Changeset 8131 for 2016/30/luennot
- Timestamp:
- 2016-07-27 09:51:36 (7 years ago)
- Location:
- 2016/30/luennot/Pallopeli/Pallopeli/Pallopeli
- Files:
-
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/30/luennot/Pallopeli/Pallopeli/Pallopeli/Pallopeli.cs
r8130 r8131 16 16 { 17 17 SmoothTextures = false; 18 19 18 Level.CreateBorders(); 20 19 21 // TODO tee 2 tai useampi näitä samanlaisia vihollisia22 L uoVihollinen();20 LisaaPelaaja(); 21 LisaaViholliset(); 23 22 23 //LuoPallo(-100.0, -20.5, Color.HotPink); 24 //LuoPallo(200.0, 0.0, Color.MidnightBlue); 25 //LuoPallo(150.0, 0.0, Color.Green); 26 //LuoPallo(150.0, 400.0, Color.MediumVioletRed); 24 27 28 // Palloja, joita voi syödä: 29 LisaaSyotavatPallot(); 25 30 26 LuoPallo(-100.0, -20.5, Color.HotPink); 27 LuoPallo(200.0, 0.0, Color.MidnightBlue); 28 LuoPallo(150.0, 0.0, Color.Green); 29 LuoPallo(150.0, 400.0, Color.MediumVioletRed); 31 30 32 33 AsetaOhjaimet(); 34 35 } 36 37 void LisaaSyotavatPallot() 38 { 31 39 for (int i = 0; i < 25; i++) 32 40 { … … 35 43 LuoPallo(satunnainenX, satunnainenY, Color.Brown); 36 44 } 45 } 37 46 47 void LisaaViholliset() 48 { 49 // Vihollisia peliin useampia: 50 for (int i = 0; i < 2; i++) 51 { 52 LuoVihollinen(); 53 } 54 } 38 55 39 LisaaPelaaja(); 40 41 // TODO tee oma aliohjelma nappuloiden asettamiseksi 42 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 56 void AsetaOhjaimet() 57 { 43 58 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 44 59 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liiku vasemmalle", new Vector(-1000, 0)); … … 88 103 { 89 104 PhysicsObject vihollinen = new PhysicsObject(50.0, 50.0); 90 vihollinen.X = 400.0;91 vihollinen.Y = 0.0;105 vihollinen.X = RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right); 106 vihollinen.Y = RandomGen.NextDouble(Level.Bottom, Level.Top); 92 107 vihollinen.Image = vihollisenKuva; 93 108 vihollinen.Tag = "vihu"; … … 96 111 // TODO tee jokin keino tappaa vihollinen..? 97 112 98 // TODO lisää viholliselle tekoäly, jotta se seuraa pelaajaa 113 FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja1); 114 vihollinen.Brain = seuraajanAivot; 99 115 } 100 116 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.