Ignore:
Timestamp:
2010-06-15 11:31:58 (10 years ago)
Author:
hniemi
Message:

Grafiikkaa lisätty
Aseen vaihtaminen EI TOIMI (kaataa pelin)

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/23/hniemi/ShootEmUp/ShootEmUp/Peli.cs

    r823 r847  
    1414         
    1515        //Liikkumisnopeudet 
    16         private const double nopeus = 300; 
    17         private Vector nopeusPysty = new Vector(0,nopeus); 
    18         private Vector nopeusVaaka = new Vector(nopeus, 0); 
     16        private const double NOPEUS = 300; 
     17        private Vector nopeusPysty = new Vector(0,NOPEUS); 
     18        private Vector nopeusVaaka = new Vector(NOPEUS, 0); 
    1919 
    2020        //Kentän rakenne 
     
    2727 
    2828        //Viholliset 
    29         private const int VIHOLLISKUVIA = 1; 
     29        private const int VIHOLLISKUVIA = 3; 
    3030 
    3131        //Statistiikka 
     
    7171            LataaKontrollit(pelaajaAlus); 
    7272            //LataaTausta(kentanNumero); 
    73             //LataaViholliset(); 
     73            LataaViholliset(); 
    7474            LataaHUD(); 
    7575        } 
     
    104104            pelaajaAlus = new Alus(40, 50, 10); 
    105105            pelaajaAlus.Shape = Shapes.Triangle; 
    106             pelaajaAlus.Image = LoadImage("pelaajaAlus"); 
     106            pelaajaAlus.Image = LoadImage("sankarialus/sankarialusStop"); 
    107107 
    108108            pelaajaAlus.Angle += Angle.Degrees(90); 
     
    121121            ((Missile)weapons[1]).MissileCollision = MissileOsuu; 
    122122 
    123             //Add(weapons[0]); 
    124             //Add(weapons[1]); 
     123            Add(pelaajaAlus); 
    125124            pelaajaAlus.SetWeapon(weapons[1]); 
    126             Add(pelaajaAlus); 
     125             
    127126            AddCollisionHandler(pelaajaAlus, PelaajaTormaa); 
    128127             
     
    158157        void Liikuta(Alus alus, Vector suunta) 
    159158        { 
    160             if (-nopeus < alus.Velocity.Y && alus.Velocity.Y < nopeus && suunta.Y != 0) 
     159            if (-NOPEUS < alus.Velocity.Y && alus.Velocity.Y < NOPEUS && suunta.Y != 0) 
    161160            { 
    162161                alus.Velocity += suunta; 
    163162            } 
    164             if (-nopeus < alus.Velocity.X && alus.Velocity.X < nopeus && suunta.X != 0) 
     163            if (-NOPEUS < alus.Velocity.X && alus.Velocity.X < NOPEUS && suunta.X != 0) 
    165164            { 
    166165                alus.Velocity += suunta; 
     
    372371        void MissileOsuu(PhysicsObject missile, PhysicsObject toinen) 
    373372        { 
    374             //missile.Destroy(); 
     373            if (toinen != pelaajaAlus) missile.Destroy(); 
    375374 
    376375            if (toinen.Tag.ToString() == "vihollinen") 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.