Ignore:
Timestamp:
2017-07-06 09:36:03 (2 years ago)
Author:
npo17_34
Message:
 
Location:
2017/27/IlmariL/FysiikkaPeli1
Files:
6 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/27/IlmariL/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs

    r8878 r8953  
    44using Jypeli.Effects; 
    55using Jypeli.WP7; 
    6  
     6using Jypeli.Widgets; 
    77public class Game : PhysicsGame 
    88{ 
     
    4949    public override void Begin() 
    5050    { 
    51         Phone.DisplayResolution = DisplayResolution.Large; 
    52         Phone.DisplayOrientation = DisplayOrientation.LandscapeLeft; 
    53         Level.Background.Image = LoadImage("space"); 
    54         Gravity = new Vector(0, -1000); 
    55         NewGame(null); 
     51        AlkuValikko(); 
     52 
    5653    } 
    5754 
     
    134131        Gravity = s.StateVector * 2000; 
    135132    } 
     133    void AlkuValikko() 
     134    { 
     135        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Lopeta"); 
     136        Add(alkuValikko); 
     137        alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 
     138         
     139        alkuValikko.AddItemHandler(1, Exit); 
     140        alkuValikko.DefaultCancel = 1; 
     141        alkuValikko.Color = Color.Black; 
     142 
     143    } 
     144    void AloitaPeli() 
     145    { 
     146        Phone.DisplayResolution = DisplayResolution.Large; 
     147        Phone.DisplayOrientation = DisplayOrientation.LandscapeLeft; 
     148        Level.Background.Image = LoadImage("space"); 
     149        Gravity = new Vector(0, -1000); 
     150        NewGame(null); 
     151        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     152        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     153    } 
    136154} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.