Changeset 904
- Timestamp:
- 2010-06-16 11:33:32 (13 years ago)
- Location:
- 2010/24/tekrjant/Laskuvarjo
- Files:
-
- 1 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/24/tekrjant/Laskuvarjo/Content/Content.contentproj
r893 r904 78 78 </Compile> 79 79 </ItemGroup> 80 <ItemGroup> 81 <Compile Include="kuusi.png"> 82 <Name>kuusi</Name> 83 <Importer>TextureImporter</Importer> 84 <Processor>TextureProcessor</Processor> 85 </Compile> 86 </ItemGroup> 80 87 </Project> -
2010/24/tekrjant/Laskuvarjo/Peli.cs
r896 r904 6 6 public class Peli : PhysicsGame 7 7 { 8 const double KavelyNopeus = 10 ;8 const double KavelyNopeus = 100; 9 9 const bool Gore = false; // K-18 10 10 11 11 Image[] laskuvarjonKuvat; 12 Image kuusenKuva; 13 12 14 PhysicsObject maasto; 13 15 PlatformCharacter pelaaja; … … 17 19 protected override void Begin() 18 20 { 21 kuusenKuva = LoadImage("kuusi"); 19 22 laskuvarjonKuvat = LoadImages( 20 23 "laskuvarjo1", … … 144 147 Add( maasto ); 145 148 146 // TODO: jotain taustaa että näkee käveleekö. 149 for (int i = 0; i < 40; i++) 150 { 151 double leveys = RandomGen.NextDouble(40, 60); 152 double korkeus = RandomGen.NextDouble(80, 200); 153 GameObject kuusi = new GameObject(leveys, korkeus); 154 kuusi.Image = kuusenKuva; 155 kuusi.X = RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right); 156 kuusi.Y = Level.Bottom + kuusi.Height / 2; 157 Add(kuusi); 158 } 147 159 } 148 160
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.