Ignore:
Timestamp:
2017-06-13 11:59:30 (2 years ago)
Author:
npo17_17
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/24/TomasM/SpaceInvanders/SpaceInvanders/SpaceInvanders/SpaceInvanders.cs

    r8558 r8567  
    1414        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    1515        LuoPelaaja(); 
    16         Level.Background.Color = Color.Black; 
     16        Level.Background.Image = LoadImage ("tahtitaivas"); 
     17        Level.Background.Size = Screen.Size; 
    1718 
    18         Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, 
    19     LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0)); 
    20         Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, 
    21           LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0)); 
    22         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, 
    23           LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000)); 
    24         Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, 
    25           LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000)); 
     19        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0)); 
     20        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0)); 
     21        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000)); 
     22        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000)); 
    2623 
    27         PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    2824        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    2925    } 
    3026    void LiikutaPelaajaa(Vector suunta) 
    31 { 
     27    { 
    3228        pelaaja.Move(suunta); 
    33  
     29        pelaaja.Angle = suunta.Angle - Angle.RightAngle; 
    3430    } 
    35     void LuoPelaaja () 
     31    void LuoPelaaja() 
    3632    { 
    3733 
    38         pelaaja = new PhysicsObject(50.0, 50.0); 
     34        pelaaja = new PhysicsObject(75.0, 75.0); 
    3935        pelaaja.Image = LoadImage("avaruusalus"); 
    4036        Add(pelaaja); 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.