Ignore:
Timestamp:
2017-02-18 14:52:41 (2 years ago)
Author:
jotapoti
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/koodauskerho/VilleH/Tasohyppelypeli/Tasohyppelypeli/Tasohyppelypeli/ninjakissanhikileikit.cs

    r8376 r8402  
    99public class Tasohyppelypeli1 : PhysicsGame 
    1010{ 
    11     const double nopeus = 550; 
    12     const double hyppyNopeus = 500; 
     11    double nopeus = 650; 
     12    double hyppyNopeus = 500; 
    1313    const int RUUDUN_KOKO = 40; 
    1414 
     
    9292        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    9393 
    94         Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 
    95         Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, nopeus); 
    96         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
     94        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -1.0); 
     95        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, 1.0); 
     96        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1); 
    9797 
    9898        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 
    9999 
    100         ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 
    101         ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    102         ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
     100        ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -1.0); 
     101        ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, 1.0); 
     102        ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1); 
     103        Keyboard.Listen(Key.F5, ButtonState.Pressed, Konsoli, ""); 
    103104 
    104         PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    105        // Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan1Ase); 
    106  
     105        
    107106    } 
    108107 
    109     void Liikuta(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
     108    void Konsoli() 
    110109    { 
    111         hahmo.Walk(nopeus); 
     110 InputWindow kysymysIkkuna = new InputWindow("Konsoli"); 
     111        kysymysIkkuna.TextEntered += ProcessInput; 
     112        Add(kysymysIkkuna); 
    112113    } 
    113114 
    114     void Hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
     115    void ProcessInput(InputWindow ikkuna) 
    115116    { 
    116         hahmo.Jump(nopeus); 
     117        string[] vastaus = ikkuna.InputBox.Text.Split(' '); 
     118 
     119        if(vastaus[0]=="speed") 
     120        { 
     121            nopeus = int.Parse(vastaus[1]); 
     122        } 
     123 
     124        if (vastaus[0] == "gravity") 
     125        { 
     126            Gravity =new Vector(0, int.Parse(vastaus[1])); 
     127        } 
     128        if (vastaus[0] == "BOING") 
     129        { 
     130            hyppyNopeus = int.Parse(vastaus[1]); 
     131        } 
     132        if (vastaus[0]=="sanic") 
     133        { 
     134            nopeus = 3500; 
     135        } 
     136    } 
     137 
     138    void Liikuta(PlatformCharacter hahmo, double suunta) 
     139    { 
     140        hahmo.Walk(nopeus* suunta); 
     141    } 
     142 
     143    void Hyppaa(PlatformCharacter hahmo) 
     144    { 
     145        hahmo.Jump(hyppyNopeus); 
    117146    } 
    118147 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.