Changeset 8720
- Timestamp:
- 2017-06-15 13:53:55 (6 years ago)
- Location:
- 2017/24/LeeviE
- Files:
-
- 1 added
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2017/24/LeeviE/Peli/Jump/Jump/Jump/Jump.cs
r8716 r8720 66 66 67 67 68 PhysicsObject vihollinen = new PhysicsObject( 124.0, 84.0);68 PhysicsObject vihollinen = new PhysicsObject(84.0, 124.0); 69 69 vihollinen.Image = vihu1; 70 vihollinen.CanRotate = false; 70 71 SmoothTextures = false; 71 72 Add(vihollinen); 72 73 73 vihollinen.Tag = "vihollinen"; 74 75 RandomGen for (int i = 0; i < 20; i++) 76 { 77 78 } 79 80 74 81 } 75 82 … … 84 91 pelaaja.Position = paikka; 85 92 AddCollisionHandler(pelaaja, "tahti", TormaaTahteen); 86 pelaaja.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 87 pelaaja.Weapon.Ammo.Value = 10000; 88 pelaaja.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 89 pelaaja.Add(pelaaja.Weapon); 93 AddCollisionHandler(pelaaja, "vihollinen", TormaaViholliseen); 94 //pelaaja.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 95 //pelaaja.Weapon.Ammo.Value = 10000; 96 //pelaaja.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 97 //pelaaja.Add(pelaaja.Weapon); 90 98 91 99 … … 95 103 96 104 } 97 void ammu() 98 { 99 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja); 100 } 101 void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject vihollinen) 102 { 103 104 //ammus.Destroy 105 } 106 void AmmuAseella(PlatformCharacter pelaaja) 107 { 108 PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 109 110 111 if(ammus != null) 112 { 113 //ammus.Size *= 3; 114 // ammus.Image = ... 115 //ammus.MaximunLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 116 117 118 } 119 120 } 105 121 106 void TormaaTahteen(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject tahti) 122 107 { 123 108 tahti.Destroy(); 124 109 MessageDisplay.Add("Keräsit tähden!"); 110 } 111 112 void TormaaViholliseen(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject vihollinen) 113 { 114 pelaaja.Destroy(); 115 MessageDisplay.Add("Kuolit"); 125 116 } 126 117 … … 157 148 } 158 149 159 150 160 151 161 152 void LuoPalikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.