Changeset 8739
- Timestamp:
- 2017-06-15 15:02:53 (6 years ago)
- Location:
- 2017/24/SebastianH/JumpingAdventure/JumpingAdventure/JumpingAdventure
- Files:
-
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/24/SebastianH/JumpingAdventure/JumpingAdventure/JumpingAdventure/JumpingAdventure.cs
r8725 r8739 16 16 Gravity = new Vector(0.0, -800.0); 17 17 18 LuoVihollinen(new Vector(0.0, -380.0), 30.0, 30.0);18 LuoVihollinen(new Vector(0.0, -380.0), 20.0, 20.0); 19 19 LuoElinvoimalaskuri(); 20 20 … … 33 33 Level.Background.CreateStars(100000); 34 34 35 Level.CreateBorders( false);35 Level.CreateBorders(); 36 36 37 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000 , 0));37 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-10000, 0)); 38 38 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, PysaytaPelaaja, null, new Vector(0, 0)); 39 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000 , 0));39 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(10000, 0)); 40 40 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, PysaytaPelaaja, null, new Vector(0, 0)); 41 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 2000));41 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 10000)); 42 42 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, PysaytaPelaaja, null, new Vector(0, 0)); 43 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -10000)); 44 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, PysaytaPelaaja, null, new Vector(0, 0)); 43 45 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 44 46 } … … 63 65 void LuoElinvoimalaskuri() 64 66 { 65 elinvoimaLaskuri = new IntMeter( 100);67 elinvoimaLaskuri = new IntMeter(0); 66 68 67 69 Label elinvoimaNaytto = new Label(); … … 77 79 void PelaajaOsuu(PhysicsObject spaceship, PhysicsObject kohde) 78 80 { 79 elinvoimaLaskuri.Value --;81 elinvoimaLaskuri.Value++; 80 82 81 if (elinvoimaLaskuri <=0)83 if (elinvoimaLaskuri >= 100) 82 84 spaceship.Destroy(); 83 85 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.