Ignore:
Timestamp:
2017-06-08 15:20:40 (2 years ago)
Author:
nupeohje
Message:

Moi

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2017/23/MatiasH/DungeonGame/DungeonGame/DungeonGame/DungeonGame.cs

    r8448 r8465  
    2020        IsMouseVisible = true; 
    2121        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    22         Level.Background.Color = Color.LightBlue; 
    23         jatka = new PlatformCharacter(135.0, 135.0); 
     22        Level.Background.Color = Color.Aquamarine; 
     23        jatka = new PlatformCharacter(135.0, 160.0); 
    2424        jatka.Image = tyyppi; 
    2525        Add(jatka); 
     
    3333        jatka.X = -300; 
    3434        pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
    35         pelaajan1Ase.Ammo.Value = 150; 
     35        pelaajan1Ase.Ammo.Value = 500; 
    3636        pelaajan1Ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(3.0); 
    3737        PhysicsObject lattia = new PhysicsObject(Level.Width, 50); 
     
    4343        jatka.Y = -200.0+ jatka.Height/2.0; 
    4444        pelaajan1Ase.X = 0.0 + jatka.Width / 3.0; 
     45        pelaajan1Ase.Y = 0.0 - 28.0; 
    4546    } 
    4647    void LuoNappaimet(PlatformCharacter jatka) 
     
    5051        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Kavele, "Menee Vasemmalle", -300.0); 
    5152        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Kavele, "Menee Oikealle", +300.0); 
    52         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down,  Hyppaa, "Menee Ylos",+50.0 ); 
     53        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, Hyppaa, "Menee Ylos", +100); 
     54            
    5355    } 
    5456    void LuoAikaLaskuri() 
     
    9193 
    9294    } 
    93  
     95    void PelaajaanOsuu(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     96    { 
     97 
     98 
     99    //Pelaajalta menee energiaa. 
     100    } 
    94101 
    95102    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     
    157164        vihollinen.X = x; 
    158165        vihollinen.Y = y; 
    159         vihollinen.Tag = "Vihollinen"; 
    160     } 
     166      vihollinen.Tag = "Vihollinen"; 
     167     vihollinen.Weapon =  new AssaultRifle(30, 10); 
     168     vihollinen.Weapon.X = vihollinen.Width / 2.0; 
     169        vihollinen.Weapon.Ammo.Value = 1000; 
     170        Vihollinenampuu(vihollinen); 
     171        vihollinen.Weapon.ProjectileCollision = PelaajaanOsuu; 
     172     
     173    } 
     174 
    161175    void Vihollisajastin() 
    162176    { 
     
    191205 
    192206    } 
     207    void Vihollinenampuu(Vihu vihollinen) 
     208    { 
     209        Timer ampumisajastin = new Timer(); 
     210        ampumisajastin.Interval = 2.5; 
     211        ampumisajastin.Timeout += delegate { vihollinen.Weapon.Angle = (jatka.Position - vihollinen.Weapon.AbsolutePosition).Normalize().Angle; vihollinen.Weapon.Shoot(); }; 
     212        ampumisajastin.Start(); 
     213 
     214 
     215    } 
    193216} 
    194217class Vihu : PlatformCharacter 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.