Changeset 8179
- Timestamp:
- 2016-07-28 09:51:28 (7 years ago)
- Location:
- 2016/30/luennot/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu
- Files:
-
- 10 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/30/luennot/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu.cs
r8178 r8179 16 16 17 17 PlatformCharacter pelaaja1; 18 PlatformCharacter pelaaja2; 18 19 19 20 Image pelaajanKuva = LoadImage("norsu"); … … 79 80 kentta.SetTileMethod('#', LisaaTaso); 80 81 kentta.SetTileMethod('*', LisaaTahti); 81 kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); 82 kentta.SetTileMethod('1', LisaaPelaaja1); 83 kentta.SetTileMethod('2', LisaaPelaaja2); 82 84 kentta.SetTileMethod('m', LisaaMiina); 83 85 kentta.SetTileMethod('O', LisaaOvi); … … 130 132 } 131 133 132 void LisaaPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 133 { 134 pelaaja1 = new PlatformCharacter(leveys, korkeus); 135 pelaaja1.Position = paikka; 136 pelaaja1.Mass = 4.0; 137 pelaaja1.Image = pelaajanKuva; 138 AddCollisionHandler(pelaaja1, "tahti", TormaaTahteen); 139 //AddCollisionHandler(pelaaja1, "miina", CollisionHandler.ExplodeTarget(300.0, true)); 140 AddCollisionHandler(pelaaja1, "miina", RajaytaMiina); 141 AddCollisionHandler(pelaaja1, "ovi", MeneSeuraavaanKenttaan); 142 Add(pelaaja1); 143 } 144 134 void LisaaPelaaja1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 135 { 136 pelaaja1 = LisaaPelaaja(paikka, leveys, korkeus); 137 } 138 139 void LisaaPelaaja2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 140 { 141 pelaaja2 = LisaaPelaaja(paikka, leveys, korkeus); 142 } 143 144 PlatformCharacter LisaaPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 145 { 146 PlatformCharacter pelaaja = new PlatformCharacter(leveys, korkeus); 147 pelaaja.Position = paikka; 148 pelaaja.Mass = 4.0; 149 pelaaja.Image = pelaajanKuva; 150 AddCollisionHandler(pelaaja, "tahti", TormaaTahteen); 151 //AddCollisionHandler(pelaaja, "miina", CollisionHandler.ExplodeTarget(300.0, true)); 152 AddCollisionHandler(pelaaja, "miina", RajaytaMiina); 153 AddCollisionHandler(pelaaja, "ovi", MeneSeuraavaanKenttaan); 154 Add(pelaaja); 155 return pelaaja; 156 } 145 157 void MeneSeuraavaanKenttaan(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject ovi) 146 158 { … … 190 202 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 191 203 204 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja2, -nopeus); 205 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja2, nopeus); 206 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja2, hyppyNopeus); 207 192 208 ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 193 209 -
2016/30/luennot/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{FB1067CC-FEED-45F1-8CB8-8F3DD59AB260}.xml
r8178 r8179 36 36 <Options>None</Options> 37 37 <Output>C:\MyTemp\JouniP_luennot\Tasoloikkailu\Tasoloikkailu\Tasoloikkailu\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb</Output> 38 <Time>2016-07-28T09: 20:29.1580476+03:00</Time>38 <Time>2016-07-28T09:44:28.3937068+03:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 72 72 <Options>None</Options> 73 73 <Output>C:\MyTemp\JouniP_luennot\Tasoloikkailu\Tasoloikkailu\Tasoloikkailu\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb</Output> 74 <Time>2016-07-28T09: 27:18.4513502+03:00</Time>74 <Time>2016-07-28T09:44:50.1350647+03:00</Time> 75 75 </Item> 76 76 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2016/30/luennot/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu/TasoloikkailuContent/kentta1.txt
r8178 r8179 6 6 ............................................................. 7 7 ............................................................. 8 .....*... N....m....*.........................................8 .....*...1.2..m....*......................................... 9 9 .....##..########............................................ 10 10 ........................O.................................... -
2016/30/luennot/Tasoloikkailu/Tasoloikkailu/TasoloikkailuContent/kentta2.txt
r8178 r8179 10 10 ................................................. 11 11 ................................................. 12 .......... .......................................13 ....... N.........................................12 ..........2...................................... 13 .......1......................................... 14 14 ................................................. 15 15 .........*.......................................
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.