
     64            // Asetetaan vihaiseksi: 
     65            pahis.Image = pahiksenVihaisuuskuva; 
     66 
     67            // Asettaa hetken kuluttua normaalin kuvan: 
     68            //Timer.SingleShot(1.0, delegate { pahis.Image = pahiksenNollailukuva; }); 
     69 
     70        }; 
     71         
    6272        seuraajanAivot.Active = true; 
    6373        pahis.Brain = seuraajanAivot; 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.