Ignore:
Timestamp:
2016-07-29 13:06:35 (7 years ago)
Author:
empaheik
Message:
 
Location:
2016/30/VeetiR/PerusPeli3/PerusPeli3
Files:
13 added
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/30/VeetiR/PerusPeli3/PerusPeli3/PerusPeli3/PerusPeli3.cs

    r8126 r8258  
    99public class PerusPeli3 : Game 
    1010{ 
     11 
     12    PhysicsObject pelaaja1; 
    1113    public override void Begin() 
    1214    { 
     15        luoPelaaja(); 
     16 
    1317        // Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    1418 
    1519        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    16         PhysicsObject kuutio = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 
     20        Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa vasemmalle", new Vector(-10, 0)); 
     21        //Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Released, null); 
     22        Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa oikealle", new Vector(10, 0)); 
     23        //Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Released, null); 
     24 
     25 
     26 
    1727 
    1828    } 
     29 
     30    void luoPelaaja() 
     31    { 
     32        pelaaja1 = new PhysicsObject(10, 10); 
     33        pelaaja1.Color = Color.Aqua; 
     34        Add(pelaaja1); 
     35 
     36 
     37    } 
     38 
     39    void LiikutaPelaajaa(Vector voima) 
     40    { 
     41        pelaaja1.Push(voima); 
     42    } 
     43 
    1944} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.