Ignore:
Timestamp:
2016-12-17 14:48:15 (4 years ago)
Author:
tesatapa
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/koodauskerho/VilleH/Tasohyppelypeli/Tasohyppelypeli/Tasohyppelypeli/ninjakissanhikileikit.cs

    r8361 r8376  
    1414 
    1515    PlatformCharacter pelaaja1; 
    16     AssaultRifle pelaajan1Ase; 
    1716    Image pelaajanKuva = LoadImage("kissa"); 
    1817    Image doritos = LoadImage("doritos-nacho-cheese"); 
     
    3029        Camera.ZoomFactor = 1.2; 
    3130        Camera.StayInLevel = true; 
    32         //Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "Tähtää aseella"); 
    33         //Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan1Ase); 
     31         
    3432    } 
    3533 
     
    3937        kentta.SetTileMethod('#', LisaaTaso); 
    4038        kentta.SetTileMethod('p', LisaaPiikki); 
    41         kentta.SetTileMethod('*', LisaaTahti); 
     39        kentta.SetTileMethod('D', LisaaTahti); 
    4240        kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); 
    4341        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
     
    8482        Add(pelaaja1); 
    8583 
    86         //... 
    87         pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
    88  
    89         //Ammusten määrä aluksi: 
    90         pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; 
    91  
    92         //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
    93         pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    94  
    95         pelaaja1.Weapon = pelaajan1Ase; 
    96  
    97         //pelaaja1 on PlatformCharacter-tyyppinen 
    98         pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 
    99  
    100         //Ammusten määrä aluksi: 
    101         pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 1000; 
    102  
    103         //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
    104         pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     84      
    10585 
    10686    } 
    107     void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
    108     { 
    109         //ammus.Destroy(); 
    110     } 
     87    
    11188 
    11289    void LisaaNappaimet() 
     
    143120    { 
    144121        maaliAani.Play(); 
    145         MessageDisplay.Add("Keräsit tähden!"); 
     122        MessageDisplay.Add("nom nom!"); 
    146123        tahti.Destroy(); 
    147124    } 
     
    152129    } 
    153130 
    154     //void AmmuAseella(AssaultRifle ase) 
    155     //{ 
    156     //    PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 
    157  
    158     //    if (ammus != null) 
    159     //    { 
    160     //        //ammus.Size *= 3; 
    161     //        //ammus.Image = ... 
    162     //        //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 
    163     //    } 
    164     //} 
    165  
    166     //void AmmuAseella(PlatformCharacter pelaaja) 
    167     //{ 
    168     //    PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 
    169  
    170     //    if (ammus != null) 
    171     //    { 
    172     //        //ammus.Size *= 3; 
    173     //        //ammus.Image =  
    174     //       //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 
    175     //    } 
    176     //} 
    177  
    178     //void Tahtaa(AnalogState hiirenLiike) 
    179     //{ 
    180     //    Vector suunta = (Mouse.PositionOnWorld - pelaaja1.Weapon.AbsolutePosition).Normalize(); 
    181     //    pelaaja1.Weapon.Angle = suunta.Angle; 
    182     //} 
    183  
    184131} 
    185132 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.