Ignore:
Timestamp:
2017-07-07 11:51:07 (2 years ago)
Author:
npo17_47
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/27/OttoK/1v1MeBitch/1v1MeBitch/_1v1MeBitch/_1v1MeBitch.cs

    r8967 r8997  
    1818 
    1919    //Kuvien lisääminen. 
     20 
     21    //Aseiden projektiilien kuvat. 
    2022    Image ohjuksenKuva = LoadImage("ohjus"); 
     23    Image laaserinkuva = LoadImage("laaseri"); 
     24    Image jytkynkuva = LoadImage("jytky"); 
     25 
     26    //Pelaajien kuvat. 
    2127    Image pelaaja1kuva = LoadImage("pelaaja1"); 
    2228    Image pelaaja2kuva = LoadImage("pelaaja2"); 
     29 
     30    //Tikkaiden kuva. 
    2331    Image tikkaankuva = LoadImage("tikassejokapaistetaan"); 
     32 
     33    //Kentän taustakuva. 
    2434    Image taustakuva = LoadImage("takajeejee"); 
     35 
     36    //PowerUpin kuva. 
    2537    Image shrinenkuva = LoadImage("shrinejuttu"); 
    2638 
    2739 
     40 
    2841    //Äänien lisääminen. 
     42 
     43    SoundEffect ohjusaani = Game.LoadSoundEffect("quake"); 
    2944    SoundEffect lasersound = Game.LoadSoundEffect("pumpum1"); 
     45    SoundEffect jytkynaani = Game.LoadSoundEffect("tntsound"); 
     46    SoundEffect starttimartti = Game.LoadSoundEffect("start"); 
     47    SoundEffect noclip = Game.LoadSoundEffect("emptyclip"); 
     48    SoundEffect lopetaaani = Game.LoadSoundEffect("lopetahanet"); 
    3049 
    3150    public override void Begin() 
     
    5877        Camera.ZoomToLevel(); 
    5978        Camera.StayInLevel = true; 
     79 
     80        starttimartti.Play(); 
    6081    }     
    6182 
     
    79100        ajastin.Start(); 
    80101    } 
     102 
     103    //Luodaan kenttäpalikat. 
    81104    void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    82105    { 
     
    133156        pelaaja2.Image = pelaaja2kuva; 
    134157    } 
    135  
     158    //Näppäinten lisäys. 
    136159    void LisaaNappaimet() 
    137160    { 
     
    153176        Keyboard.Listen(Key.H, ButtonState.Pressed, Ammu, "Ammu ohjus", pelaaja2); 
    154177    } 
    155     //Pelaajien ammuslaskurien luonti. 
     178    //Pelaajien ammuslaskureiden luonti. 
    156179    IntMeter LuoAmmuslaskuri(double sijaintix, double sijaintiy) 
    157180    { 
     
    207230    void AmmuNolla(Pelaaja hahmo) 
    208231    { 
    209  
     232        noclip.Play(); 
    210233    } 
    211234    void Ammu(Pelaaja hahmo) 
     
    228251        ohjus.IgnoresCollisionResponse = true; 
    229252        Add(ohjus); 
     253 
     254        ohjusaani.Play(); 
    230255 
    231256        hahmo.Ammuslaskuri.AddValue(-1); 
     
    255280                    kohdePelaaja.ElamaLaskuri.Value--; 
    256281 
     282                    if (kohdePelaaja.ElamaLaskuri.Value == 2) 
     283                        lopetaaani.Play(); 
     284 
    257285                    if (kohdePelaaja.IsDestroyed || kohdePelaaja.IsDestroying) Timer.SingleShot(2.0, Alkuvalikko); 
    258286                } 
     
    261289        } 
    262290    } 
    263     //Toinen ase, joka ampuu laaseria, joka ei räjähdä ja etenee nopeasti. 
     291    //Toinen ase, joka ampuu laaseria, joka ei osuessaan räjähdä. 
    264292    void Ammu2(Pelaaja hahmo) 
    265293    { 
    266294        PhysicsObject laaseri = new PhysicsObject(70, 5); 
    267295        laaseri.Position = hahmo.Position; 
     296        //Laaseri sijoitetaan ammuttaessa hieman pelaajan eteen, ettei laaseri tuhoudu osuessaan ampujaan. 
    268297        laaseri.X += hahmo.FacingDirection.GetVector().X * 70; 
    269         laaseri.Color = hahmo.Color; 
     298        laaseri.Image = laaserinkuva; 
    270299        laaseri.CollisionIgnoreGroup = 1; 
    271300        laaseri.IgnoresGravity = true; 
     
    277306        hahmo.Ammuslaskuri.AddValue(-1); 
    278307 
     308        //Laaserin nopeus. 
    279309        laaseri.Hit(hahmo.FacingDirection.GetVector() * 4000); 
    280310        if (laaseri.Velocity.X < 0) laaseri.Angle += Angle.FromDegrees(180); 
     
    292322        laaseri.Destroy(); 
    293323 
     324        if (p.ElamaLaskuri.Value == 2) 
     325                        lopetaaani.Play(); 
     326 
    294327        if (p.IsDestroyed || p.IsDestroying) Timer.SingleShot(2.0, Alkuvalikko); 
    295328    } 
     
    300333        jytky.Position = hahmo.Position; 
    301334        jytky.X += hahmo.FacingDirection.GetVector().X * 80; 
    302         jytky.Color = hahmo.Color; 
     335        jytky.Image = jytkynkuva; 
    303336        jytky.Shape = Shape.Circle; 
    304337        jytky.CollisionIgnoreGroup = 1; 
     
    306339        jytky.IgnoresCollisionResponse = true; 
    307340        Add(jytky); 
     341 
     342        jytkynaani.Play(); 
    308343 
    309344        hahmo.Ammuslaskuri.AddValue(-1); 
     
    333368                    kohdePelaaja.ElamaLaskuri.Value--; 
    334369 
     370                    if (kohdePelaaja.ElamaLaskuri.Value == 2) 
     371                        lopetaaani.Play(); 
     372 
    335373                    if (kohdePelaaja.IsDestroyed || kohdePelaaja.IsDestroying) Timer.SingleShot(2.0, Alkuvalikko); 
    336374                } 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.