Changeset 8980
- Timestamp:
- 2017-07-06 15:02:43 (4 years ago)
- Location:
- 2017/27/EinoS
- Files:
-
- 24 added
- 3 deleted
- 15 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/27/EinoS/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo.cs
r8939 r8980 9 9 public class FireFight_Demo : PhysicsGame 10 10 { 11 12 Animation suuliekkixd; 11 13 PhysicsObject taso; 12 14 PlatformCharacter pelaaja1; 13 15 PlatformCharacter pelaaja2; 16 PhysicsObject suuliekki2; 17 PhysicsObject suuliekki; 18 PhysicsObject ammus2; 19 PhysicsObject hylsy2; 20 PhysicsObject hylsy; 21 PhysicsObject ammus; 14 22 PhysicsObject taustaammus; 15 23 PhysicsObject powerup; … … 22 30 Image pelaaja2kuva = LoadImage("IdleRO1"); 23 31 Image titlelogo = LoadImage("FireFightLogo"); 32 Image ammusKuva = LoadImage("Luoti1"); 33 Image ammusKuva2 = LoadImage("Luoti2"); 34 Image hylsyKuva = LoadImage("Hylsy"); 35 Image hylsyKuva2 = LoadImage("Hylsy2"); 36 Timer suuliekkitimer; 37 38 24 39 int kenttanro = 1; 40 Vector ejectO = new Vector(-50, 500); 41 Vector ejectV = new Vector(50, 500); 42 Vector spawn1 = new Vector(200, 300); 43 Vector spawn2 = new Vector(-100, 300); 25 44 int pelaaja1hypyt = 1; 26 45 int pelaaja2hypyt = 1; … … 29 48 const int RUUDUN_KOKO = 80; 30 49 const double nopeus = 400; 50 Vector lähtönopeusO = new Vector(600,0); 51 Vector lähtönopeusV = new Vector(-600, 0); 31 52 bool alkuvalikkoKayty = false; 53 int pelaaja1suunta = 2; 54 int pelaaja2suunta = 2; 32 55 33 56 public override void Begin() … … 86 109 Kamera(); 87 110 LuoPistelaskurit(); 111 Poistasuuliekkiajastin(); 88 112 } 89 113 void LuoPistelaskurit() … … 113 137 void Kamera() 114 138 { 115 Camera.ZoomFactor = 1; 116 Camera.Follow(pelaaja1, pelaaja2); 117 Camera.StayInLevel = true; 139 //Camera.ZoomFactor = 1; 140 //Camera.Follow(pelaaja1, pelaaja2); 141 //Camera.StayInLevel = true; 142 Camera.ZoomTo(-1500, -1500, 1500, 500); 118 143 } 119 144 void Luokentta(int kenttanro) … … 143 168 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 144 169 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 145 Keyboard.Listen(Key.RightShift, ButtonState. Down, Pelaaja1Ammu, "Ampuu aseella", pelaajan1Ase);170 Keyboard.Listen(Key.RightShift, ButtonState.Pressed, Pelaaja1Ammu, "Ampuu aseella"); 146 171 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, Pelaaja2Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja2, nopeus); 147 172 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, Pelaaja2Hyppaa, "Pelaaja laskeutuu", pelaaja2, -nopeus); 148 173 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja2, -nopeus); 149 174 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja2, nopeus); 150 Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState. Down, Pelaaja2Ammu, "Ampuu aseella", pelaajan2Ase);175 Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState.Pressed, Pelaaja2Ammu, "Ampuu aseella"); 151 176 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 152 } 177 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, SuunnanVaihdosBO, "null"); 178 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, SuunnanVaihdosBV, "null"); 179 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, SuunnanVaihdosRO, "null"); 180 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, SuunnanVaihdosRV, "null"); 181 182 } 183 153 184 void Pelaaja1Hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 154 185 { … … 168 199 169 200 } 170 void Pelaaja1Ammu(AssaultRifle ase) 171 { 172 Vector suunta = (pelaaja2.Position - pelaaja1.Position).Normalize(); 201 202 void SuunnanVaihdosBO() 203 { 204 pelaaja1suunta = 2; 205 } 206 void SuunnanVaihdosBV() 207 { 208 pelaaja1suunta = 1; 209 } 210 void SuunnanVaihdosRO() 211 { 212 pelaaja2suunta = 2; 213 } 214 void SuunnanVaihdosRV() 215 { 216 pelaaja2suunta = 1; 217 } 218 219 void Poistasuuliekkiajastin() 220 221 { 222 suuliekkitimer = new Timer(); 223 suuliekkitimer.Interval = 0.1; 224 suuliekkitimer.Timeout += Poistasuuliekki; 225 226 } 227 228 229 230 void Pelaaja1Ammu() 231 { 232 233 hylsy = new PhysicsObject(35, 22); 234 ammus = new PhysicsObject(77, 20); 235 suuliekki = new PhysicsObject(180, 80); 236 237 238 suuliekki.IgnoresExplosions = true; 239 suuliekki.IgnoresCollisionResponse = true; 240 suuliekki.IgnoresGravity = true; 241 suuliekki.CanRotate = false; 242 suuliekkixd = LoadAnimation("suuliekkix"); 243 244 hylsy.RotateImage = true; 245 hylsy.CanRotate = true; 246 hylsy.AngularVelocity = 10; 247 hylsy.IgnoresCollisionResponse = true; 248 249 if (pelaaja1suunta == 2) 250 { 251 252 ammus.Shape = Shape.Circle; 253 ammus.IgnoresExplosions = true; 254 ammus.IgnoresCollisionResponse = true; 255 ammus.IgnoresGravity = true; 256 ammus.StopVertical(); 257 ammus.Image = ammusKuva; 258 ammus.X = pelaaja1.X + 110; 259 ammus.Tag = "9mmB"; 260 ammus.Y = pelaaja1.Y + 74; 261 ammus.Hit(lähtönopeusO); 262 263 hylsy.X = pelaaja1.X + 62; 264 hylsy.Y = pelaaja1.Y + 74; 265 hylsy.Hit(ejectO); 266 hylsy.Image = hylsyKuva; 267 268 suuliekki.X = pelaaja1.X + 200; 269 suuliekki.Y = pelaaja1.Y + 74; 270 suuliekki.Animation = new Animation(suuliekkixd); 271 suuliekki.Animation.Start(1); 272 273 274 Add(suuliekki); 275 276 Add(hylsy); 277 278 Add(ammus); 279 280 suuliekkitimer.Start(1); 281 } 282 if (pelaaja1suunta == 1) 283 { 284 285 ammus.Shape = Shape.Circle; 286 ammus.IgnoresExplosions = true; 287 ammus.IgnoresCollisionResponse = true; 288 ammus.IgnoresGravity = true; 289 ammus.StopVertical(); 290 ammus.Image = ammusKuva2; 291 ammus.X = pelaaja1.X + -110; 292 ammus.Y = pelaaja1.Y + 74; 293 ammus.Tag = "9mmB"; 294 ammus.Hit(lähtönopeusV); 295 296 hylsy.X = pelaaja1.X + -62; 297 hylsy.Y = pelaaja1.Y + 74; 298 hylsy.Hit(ejectV); 299 hylsy.Image = hylsyKuva2; 300 301 302 303 Add(hylsy); 304 305 Add(ammus); 306 } 307 308 309 /*/Vector suunta = (pelaaja2.Position - pelaaja1.Position).Normalize(); 173 310 ase.Angle = suunta.Angle; 174 PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 175 } 176 void Pelaaja2Ammu(AssaultRifle ase) 177 { 178 Vector suunta = (pelaaja1.Position - pelaaja2.Position).Normalize(); 311 PhysicsObject ammus = ase.Shoot();/*/ 312 313 } 314 void Pelaaja2Ammu() 315 { 316 317 318 hylsy2 = new PhysicsObject(35, 22); 319 320 hylsy2.RotateImage = true; 321 hylsy2.CanRotate = true; 322 hylsy2.AngularVelocity = 10; 323 hylsy2.IgnoresCollisionResponse = true; 324 325 if (pelaaja2suunta == 2) 326 327 328 329 { 330 ammus2 = new PhysicsObject(77, 20); 331 332 333 334 ammus2.Shape = Shape.Circle; 335 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 336 ammus2.IgnoresExplosions = true; 337 ammus2.IgnoresGravity = true; 338 ammus2.Image = ammusKuva; 339 ammus2.Tag = "9mmR"; 340 ammus2.StopVertical(); 341 ammus2.X = pelaaja2.X + 110; 342 ammus2.Y = pelaaja2.Y + 74; 343 ammus2.Hit(lähtönopeusO); 344 345 hylsy2 = new PhysicsObject(35, 22); 346 347 hylsy2.RotateImage = true; 348 hylsy2.CanRotate = true; 349 hylsy2.AngularVelocity = 10; 350 hylsy2.IgnoresCollisionResponse = true; 351 hylsy2.X = pelaaja2.X + 62; 352 hylsy2.Y = pelaaja2.Y + 74; 353 hylsy2.Hit(ejectO); 354 hylsy2.Image = hylsyKuva; 355 356 Add(hylsy2); 357 358 Add(ammus2); 359 360 361 } 362 if (pelaaja2suunta == 1) 363 { 364 365 ammus2 = new PhysicsObject(77, 20); 366 367 ammus2.Shape = Shape.Circle; 368 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 369 ammus2.IgnoresExplosions = true; 370 ammus2.Image = ammusKuva2; 371 ammus2.IgnoresGravity = true; 372 ammus2.Tag = "9mmR"; 373 ammus2.StopVertical(); 374 ammus2.X = pelaaja2.X + -110; 375 ammus2.Y = pelaaja2.Y + 74; 376 ammus2.Hit(lähtönopeusV); 377 378 hylsy2 = new PhysicsObject(35, 22); 379 380 hylsy2.RotateImage = true; 381 hylsy2.CanRotate = true; 382 hylsy2.AngularVelocity = 10; 383 hylsy2.IgnoresCollisionResponse = true; 384 hylsy2.X = pelaaja2.X + -62; 385 hylsy2.Y = pelaaja2.Y + 74; 386 hylsy2.Hit(ejectV); 387 hylsy2.Image = hylsyKuva2; 388 389 Add(hylsy2); 390 391 Add(ammus2); 392 393 } 394 395 396 397 /*/ Vector suunta = (pelaaja1.Position - pelaaja2.Position).Normalize(); 179 398 ase.Angle = suunta.Angle; 180 PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 181 } 399 PhysicsObject ammus = ase.Shoot();/*/ 400 } 401 void Poistasuuliekki() 402 { 403 404 suuliekki.Destroy(); 405 } 406 407 408 182 409 void AmmusTuhoutuu(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 183 410 { … … 285 512 void Pelaaja1Kuolee(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject pohja) 286 513 { 287 pelaaja1.Destroy();514 288 515 pelaaja2pisteet.Value += 1; 289 Timer.SingleShot(0.8, delegate 290 { 291 ClearGameObjects(); 292 Luokentta(kenttanro); 516 Timer.SingleShot(3.0, delegate 517 { 518 519 pelaaja1.AbsolutePosition = spawn1; 520 293 521 }); 294 522 } 295 523 void Pelaaja2Kuolee(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject pohja) 296 524 { 297 pelaaja2.Destroy();525 298 526 pelaaja1pisteet.Value += 1; 299 Timer.SingleShot(0.8, delegate 300 { 301 ClearGameObjects(); 302 Luokentta(kenttanro); 527 Timer.SingleShot(3.0, delegate 528 { 529 530 pelaaja2.AbsolutePosition = spawn2; 531 303 532 }); 304 533 } -
2017/27/EinoS/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo.csproj
r8891 r8980 118 118 <Content Include="Game.ico" /> 119 119 <Content Include="GameThumbnail.png" /> 120 <Content Include="Luoti.png" /> 120 121 </ItemGroup> 121 122 <ItemGroup> -
2017/27/EinoS/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo.csproj.Debug.cachefile
r8939 r8980 4 4 Content\IdleRO1.xnb 5 5 Content\FireFightLogo.xnb 6 Content\Hylsy.xnb 7 Content\Luoti2.xnb 8 Content\Luoti1.xnb 9 Content\Hylsy2.xnb 10 Content\suuliekkix.xnb 11 Content\suuliekkix\Suuliekki1_0.xnb 12 Content\suuliekkix\Suuliekki2_0.xnb 13 Content\suuliekkix\Suuliekki3_0.xnb -
2017/27/EinoS/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{3BA35D07-BDD1-435A-9851-B5DBFA346F1D}.xml
r8939 r8980 9 9 <Options>None</Options> 10 10 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\1.xnb</Output> 11 <Time>2017-07-0 5T14:42:10.0341802+03:00</Time>11 <Time>2017-07-06T09:24:26.3132704+03:00</Time> 12 12 </Item> 13 13 <Item> … … 18 18 <Options>None</Options> 19 19 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\PlayerPrototype.xnb</Output> 20 <Time>2017-07-0 5T09:31:15.4993094+03:00</Time>20 <Time>2017-07-04T13:17:30.4694577+03:00</Time> 21 21 </Item> 22 22 <Item> … … 27 27 <Options>None</Options> 28 28 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\IdleBO1.xnb</Output> 29 <Time>2017-07-05T 09:31:15.1514834+03:00</Time>29 <Time>2017-07-05T14:11:07.4020029+03:00</Time> 30 30 </Item> 31 31 <Item> … … 36 36 <Options>None</Options> 37 37 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\IdleRO1.xnb</Output> 38 <Time>2017-07-05T 09:31:16.6987094+03:00</Time>38 <Time>2017-07-05T14:11:07.4020029+03:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 45 45 <Options>None</Options> 46 46 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\FireFightLogo.xnb</Output> 47 <Time>2017-07-05T14:22:38.1391582+03:00</Time> 47 <Time>2017-07-06T09:24:26.29767+03:00</Time> 48 </Item> 49 <Item> 50 <Source>Hylsy.png</Source> 51 <Name>Hylsy</Name> 52 <Importer>TextureImporter</Importer> 53 <Processor>TextureProcessor</Processor> 54 <Options>None</Options> 55 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Hylsy.xnb</Output> 56 <Time>2017-07-06T12:37:14.4813769+03:00</Time> 57 </Item> 58 <Item> 59 <Source>Luoti2.png</Source> 60 <Name>Luoti2</Name> 61 <Importer>TextureImporter</Importer> 62 <Processor>TextureProcessor</Processor> 63 <Options>None</Options> 64 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Luoti2.xnb</Output> 65 <Time>2017-07-06T13:01:46.0546901+03:00</Time> 66 </Item> 67 <Item> 68 <Source>Luoti1.png</Source> 69 <Name>Luoti1</Name> 70 <Importer>TextureImporter</Importer> 71 <Processor>TextureProcessor</Processor> 72 <Options>None</Options> 73 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Luoti1.xnb</Output> 74 <Time>2017-07-06T13:02:28.3174655+03:00</Time> 75 </Item> 76 <Item> 77 <Source>Hylsy2.png</Source> 78 <Name>Hylsy2</Name> 79 <Importer>TextureImporter</Importer> 80 <Processor>TextureProcessor</Processor> 81 <Options>None</Options> 82 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Hylsy2.xnb</Output> 83 <Time>2017-07-06T13:00:41.3689854+03:00</Time> 84 </Item> 85 <Item> 86 <Source>suuliekkix.anim</Source> 87 <Name>suuliekkix</Name> 88 <Importer>AnimationImporter</Importer> 89 <Processor>AnimationContentProcessor</Processor> 90 <Options>None</Options> 91 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix.xnb</Output> 92 <Time>2017-07-06T13:34:59.9866248+03:00</Time> 93 <Request>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki1_0.xnb</Request> 94 <Request>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki2_0.xnb</Request> 95 <Request>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki3_0.xnb</Request> 96 </Item> 97 <Item> 98 <Source>suuliekkix\Suuliekki1.png</Source> 99 <Importer>TextureImporter</Importer> 100 <Processor>TextureProcessor</Processor> 101 <Options>None</Options> 102 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki1_0.xnb</Output> 103 <Time>2017-07-05T10:02:59.9463283+03:00</Time> 104 </Item> 105 <Item> 106 <Source>suuliekkix\Suuliekki2.png</Source> 107 <Importer>TextureImporter</Importer> 108 <Processor>TextureProcessor</Processor> 109 <Options>None</Options> 110 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki2_0.xnb</Output> 111 <Time>2017-07-05T10:16:10.4730246+03:00</Time> 112 </Item> 113 <Item> 114 <Source>suuliekkix\Suuliekki3.png</Source> 115 <Importer>TextureImporter</Importer> 116 <Processor>TextureProcessor</Processor> 117 <Options>None</Options> 118 <Output>C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki3_0.xnb</Output> 119 <Time>2017-07-05T11:55:21.5052406+03:00</Time> 48 120 </Item> 49 121 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> … … 94 166 <Assembly> 95 167 <Key>C:\Windows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 96 <Value>2017-06-0 7T16:10:32.9188971+03:00</Value>168 <Value>2017-06-08T04:39:22.7305161+03:00</Value> 97 169 </Assembly> 98 170 </Assemblies> -
2017/27/EinoS/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo/obj/x86/Debug/FireFight_Demo.csproj.FileListAbsolute.txt
r8939 r8980 12 12 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\IdleRO1.xnb 13 13 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\FireFightLogo.xnb 14 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Hylsy.xnb 15 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Luoti2.xnb 16 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Luoti1.xnb 17 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\Hylsy2.xnb 18 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix.xnb 19 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki1_0.xnb 20 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki2_0.xnb 21 C:\MyTemp\EinoS\FireFight_Demo\FireFight_Demo\FireFight_Demo\bin\x86\Debug\Content\suuliekkix\Suuliekki3_0.xnb -
2017/27/EinoS/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_Demo/obj/x86/Debug/cachefile-{3BA35D07-BDD1-435A-9851-B5DBFA346F1D}-targetpath.txt
r8939 r8980 4 4 Content\IdleRO1.xnb 5 5 Content\FireFightLogo.xnb 6 Content\Hylsy.xnb 7 Content\Luoti2.xnb 8 Content\Luoti1.xnb 9 Content\Hylsy2.xnb 10 Content\suuliekkix.xnb 11 Content\suuliekkix\Suuliekki1_0.xnb 12 Content\suuliekkix\Suuliekki2_0.xnb 13 Content\suuliekkix\Suuliekki3_0.xnb -
2017/27/EinoS/FireFight_Demo/FireFight_Demo/FireFight_DemoContent/FireFight_DemoContent.contentproj
r8939 r8980 78 78 </Compile> 79 79 </ItemGroup> 80 <ItemGroup> 81 <Compile Include="Hylsy.png"> 82 <Name>Hylsy</Name> 83 <Importer>TextureImporter</Importer> 84 <Processor>TextureProcessor</Processor> 85 </Compile> 86 </ItemGroup> 87 <ItemGroup> 88 <Compile Include="Luoti2.png"> 89 <Name>Luoti2</Name> 90 <Importer>TextureImporter</Importer> 91 <Processor>TextureProcessor</Processor> 92 </Compile> 93 </ItemGroup> 94 <ItemGroup> 95 <Compile Include="Luoti1.png"> 96 <Name>Luoti1</Name> 97 <Importer>TextureImporter</Importer> 98 <Processor>TextureProcessor</Processor> 99 </Compile> 100 </ItemGroup> 101 <ItemGroup> 102 <Compile Include="Hylsy2.png"> 103 <Name>Hylsy2</Name> 104 <Importer>TextureImporter</Importer> 105 <Processor>TextureProcessor</Processor> 106 </Compile> 107 </ItemGroup> 108 <ItemGroup> 109 <Compile Include="suuliekkix.anim"> 110 <Name>suuliekkix</Name> 111 <Importer>AnimationImporter</Importer> 112 <Processor>AnimationContentProcessor</Processor> 113 </Compile> 114 </ItemGroup> 80 115 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 81 116 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.