Changeset 8667


Ignore:
Timestamp:
2017-06-14 15:00:17 (2 years ago)
Author:
npo17_5
Message:
 
Location:
2017/24/JuhaniP/FysiikkaPeli1
Files:
6 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/24/JuhaniP/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs

    r8640 r8667  
    1515    Image taustaKuva = LoadImage("Sahara"); 
    1616 
     17 
     18     
     19    IntMeter sniperinPisteet; 
     20 
     21 
     22 
    1723    AssaultRifle sniperAse; 
    1824    PhysicsObject sniper; 
    19     Grenade kranaatti = new Grenade(14.0); 
     25 
    2026    public override void Begin() 
    2127    { 
    2228        LuoAikaLaskuri(); 
     29        LisaaLaskurit(); 
    2330 
    2431        Level.Background.Image = taustaKuva; 
     
    4350        sniper.Y = 0.0; 
    4451        sniperAse = new AssaultRifle(120, 45); 
    45         sniperAse.Ammo.Value = 100; 
     52        sniperAse.Angle += Angle.FromDegrees(1); 
     53        sniperAse.Ammo.Value = 9000000; 
    4654        Grenade sniperkranaatti = new Grenade(14.0); 
    4755        sniperAse.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     
    5765    void AsetaOhjaimet() 
    5866    { 
    59  
     67        Mouse.ListenMovement(0.01, Tahtaa, "Tähtää aseella"); 
     68         
    6069        Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", sniperAse); 
    6170        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", new Vector(0, 100)); 
     
    6574        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", new Vector(0, 0)); 
    6675        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", new Vector(0, 0)); 
     76        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", new Vector(0, 0)); 
     77        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", new Vector(0, 0)); 
    6778        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    6879    } 
     
    167178        sniper.Destroy(); 
    168179        MessageDisplay.Add("Mee kotiis"); 
    169         MessageDisplay.Add("jeeeeeeeeeeeeee"); 
     180        MessageDisplay.Add("no nyt kävi näin että kuolit"); 
     181        MessageDisplay.Add("Haista vittu sitte"); 
     182        MessageDisplay.Add("Voi jumalautad"); 
     183 
    170184    } 
    171185    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     
    175189        { 
    176190            kohde.Destroy(); 
     191            sniperinPisteet.Value += 1 ; 
    177192        } 
     193 
     194 
     195 
     196 
     197    } 
     198 
     199    void LisaaLaskurit() 
     200    { 
     201        sniperinPisteet = LuoPisteLaskuri(Screen.Left + 100.0, Screen.Top - 100.0); 
     202 
     203 
     204    } 
     205 
     206 
     207 
     208 
     209    IntMeter LuoPisteLaskuri(double x, double y) 
     210    { 
     211        IntMeter laskuri = new IntMeter(0); 
     212         
     213        laskuri.MaxValue = 100000; 
     214        Label naytto = new Label(); 
     215        naytto.BindTo(laskuri); 
     216        naytto.X = x; 
     217        naytto.Y = y; 
     218        naytto.TextColor = Color.White; 
     219        naytto.BorderColor = Level.Background.Color; 
     220        naytto.Color = Level.Background.Color; 
     221        Add(naytto); 
     222 
     223        return laskuri; 
     224    } 
     225    void Tahtaa(AnalogState hiirenLiike) 
     226    { 
     227        Vector suunta = (Mouse.PositionOnWorld - sniperAse.AbsolutePosition).Normalize(); 
     228        sniperAse.Angle = suunta.Angle; 
    178229    } 
    179230 
     
    183234 
    184235 
    185  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.