Changeset 8614 for 2017/24/MatiasK


Ignore:
Timestamp:
2017-06-13 15:03:39 (2 years ago)
Author:
npo17_7
Message:

Melkein valmis

Location:
2017/24/MatiasK/SimpleGame/SimpleGame
Files:
6 added
8 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/24/MatiasK/SimpleGame/SimpleGame/SimpleGame/SimpleGame.cs

    r8581 r8614  
    1212    PhysicsObject pelaaja1; 
    1313    List<Label> valikonKohdat; 
     14    Image olionKuva = LoadImage("spaceship3"); 
     15     
     16 
    1417    public override void Begin() 
    1518    { 
    16         pelaaja1 = new PhysicsObject(200, 100); 
     19        pelaaja1 = new PlatformCharacter(200, 100);         
    1720        Add(pelaaja1); 
    18         Valikko(); 
     21        pelaaja1.Image = olionKuva;         
     22        //Valikko(); 
    1923 
    2024 
     
    2327        Level.CreateBorders(); 
    2428 
    25         MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", 
    26 "Aloita peli", "Parhaat pisteet", "Lopeta"); 
     29         
     30 
     31        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Menu", 
     32"Start game", "Best Score", "Exit"); 
    2733        Add(alkuValikko); 
    2834 
    29         alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 
    30         alkuValikko.AddItemHandler(1, ParhaatPisteet); 
     35        alkuValikko.AddItemHandler(0, StartGame); 
     36        alkuValikko.AddItemHandler(1, BestScore); 
    3137        alkuValikko.AddItemHandler(2, Exit); 
    3238 
     
    3541        alkuValikko.DefaultCancel = -1; 
    3642 
    37         alkuValikko.Color = Color.Red; 
     43        alkuValikko.Color = Color.Black; 
    3844 
    3945        Mouse.IsCursorVisible = true; 
    4046 
    41         Mouse.ListenMovement(1.0, ValikossaLiikkuminen, null); 
     47        // Mouse.ListenMovement(1.0, ValikossaLiikkuminen, null); 
    4248 
    4349 
    44  
     50        const double NOPEUS = 300; 
    4551        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, 
    46           LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-100, 0)); 
     52          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-NOPEUS, 0)); 
    4753        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, 
    48           LiikutaPelaajaa, null, new Vector(100, 0)); 
     54          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(NOPEUS, 0)); 
    4955        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, 
    50           LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 100)); 
     56          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 200)); 
    5157        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, 
    52           LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -100)); 
     58          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -200)); 
     59        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, 
     60          LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 
     61        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, 
     62          LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 
     63        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, 
     64          LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 
     65        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, 
     66          LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 
    5367    } 
    5468 
    5569    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori) 
    5670    { 
    57        pelaaja1.Push(vektori); 
     71       pelaaja1.Hit(vektori); 
    5872    } 
    5973 
     
    6478        valikonKohdat = new List<Label>(); // Alustetaan lista, johon valikon kohdat tulevat 
    6579 
    66         Label kohta1 = new Label("Aloita uusi peli");  // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana 
     80        Label kohta1 = new Label("Start New Game");  // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana 
    6781        kohta1.Position = new Vector(0, 40);  // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle 
    6882        valikonKohdat.Add(kohta1);  // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään 
    6983 
    70         Label kohta2 = new Label("Parhaat pisteet"); 
     84        Label kohta2 = new Label("Best Score"); 
    7185        kohta2.Position = new Vector(0, 0); 
    7286        valikonKohdat.Add(kohta2); 
    7387 
    74         Label kohta3 = new Label("Lopeta peli"); 
     88        Label kohta3 = new Label("Exit"); 
    7589        kohta3.Position = new Vector(0, -40); 
    7690        valikonKohdat.Add(kohta3); 
     
    8195            Add(valikonKohta); 
    8296        } 
    83         Mouse.ListenOn(kohta1, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, AloitaPeli, null); 
    84         Mouse.ListenOn(kohta2, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, ParhaatPisteet, null); 
     97        Mouse.ListenOn(kohta1, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, StartGame, null); 
     98        Mouse.ListenOn(kohta2, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, BestScore, null); 
    8599        Mouse.ListenOn(kohta3, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, Exit, null); 
    86100    } 
    87101 
    88     void AloitaPeli() 
     102    void StartGame() 
    89103    { 
    90104    } 
    91105 
    92     void ParhaatPisteet() 
     106    void BestScore() 
    93107    { 
    94108    } 
  • 2017/24/MatiasK/SimpleGame/SimpleGame/SimpleGame/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{5A6F348F-48A2-4571-B9C8-D919CC46F508}.xml

    r8581 r8614  
    22<XnaContent xmlns:Pipeline="Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline"> 
    33  <Asset Type="Pipeline:BuildItemCollection"> 
     4    <Item> 
     5      <Source>spaceship3.png</Source> 
     6      <Name>spaceship3</Name> 
     7      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     8      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     9      <Options>None</Options> 
     10      <Output>C:\MyTemp\MatiasK\SimpleGame\SimpleGame\SimpleGame\bin\x86\Debug\Content\spaceship3.xnb</Output> 
     11      <Time>2017-06-13T14:10:52.8230852+03:00</Time> 
     12    </Item> 
    413    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
    514    <Settings> 
     
    1625    <Assemblies> 
    1726      <Assembly> 
     27        <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 
     28        <Value>2015-02-09T20:18:44+02:00</Value> 
     29      </Assembly> 
     30      <Assembly> 
     31        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.XImporter.dll</Key> 
     32        <Value>2011-09-01T16:22:30+03:00</Value> 
     33      </Assembly> 
     34      <Assembly> 
     35        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.VideoImporters.dll</Key> 
     36        <Value>2011-09-01T16:22:30+03:00</Value> 
     37      </Assembly> 
     38      <Assembly> 
     39        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.TextureImporter.dll</Key> 
     40        <Value>2011-09-01T16:22:30+03:00</Value> 
     41      </Assembly> 
     42      <Assembly> 
     43        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.FBXImporter.dll</Key> 
     44        <Value>2011-09-01T16:22:30+03:00</Value> 
     45      </Assembly> 
     46      <Assembly> 
     47        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.EffectImporter.dll</Key> 
     48        <Value>2011-09-01T16:22:30+03:00</Value> 
     49      </Assembly> 
     50      <Assembly> 
     51        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.AudioImporters.dll</Key> 
     52        <Value>2011-09-01T16:22:30+03:00</Value> 
     53      </Assembly> 
     54      <Assembly> 
     55        <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\AnimationExtension.dll</Key> 
     56        <Value>2015-02-17T22:27:18+02:00</Value> 
     57      </Assembly> 
     58      <Assembly> 
    1859        <Key>C:\WINDOWS\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 
    1960        <Value>2017-06-07T15:46:40.1506283+03:00</Value> 
  • 2017/24/MatiasK/SimpleGame/SimpleGame/SimpleGame/obj/x86/Debug/SimpleGame.csproj.FileListAbsolute.txt

    r8581 r8614  
    77C:\MyTemp\MatiasK\SimpleGame\SimpleGame\SimpleGame\obj\x86\Debug\SimpleGame.exe 
    88C:\MyTemp\MatiasK\SimpleGame\SimpleGame\SimpleGame\obj\x86\Debug\SimpleGame.pdb 
     9C:\MyTemp\MatiasK\SimpleGame\SimpleGame\SimpleGame\bin\x86\Debug\Content\spaceship3.xnb 
  • 2017/24/MatiasK/SimpleGame/SimpleGame/SimpleGameContent/SimpleGameContent.contentproj

    r8581 r8614  
    4545    <Reference Include="AnimationExtension" /> 
    4646  </ItemGroup> 
     47  <ItemGroup> 
     48    <Compile Include="spaceship3.png"> 
     49      <Name>spaceship3</Name> 
     50      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     51      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     52    </Compile> 
     53  </ItemGroup> 
     54  <ItemGroup> 
     55    <Compile Include="download.jfif"> 
     56      <Name>download</Name> 
     57    </Compile> 
     58  </ItemGroup> 
     59  <ItemGroup> 
     60    <Compile Include="downloadSpace.jfif"> 
     61      <Name>downloadSpace</Name> 
     62    </Compile> 
     63  </ItemGroup> 
    4764  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    4865  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.