Changeset 905 for 2010/24/olpesasa/Linnapako
- Timestamp:
- 2010-06-16 11:36:14 (13 years ago)
- Location:
- 2010/24/olpesasa/Linnapako
- Files:
-
- 6 added
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/24/olpesasa/Linnapako/Content/Content.contentproj
r889 r905 55 55 </Compile> 56 56 </ItemGroup> 57 <ItemGroup> 58 <Compile Include="piikkipallo.png"> 59 <Name>piikkipallo</Name> 60 <Importer>TextureImporter</Importer> 61 <Processor>TextureProcessor</Processor> 62 </Compile> 63 </ItemGroup> 64 <ItemGroup> 65 <Compile Include="maali.png"> 66 <Name>maali</Name> 67 <Importer>TextureImporter</Importer> 68 <Processor>TextureProcessor</Processor> 69 </Compile> 70 </ItemGroup> 57 71 </Project> -
2010/24/olpesasa/Linnapako/Linnapako.csproj
r877 r905 89 89 <Content Include="Game.ico" /> 90 90 <Content Include="GameThumbnail.png" /> 91 <Content Include="kentta1.txt"> 92 <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory> 93 </Content> 91 94 </ItemGroup> 92 95 <ItemGroup> -
2010/24/olpesasa/Linnapako/Peli.cs
r889 r905 9 9 PhysicsObject pelaaja; 10 10 PhysicsObject piikki; 11 PhysicsObject piikkipallo; 12 const int ruudunLeveys = 50; 13 const int ruudunKorkeus = 50; 11 14 12 15 protected override void Begin() … … 14 17 //TODO: Alusta peli tässä 15 18 Ohjaimet (); 16 LuoPelaaja();17 19 LuoKentta(); 18 20 } … … 40 42 } 41 43 42 voidLuoPelaaja()44 PhysicsObject LuoPelaaja() 43 45 { 44 46 pelaaja = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 45 47 pelaaja.Shape = Shapes.Circle; 46 48 pelaaja.Image = LoadImage("pelihahmo1"); 47 Add(pelaaja);48 49 AddCollisionHandler(pelaaja, PelaajanTormays); 50 return pelaaja; 49 51 } 50 void LuoSeina(Double x, Double y) 52 PhysicsObject LuoPiikkipallo() 53 { 54 piikkipallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 55 piikkipallo.Shape = Shapes.Circle; 56 piikkipallo.Image = LoadImage("piikkipallo"); 57 Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0); 58 piikkipallo.Hit(impulssi); 59 piikkipallo.KineticFriction = 0; 60 piikkipallo.CanRotate = false; 61 piikkipallo.Restitution = 1; 62 piikkipallo.IgnoresCollisionResponse = true; 63 AddCollisionHandler(piikkipallo, PallonTormays); 64 return piikkipallo; 65 } 66 PhysicsObject LuoSeina() 51 67 { 52 68 seina = PhysicsObject.CreateStaticObject(50.0, 50.0); 53 69 seina.Shape = Shapes.Rectangle; 54 70 seina.Image = LoadImage("seina1"); 55 seina.X = x; 56 seina.Y= y; 57 Add(seina); 71 seina.Tag = "seina"; 72 return seina; 58 73 } 59 74 void LuoPiikki(Double x, Double y) … … 66 81 Add(piikki); 67 82 } 83 68 84 void LuoKentta() 69 85 { 70 LuoSeina(-100.0, 100.0); 71 LuoSeina(-350.0, 100.0); 72 LuoSeina(-400.0, 100.0); 73 LuoSeina(-450.0, 100.0); 74 LuoSeina(-150.0, 100.0); 75 LuoSeina(-200.0, 100.0); 76 LuoSeina(-250.0, 100.0); 77 LuoSeina(-300.0, 100.0); 78 LuoSeina(-500.0, 100.0); 79 LuoSeina(-550.0, 100.0); 80 LuoSeina(-600.0, 100.0); 81 LuoSeina(-650.0, 100.0); 82 LuoSeina(-100.0, -50.0); 83 LuoSeina(-100.0, -100.0); 84 LuoSeina(-150.0, -100.0); 85 LuoSeina(-200.0, -100.0); 86 LuoSeina(-250.0, -100.0); 87 LuoSeina(-300.0, -100.0); 88 LuoSeina(-350.0, -100.0); 89 LuoSeina(-400.0, -100.0); 90 LuoSeina(-450.0, -100.0); 91 LuoSeina(-500.0, -100.0); 92 LuoSeina(-550.0, -100.0); 93 LuoSeina(-600.0, -100.0); 94 95 LuoSeina(100.0, 100.0); 96 LuoSeina(350.0, 100.0); 97 LuoSeina(400.0, 100.0); 98 LuoSeina(450.0, 100.0); 99 LuoSeina(150.0, 100.0); 100 LuoSeina(200.0, 100.0); 101 LuoSeina(250.0, 100.0); 102 LuoSeina(300.0, 100.0); 103 LuoSeina(500.0, 100.0); 104 LuoSeina(550.0, 100.0); 105 LuoSeina(600.0, 100.0); 106 LuoSeina(650.0, 100.0); 107 LuoSeina(100.0, -50.0); 108 LuoSeina(100.0, -100.0); 109 LuoSeina(150.0, -100.0); 110 LuoSeina(200.0, -100.0); 111 LuoSeina(250.0, -100.0); 112 LuoSeina(300.0, -100.0); 113 LuoSeina(350.0, -100.0); 114 LuoSeina(400.0, -100.0); 115 LuoSeina(450.0, -100.0); 116 LuoSeina(500.0, -100.0); 117 LuoSeina(550.0, -100.0); 118 LuoSeina(600.0, -100.0); 86 TileMap ruudut = TileMap.FromFile("kentta1.txt"); 119 87 LuoPiikki(100.0, -150.0); 88 ruudut['v'] = LuoPiikkipallo; 89 ruudut['x'] = LuoSeina; 90 ruudut['1'] = LuoPelaaja; 91 ruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus); 92 Camera.ZoomToLevel(); 120 93 } 121 94 void PelaajanTormays(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kohde) … … 123 96 if (kohde == piikki) 124 97 { 125 pelaaja.X = 0; 126 pelaaja.Y = 0; 127 pelaaja.Stop(); 98 AloitaAlusta(); 99 } 100 else if (kohde == piikkipallo) 101 { 102 AloitaAlusta(); 128 103 } 129 104 } 105 void PallonTormays(PhysicsObject piikkipallo, PhysicsObject kohde) 106 { 107 if (kohde.Tag.ToString() == "seina") 108 { 109 piikkipallo.Velocity = new Vector(-piikkipallo.Velocity.X, piikkipallo.Velocity.Y); 110 } 111 } 112 void AloitaAlusta() 113 { 114 ClearAll(); 115 Ohjaimet(); 116 LuoKentta(); 117 } 118 130 119 131 120 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.