Changeset 8248 for 2016/30/NikoK/BAR/BAR
- Timestamp:
- 2016-07-29 11:43:43 (7 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/30/NikoK/BAR/BAR/BAR/BAR.cs
r8121 r8248 9 9 public class BAR : PhysicsGame 10 10 { 11 11 12 const double nopeus = 200; 12 13 const double hyppyNopeus = 800; … … 15 16 PlatformCharacter pelaaja1; 16 17 PlatformCharacter pelaaja2; 18 19 pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 20 pelaaja1.pyssy.InfiniteAmmo = true; 21 pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 22 17 23 18 24 Image pelaajanKuva = LoadImage("Armyguy"); … … 32 38 Camera.ZoomFactor = 1.2; 33 39 Camera.StayInLevel = true; 40 } 41 void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 42 { 43 34 44 } 35 45 … … 88 98 ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 89 99 ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 100 ControllerOne.Listen(Button.B, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja1); 90 101 91 102 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 103 } 104 void AmmuAseella(PlatformCharacter pelaaja1) 105 { 106 PhysicsObject ammus = pelaaja1.Weapon.Shoot(); 107 AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(20, 5); 108 pyssy.InfiniteAmmo = true; 109 pyssy.Power.Value = 2000; 110 pyssy.FireRate = 5.0; 111 pyssy.AmmoIgnoresGravity = false; 112 pyssy.AmmoIgnoresExplosions = true; 113 pyssy.CanHitOwner = false; 114 pyssy.Image = AssaultRifle; 115 116 117 if (ammus != null) 118 { 119 120 } 92 121 } 93 122
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.