Changeset 8248 for 2016/30/NikoK/BAR


Ignore:
Timestamp:
2016-07-29 11:43:43 (3 years ago)
Author:
nimikeka
Message:
 
Location:
2016/30/NikoK/BAR
Files:
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/30/NikoK/BAR/BAR/BAR/BAR.cs

    r8121 r8248  
    99public class BAR : PhysicsGame 
    1010{ 
     11 
    1112    const double nopeus = 200; 
    1213    const double hyppyNopeus = 800; 
     
    1516    PlatformCharacter pelaaja1; 
    1617    PlatformCharacter pelaaja2; 
     18 
     19    pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 
     20    pelaaja1.pyssy.InfiniteAmmo = true; 
     21    pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     22 
    1723 
    1824    Image pelaajanKuva = LoadImage("Armyguy"); 
     
    3238        Camera.ZoomFactor = 1.2; 
    3339        Camera.StayInLevel = true; 
     40    } 
     41    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     42    { 
     43 
    3444    } 
    3545 
     
    8898        ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    8999        ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
     100        ControllerOne.Listen(Button.B, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja1); 
    90101 
    91102        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     103    } 
     104    void AmmuAseella(PlatformCharacter pelaaja1) 
     105    { 
     106        PhysicsObject ammus = pelaaja1.Weapon.Shoot(); 
     107        AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(20, 5); 
     108        pyssy.InfiniteAmmo = true; 
     109        pyssy.Power.Value = 2000; 
     110        pyssy.FireRate = 5.0; 
     111        pyssy.AmmoIgnoresGravity = false; 
     112        pyssy.AmmoIgnoresExplosions = true; 
     113        pyssy.CanHitOwner = false; 
     114        pyssy.Image = AssaultRifle; 
     115 
     116 
     117        if (ammus != null) 
     118        { 
     119 
     120        } 
    92121    } 
    93122 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.