Changeset 8532


Ignore:
Timestamp:
2017-06-12 14:58:44 (2 years ago)
Author:
npo17_5
Message:
 
Location:
2017/24/JuhaniP/FysiikkaPeli1
Files:
1 added
11 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/24/JuhaniP/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs

    r8494 r8532  
    1212    Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200); 
    1313 
     14    AssaultRifle pelaajan1Ase; 
    1415    PhysicsObject sniper; 
    1516    public override void Begin() 
     
    2223        PhysicsObject maali = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 
    2324        maali.Shape = Shape.Circle; 
     25        maali.Color = Color.Harlequin; 
     26        maali.Color = Color.Black; 
     27        maali.X = 500.0; 
     28        maali.Y = 0.0; 
    2429        Add(maali); 
    2530 
     31        Level.CreateBorders(6.0, false); 
     32 
     33        Timer ajastin = new Timer(); 
     34        ajastin.Interval = 1.5; 
     35        ajastin.Timeout += Lisaamaali; 
     36        ajastin.Start(); 
     37 
     38 
     39        PhysicsObject tuhoaja = new PhysicsObject(60.0, 60.0); 
     40        tuhoaja.Shape = Shape.Circle; 
     41        tuhoaja.Color = Color.DarkRed; 
     42        tuhoaja.X = 0.0; 
     43        tuhoaja.Y = 200.0; 
     44        Add(tuhoaja); 
     45 
     46        PhysicsObject luoti = new PhysicsObject(15.0, 7.0); 
     47        luoti.Color = Color.DarkRed; 
     48        luoti.X = 700.0; 
     49        luoti.Y = 0.0; 
     50        Add(luoti); 
     51 
     52        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0); 
     53        maali.Hit(impulssi); 
     54        tuhoaja.Hit(impulssi); 
     55 
    2656        sniper = new PhysicsObject(150, 60.0); 
     57        sniper.X = 300.0; 
     58        sniper.Y = 0.0; 
    2759        Add(sniper); 
    2860        sniper.Image = LoadImage("Sniper"); 
    29          
    3061 
    3162        AsetaOhjaimet(); 
     
    3364    void AsetaOhjaimet() 
    3465    { 
    35         Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", new Vector(0,100)); 
    36         Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", new Vector(0,-100)); 
    37         Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", new Vector(0,0)); 
    38         Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", new Vector(0,0)); 
     66        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", new Vector(0, 100)); 
     67        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", new Vector(0, -100)); 
     68        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", new Vector(0, 0)); 
     69        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, liikutasniper, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", new Vector(0, 0)); 
    3970        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    4071    } 
     
    4879        AsetaNopeus(sniper, nopeus); 
    4980    } 
    50  
    51     }       
     81    void Lisaamaali() 
     82    { 
     83        PhysicsObject maali = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 
     84        maali.Shape = Shape.Circle; 
     85        maali.Color = Color.Harlequin; 
     86        maali.Color = Color.Black; 
     87        maali.X = 500.0; 
     88        maali.Y = 0.0; 
     89        Add(maali); 
     90        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0); 
     91        maali.Hit(impulssi); 
     92        // lisätään asteroideja tässä 
     93    } 
    5294 
    5395 
    5496 
    5597 
     98    void lisaatuhoaja() 
     99    { } } 
     100 
     101 
     102 
     103 
  • 2017/24/JuhaniP/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{643BCC4E-9456-4EE5-9635-7C3DC37AEE9F}.xml

    r8494 r8532  
    88      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
    99      <Options>None</Options> 
    10       <Output>C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\Sniper.xnb</Output> 
     10      <Output>C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\Sniper.xnb</Output> 
    1111      <Time>2017-06-12T10:42:03.3614662+03:00</Time> 
    1212    </Item> 
     
    1818      <BuildConfiguration>Debug</BuildConfiguration> 
    1919      <CompressContent>false</CompressContent> 
    20       <RootDirectory>C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1Content\</RootDirectory> 
    21       <LoggerRootDirectory>C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\</LoggerRootDirectory> 
    22       <IntermediateDirectory>C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 
    23       <OutputDirectory>C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 
     20      <RootDirectory>C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1Content\</RootDirectory> 
     21      <LoggerRootDirectory>C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\</LoggerRootDirectory> 
     22      <IntermediateDirectory>C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 
     23      <OutputDirectory>C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 
    2424    </Settings> 
    2525    <Assemblies> 
  • 2017/24/JuhaniP/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.csproj.FileListAbsolute.txt

    r8494 r8532  
    88C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli1.pdb 
    99C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\Sniper.xnb 
     10C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\Sniper.xnb 
     11C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\FysiikkaPeli1.exe 
     12C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\FysiikkaPeli1.pdb 
     13C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 
     14C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 
     15C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli1.csprojResolveAssemblyReference.cache 
     16C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 
     17C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli1.exe 
     18C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli1.pdb 
  • 2017/24/JuhaniP/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1Content.contentproj.FileListAbsolute.txt

    r8494 r8532  
    11C:\MyTemp\Juhani P\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1Content\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli1Content.contentprojResolveAssemblyReference.cache 
     2C:\MyTemp\JuhaniP\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1Content\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli1Content.contentprojResolveAssemblyReference.cache 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.