Changeset 8736
- Timestamp:
- 2017-06-15 15:01:26 (6 years ago)
- Location:
- 2017/24/EmiliaM
- Files:
-
- 106 added
- 14 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/24/EmiliaM/Little_miner1.cs
r8666 r8736 11 11 12 12 PhysicsObject hakku; 13 PhysicsObject Kivi; 14 PhysicsStructure hahmo; 13 bool point1 = false; 14 bool point2 = false; 15 Vector sanky1paikka; 16 Vector sanky2paikka; 17 Vector alkupaikka; 18 19 15 20 Image miner = LoadImage("miner"); 16 21 Image kseina = LoadImage("kseina"); 22 Image hakkukuva = LoadImage("hakku"); 23 Image tausta = LoadImage("Little.miner1"); 17 24 18 25 private double liikkumisnopeus = 300; 19 P hysicsObjectpelaaja;26 Pelaaja pelaaja; 20 27 public override void Begin() 21 28 { 29 Level.Background.Image = tausta; 30 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Vaihda Hahmoa", "Lopeta"); 31 alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 32 // alkuValikko.AddItemHandler(1, ); 33 alkuValikko.AddItemHandler(2, Exit); 34 Add(alkuValikko); 35 } 36 void AloitaPeli() 37 { 22 38 LuoKentta(); 23 39 LuoHakku(pelaaja.X, pelaaja.Y + -50.0); … … 36 52 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, Liikuta, null, pelaaja, Vector.Zero); 37 53 Keyboard.Listen(Key.B, ButtonState.Pressed, Kaanna, null, pelaaja); 54 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Lyo, null); 38 55 39 56 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 40 57 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 58 } 59 60 void Lyo () 61 { 62 PhysicsObject apuri = new PhysicsObject(hakku.Width, hakku.Height); 63 apuri.Position = hakku.Position; 64 AddCollisionHandler(apuri, "kivi", LyoKivea); 65 apuri.Tag = "apuri"; 66 AddCollisionHandler(apuri, "smaragdi", LyoSma); 67 AddCollisionHandler(apuri, "timantti", LyoTimu); 68 AddCollisionHandler(apuri, "vihu2", LyoVihu); 69 apuri.IsVisible = false; 70 Add(apuri); 71 apuri.Push(new Vector(10, 10)); 72 apuri.LifetimeLeft = TimeSpan.FromMilliseconds(100); 41 73 } 42 74 … … 58 90 void LuoHakku(double x, double y) 59 91 { 60 hakku = new PhysicsObject(50.0, 50.0);92 hakku = new PhysicsObject(50.0, 30.0); 61 93 hakku.X = x; 62 94 hakku.Y = y; 63 95 hakku.Shape = Shape.Rectangle; 64 hakku. Color = Color.OrangeRed;96 hakku.Image = hakkukuva; 65 97 hakku.Tag = "hakku"; 66 98 hakku.Restitution = 0.0; … … 107 139 ruudut.SetTileMethod('D', LuoTimantti); 108 140 ruudut.SetTileMethod('B', LuoIsokivi); 109 ruudut.SetTileMethod('a', LuoSanky); 141 ruudut.SetTileMethod('a', LuoSanky, "sanky1"); 142 ruudut.SetTileMethod('b', LuoSanky, "sanky2"); 110 143 ruudut.SetTileMethod('c', LuoArkku); 111 144 ruudut.SetTileMethod('P', LuoPelaaja); … … 115 148 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 116 149 { 117 pelaaja = new P hysicsObject(leveys, korkeus);150 pelaaja = new Pelaaja(leveys, korkeus); 118 151 pelaaja.Shape = Shape.Circle; 119 152 pelaaja.Position = paikka; 120 153 pelaaja.Mass = 100.0; 121 154 pelaaja.CanRotate = false; 122 155 pelaaja.CollisionIgnoreGroup = 2; 156 alkupaikka = paikka; 157 AddCollisionHandler(pelaaja, "vihu", VihuOsui); 158 AddCollisionHandler(pelaaja, "sanky1", VaihdaCheckpointtia); 159 AddCollisionHandler(pelaaja, "sanky2", VaihdaCheckpointtia); 160 123 161 Camera.Follow(pelaaja); 124 162 pelaaja.Image = miner; … … 127 165 128 166 } 167 void VaihdaCheckpointtia(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject sanky) 168 { 169 if (sanky.Tag == "sanky1") point1 = true; 170 if (sanky.Tag == "sanky2") point2 = true; 171 172 } 173 174 void VihuOsui(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject palikka2) 175 { 176 Pelaaja pel2 = (Pelaaja)pelaaja; 177 pel2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); 178 if (pel2.ElamaLaskuri.Value == 0) { 179 pel2.ElamaLaskuri.AddValue (10); 180 Vector paikka; 181 if (point2) paikka = sanky2paikka; 182 else if (point1) paikka = sanky1paikka; 183 else paikka = alkupaikka; 184 pel2.Position = paikka; 185 186 187 } 188 189 190 } 129 191 130 192 void LuoSeina(Vector paikka, double leveys, double korkeus) … … 145 207 palikka.Color = Color.Brown; 146 208 palikka.Restitution = 0.0; 209 palikka.CollisionIgnoreGroup = 2; 147 210 Add(palikka); 148 211 } … … 159 222 void LuoKivi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 160 223 { 161 Kivi = new PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 162 Kivi.Position = paikka; 163 Kivi.Shape = Shape.Rectangle; 164 Kivi.Color = Color.LightGray; 165 AddCollisionHandler(Kivi, "hakku", KiviTuhoutuu); 166 Kivi.Restitution = 0.0; 167 Add(Kivi); 168 } 169 170 void KiviTuhoutuu(PhysicsObject palikka, PhysicsObject hakku) 171 { 172 palikka.Destroy(); 173 } 224 Kivi palikka = new Kivi(leveys, korkeus); 225 palikka.MakeStatic(); 226 palikka.Position = paikka; 227 palikka.Shape = Shape.Rectangle; 228 palikka.Color = Color.LightGray; 229 //AddCollisionHandler(palikka,"apuri" , LyoKivea2); 230 // AddCollisionHandler(palikka, "hakku", KiviTuhoutuu); 231 palikka.Tag = ("kivi"); 232 palikka.Restitution = 0.0; 233 Add(palikka); 234 } 235 236 void LyoKivea(PhysicsObject apuri, PhysicsObject kivi) 237 { 238 239 Kivi kivi2 = (Kivi)kivi; 240 kivi2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); 241 if (kivi2.ElamaLaskuri.Value == 0) 242 kivi2.Destroy(); 243 } 244 245 //void LyoKivea2(PhysicsObject kivi, PhysicsObject apuri) 246 //{ 247 248 // Kivi kivi2 = (Kivi)kivi; 249 // kivi2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); 250 // if (kivi2.ElamaLaskuri.Value == 0) 251 // kivi2.Destroy(); 252 //} 174 253 175 254 void LuoVihu(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 176 255 { 177 PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 178 palikka.Position = paikka; 179 palikka.Shape = Shape.Rectangle; 180 palikka.Color = Color.Red; 181 palikka.Restitution = 0.0; 182 Add(palikka); 183 } 184 256 Vihu palikka2 = new Vihu(leveys, korkeus); 257 palikka2.Position = paikka; 258 palikka2.Mass = 100000000; 259 palikka2.Shape = Shape.Rectangle; 260 palikka2.Color = Color.Red; 261 palikka2.Tag = "vihu2"; 262 palikka2.Restitution = 0.0; 263 Add(palikka2); 264 } 265 266 void LyoVihu(PhysicsObject apuri, PhysicsObject palikka) 267 { 268 269 Vihu vihu2 = (Vihu)palikka; 270 vihu2.Tag = "vihu"; 271 272 FollowerBrain vihuAivot = new FollowerBrain(pelaaja); 273 vihuAivot.Speed = 100; 274 vihuAivot.DistanceFar = 600; 275 vihuAivot.DistanceClose = 50; 276 vihuAivot.StopWhenTargetClose = false; 277 vihuAivot.TargetClose += delegate 278 { 279 Vector suunta = pelaaja.Position - palikka.Position; 280 suunta.Normalize(); 281 282 palikka.Hit(suunta * -300); 283 pelaaja.Hit(suunta * 300); 284 285 }; 286 287 vihu2.Brain = vihuAivot; 288 vihu2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); 289 if (vihu2.ElamaLaskuri.Value == 0) 290 vihu2.Destroy(); 291 } 292 293 185 294 void LuoIlkio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 186 295 { … … 205 314 void LuoSmaragdi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 206 315 { 207 PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 208 palikka.Position = paikka; 209 palikka.Shape = Shape.Rectangle; 210 palikka.Color = Color.JungleGreen; 211 AddCollisionHandler(palikka, "hakku", SmaTuhoutuu); 212 palikka.Restitution = 0.0; 213 Add(palikka); 214 } 215 216 void SmaTuhoutuu(PhysicsObject palikka, PhysicsObject hakku) 217 { 218 316 Sma ragdi = new Sma(leveys, korkeus); 317 ragdi.Position = paikka; 318 ragdi.MakeStatic(); 319 ragdi.Shape = Shape.Rectangle; 320 ragdi.Color = Color.JungleGreen; 321 ragdi.Tag = ("smaragdi"); 322 ragdi.Restitution = 0.0; 323 Add(ragdi); 324 } 325 326 void LyoSma (PhysicsObject apuri, PhysicsObject ragdi) 327 { 328 Sma Sma2 = (Sma)ragdi; 329 Sma2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); 330 if (Sma2.ElamaLaskuri.Value == 0) 331 { 332 Sma2.Destroy(); 333 MessageDisplay.Add("Löysit Smaragdin!"); 334 } 219 335 } 220 336 221 337 void LuoTimantti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 222 338 { 223 PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 224 palikka.Position = paikka; 225 palikka.Shape = Shape.Rectangle; 226 palikka.Color = Color.Blue; 227 palikka.Restitution = 0.0; 228 Add(palikka); 339 Timu dia = new Timu(leveys, korkeus); 340 dia.Position = paikka; 341 dia.MakeStatic(); 342 dia.Shape = Shape.Rectangle; 343 dia.Color = Color.Blue; 344 dia.Tag = "timantti"; 345 dia.Restitution = 0.0; 346 Add(dia); 347 } 348 void LyoTimu(PhysicsObject apuri, PhysicsObject dia) 349 { 350 Timu D2 = (Timu)dia; 351 D2.ElamaLaskuri.AddValue(-1); 352 if (D2.ElamaLaskuri.Value == 0) 353 { 354 D2.Destroy(); 355 MessageDisplay.Add("Löysit Timantin!"); 356 } 229 357 } 230 358 … … 239 367 } 240 368 241 void LuoSanky(Vector paikka, double leveys, double korkeus )369 void LuoSanky(Vector paikka, double leveys, double korkeus, String tagi) 242 370 { 243 371 PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); … … 245 373 palikka.Shape = Shape.Rectangle; 246 374 palikka.Color = Color.BloodRed; 247 palikka.Restitution = 0.0; 375 palikka.Tag = tagi; 376 palikka.Restitution = 0.0; 377 if (tagi == "sanky1") sanky1paikka = paikka; 378 if (tagi == "sanky2") sanky2paikka = paikka; 379 248 380 Add(palikka); 249 381 } … … 258 390 Add(palikka); 259 391 } 260 class Kivi : PhysicsObject261 {262 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(2, 0, 2);263 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } }264 265 public Kivi(double leveys, double korkeus)266 : base(leveys, korkeus)267 {268 elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); };269 }270 }271 }272 273 392 393 } 394 class Kivi : PhysicsObject 395 { 396 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(2, 0, 2); 397 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 398 399 public Kivi(double leveys, double korkeus) 400 : base(leveys, korkeus) 401 { 402 // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; 403 } 404 } 405 406 class Sma : PhysicsObject 407 { 408 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); 409 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 410 411 public Sma(double leveys, double korkeus) 412 : base(leveys, korkeus) 413 { 414 // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; 415 } 416 } 417 418 class Timu : PhysicsObject 419 { 420 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); 421 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 422 423 public Timu(double leveys, double korkeus) 424 : base(leveys, korkeus) 425 { 426 // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; 427 } 428 } 429 class Vihu : PhysicsObject 430 { 431 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); 432 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 433 434 public Vihu(double leveys, double korkeus) 435 : base(leveys, korkeus) 436 { 437 // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; 438 } 439 } 440 441 class Pelaaja : PhysicsObject 442 { 443 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(10, 0, 10); 444 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 445 446 public Pelaaja(double leveys, double korkeus) 447 : base(leveys, korkeus) 448 { 449 ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(150, 20); 450 elamaPalkki.X = 0 ; 451 elamaPalkki.Y = 80; 452 elamaPalkki.BindTo(elamaLaskuri); 453 Add(elamaPalkki); 454 } 455 } 456 457 //class Laskuri : PhysicsObject 458 //{ 459 // private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(12, 0, 12); 460 // public IntMeter elamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 461 // public Laskuri(double leveys, double korkeus) 462 // : base(leveys, korkeus) 463 // { 464 // // elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; 465 // } 466 //} -
2017/24/EmiliaM/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner.csproj.Debug.cachefile
r8591 r8736 1 1 Content\miner_maa1.xnb 2 2 Content\miner.xnb 3 Content\kseina.xnb 3 Content\hakku.xnb 4 Content\Little.miner1.xnb 4 5 Content\miner_maa1.txt -
2017/24/EmiliaM/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/bin/x86/Debug/Content/miner_maa1.txt
r8527 r8736 1 1 HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 2 H....R......... .........V...........R..................R...................S.................hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhH3 H..... hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................................R...............hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhH2 H....R.........S........V...........R..................R...................S.................hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhH 3 H.....RRRR........................................................................R...............hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhH 4 4 H.........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......................B.....................................hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhH 5 5 H.....R..................hhhhhh...R.........R........R.................R..............R..................hhhhhhhhhhhhhhhhhhH … … 7 7 H..R......................hhh........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................R..........................E..hhhhhhhhhH 8 8 H.......V..hhhhhhhh........h.....R..hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................................R......I.E.R..RhhhhhhH 9 H.........hhhhhhhhhh......hhhh.......hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aaaa.c......V.....hhhhhhhhhhhhhhhhhh..............E..........DH9 H.........hhhhhhhhhh......hhhh.......hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbbbb.c......V.....hhhhhhhhhhhhhhhhhh..............E..........DH 10 10 H...R....hhhhhhhhhhhh......hhhhhh.R..hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...............hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............E.hhhhhhhhhhH 11 11 H.......hhhhhhhhhhhh.........hhh....hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....V...hhhhhhhhhhhhH … … 24 24 Haaaa.c.......V.............hhhhhhhhhhhhh...............hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......hh..V........R.R............hhh...R.....H 25 25 H..............R...........hhhhhhhhhhhhhhh........R...hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...V...hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........hhh.........H 26 K...............R...........hhhhhhhhhhh...R........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............hhhhhhhhhhhhhhhhhh..........h...... ..hhH26 K...............R...........hhhhhhhhhhh...R........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............hhhhhhhhhhhhhhhhhh..........h......S.hhH 27 27 K...P...........R............R....Vhhh........R......hhhhhhhhhhhhhhhh..R.......B.............S.............R.........hhhhhhH 28 28 K..............R..............R................R...........R.............S..............V.............R........R...hhhhhhhhH -
2017/24/EmiliaM/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{531F0758-D3DE-40CC-AEB4-21A3761C9D84}.xml
r8599 r8736 9 9 <Options>None</Options> 10 10 <Output>C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\bin\x86\Debug\Content\miner_maa1.xnb</Output> 11 <Time>2017-06-1 3T09:47:26.0545819+03:00</Time>11 <Time>2017-06-15T13:33:08.4964869+03:00</Time> 12 12 </Item> 13 13 <Item> … … 19 19 <Output>C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\bin\x86\Debug\Content\miner.xnb</Output> 20 20 <Time>2017-06-13T13:12:42.0044171+03:00</Time> 21 </Item> 22 <Item> 23 <Source>hakku.png</Source> 24 <Name>hakku</Name> 25 <Importer>TextureImporter</Importer> 26 <Processor>TextureProcessor</Processor> 27 <Options>None</Options> 28 <Output>C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\bin\x86\Debug\Content\hakku.xnb</Output> 29 <Time>2017-06-15T10:29:50.9291482+03:00</Time> 30 </Item> 31 <Item> 32 <Source>Little.miner1.png</Source> 33 <Name>Little.miner1</Name> 34 <Importer>TextureImporter</Importer> 35 <Processor>TextureProcessor</Processor> 36 <Options>None</Options> 37 <Output>C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\bin\x86\Debug\Content\Little.miner1.xnb</Output> 38 <Time>2017-06-15T14:57:29.4149434+03:00</Time> 21 39 </Item> 22 40 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2017/24/EmiliaM/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/obj/x86/Debug/Testi_Little_miner.csproj.FileListAbsolute.txt
r8599 r8736 10 10 C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\obj\x86\Debug\Testi_Little_miner.csprojResolveAssemblyReference.cache 11 11 C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\bin\x86\Debug\Content\miner.xnb 12 C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\bin\x86\Debug\Content\hakku.xnb 13 C:\MyTemp\EmiliaM\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\Testi_Little_miner\bin\x86\Debug\Content\Little.miner1.xnb -
2017/24/EmiliaM/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/obj/x86/Debug/cachefile-{531F0758-D3DE-40CC-AEB4-21A3761C9D84}-targetpath.txt
r8599 r8736 1 1 Content\miner_maa1.xnb 2 2 Content\miner.xnb 3 Content\hakku.xnb 4 Content\Little.miner1.xnb 3 5 Content\miner_maa1.txt -
2017/24/EmiliaM/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_minerContent/Testi_Little_minerContent.contentproj
r8599 r8736 60 60 </Compile> 61 61 </ItemGroup> 62 <ItemGroup> 63 <Compile Include="hakku.png"> 64 <Name>hakku</Name> 65 <Importer>TextureImporter</Importer> 66 <Processor>TextureProcessor</Processor> 67 </Compile> 68 </ItemGroup> 69 <ItemGroup> 70 <Compile Include="Little.miner1.png"> 71 <Name>Little.miner1</Name> 72 <Importer>TextureImporter</Importer> 73 <Processor>TextureProcessor</Processor> 74 </Compile> 75 </ItemGroup> 62 76 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 63 77 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2017/24/EmiliaM/Testi_Little_miner/Testi_Little_miner/Testi_Little_minerContent/miner_maa1.txt
r8666 r8736 7 7 H..R......................hhh........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................R..........................E..hhhhhhhhhH 8 8 H.......V..hhhhhhhh........h.....R..hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................................R......I.E.R..RhhhhhhH 9 H.........hhhhhhhhhh......hhhh.......hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aaaa.c......V.....hhhhhhhhhhhhhhhhhh..............E..........DH9 H.........hhhhhhhhhh......hhhh.......hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbbbb.c......V.....hhhhhhhhhhhhhhhhhh..............E..........DH 10 10 H...R....hhhhhhhhhhhh......hhhhhh.R..hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...............hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............E.hhhhhhhhhhH 11 11 H.......hhhhhhhhhhhh.........hhh....hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....V...hhhhhhhhhhhhH
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.