Ignore:
Timestamp:
2017-07-07 11:35:29 (2 years ago)
Author:
npo17_42
Message:

Peli valmis, taas.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/27/OskariK/OK/OK/OK/OK.cs

    r8990 r8991  
    1111    GameObject command; //UI-ruutu, jossa pelikomennot 
    1212    GameObject feed; //UI-ruutu, johon tulee combat log 
     13    GameObject tappio; //ruutu, joka ilmaantuu pelaajan hävitessä 
     14 
    1315    GameObject portrait; //ruutu, jossa pelihahmon HP ja kauniit kasvot 
    14     GameObject tappio; //ruutu, joka ilmaantuu pelaajan hävitessä 
     16    GameObject portrait2; //ruutu, jossa pelihahmon HP ja kärsineet kasvot 
     17    GameObject portrait3; //ruutu, jossa pelihahmon vähäinen HP ja erittäin kärsineet kasvot 
    1518 
    1619    GameObject foe1; //ruutu, jossa pahis 1 
     
    102105        Add(portrait); 
    103106 
     107        portrait2 = new GameObject(250.00, 300.00); 
     108        portrait2.Shape = Shape.Rectangle; 
     109        portrait2.Color = Color.Black; 
     110        portrait2.X = 750.00; 
     111        portrait2.Y = -330.00; 
     112        portrait2.Image = LoadImage("Portrettisaiturpiin"); 
     113 
     114        portrait3 = new GameObject(250.00, 300.00); 
     115        portrait3.Shape = Shape.Rectangle; 
     116        portrait3.Color = Color.Black; 
     117        portrait3.X = 750.00; 
     118        portrait3.Y = -330.00; 
     119        portrait3.Image = LoadImage("Portrettisaipahastiturpiin"); 
     120 
    104121        foe1 = new GameObject(1800.00, 700.00); 
    105122        foe1.Shape = Shape.Rectangle; 
     
    113130    PhysicsObject luopelaaja() 
    114131    { 
     132 
    115133        Pointer = new PhysicsObject(5.0, 5.0); 
    116134        Pointer.Color = Color.White; 
     
    120138        Pointer.IgnoresExplosions = true; 
    121139        return Pointer; 
     140 
    122141    } 
    123142 
     
    151170        skeleHP = new IntMeter(40); 
    152171 
    153  
     172        if (HP.Value < 35) Add(portrait2, 1); 
     173        if (HP.Value < 11) Add(portrait3, 2); 
    154174 
    155175 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.