Changeset 8068
- Timestamp:
- 2016-07-15 22:07:54 (7 years ago)
- Location:
- 2016/27/AnttiN/pong
- Files:
-
- 14 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/27/AnttiN/pong/pong/pong/bin/x86/Debug/Jypeli.xml
r7684 r8068 2581 2581 </summary> 2582 2582 </member> 2583 <member name="M:Jypeli.Game.AddCustomHandler(System.Func{System.Boolean},System.Action)"> 2584 <summary> 2585 LisÀÀ vapaamuotoisen tapahtumankÀsittelijÀn. 2586 </summary> 2587 <param name="condition">Ehto josta tapahtuma laukeaa.</param> 2588 <param name="handler">Kutsuttava funktio.</param> 2589 </member> 2590 <member name="M:Jypeli.Game.AddCustomHandler``1(``0,System.Predicate{``0},System.Action{``0})"> 2591 <summary> 2592 LisÀÀ vapaamuotoisen tapahtumankÀsittelijÀn. 2593 </summary> 2594 <typeparam name="T">Olion tyyppi.</typeparam> 2595 <param name="obj">Olio, jota tapahtuma koskee.</param> 2596 <param name="condition">Ehto josta tapahtuma laukeaa.</param> 2597 <param name="handler">Kutsuttava funktio.</param> 2598 <returns></returns> 2599 </member> 2600 <member name="M:Jypeli.Game.AddCustomHandler``2(``0,``1,System.Func{``0,``1,System.Boolean},System.Action{``0,``1})"> 2601 <summary> 2602 LisÀÀ vapaamuotoisen tapahtumankÀsittelijÀn. 2603 </summary> 2604 <typeparam name="T1">Olion 1 tyyppi.</typeparam> 2605 <typeparam name="T2">Olion 2 tyyppi.</typeparam> 2606 <param name="obj1">EnsimmÀinen olio, jota tapahtuma koskee.</param> 2607 <param name="obj2">Toinen olio, jota tapahtuma koskee.</param> 2608 <param name="condition">Ehto josta tapahtuma laukeaa.</param> 2609 <param name="handler">Kutsuttava funktio.</param> 2610 <returns></returns> 2611 </member> 2612 <member name="M:Jypeli.Game.AddCustomHandler``3(``0,``1,``2,System.Func{``0,``1,``2,System.Boolean},System.Action{``0,``1,``2})"> 2613 <summary> 2614 LisÀÀ vapaamuotoisen tapahtumankÀsittelijÀn. 2615 </summary> 2616 <typeparam name="T1">Olion 1 tyyppi.</typeparam> 2617 <typeparam name="T2">Olion 2 tyyppi.</typeparam> 2618 <typeparam name="T3">Olion 3 tyyppi.</typeparam> 2619 <param name="obj1">EnsimmÀinen olio, jota tapahtuma koskee.</param> 2620 <param name="obj2">Toinen olio, jota tapahtuma koskee.</param> 2621 <param name="obj3">Kolmas olio, jota tapahtuma koskee.</param> 2622 <param name="condition">Ehto josta tapahtuma laukeaa.</param> 2623 <param name="handler">Kutsuttava funktio.</param> 2624 <returns></returns> 2625 </member> 2626 <member name="M:Jypeli.Game.UpdateHandlers(Jypeli.Time)"> 2627 <summary> 2628 Kutsuu tapahtumankÀsittelijöitÀ. 2629 </summary> 2630 </member> 2583 2631 <member name="M:Jypeli.Game.#ctor"> 2584 2632 <summary> … … 3197 3245 </summary> 3198 3246 </member> 3247 <member name="T:Jypeli.Game.CustomEventHandler"> 3248 <summary> 3249 Vapaamuotoinen tapahtumankÀsittelijÀ. 3250 </summary> 3251 </member> 3252 <member name="M:Jypeli.Game.CustomEventHandler.#ctor(System.Func{System.Boolean},System.Action)"> 3253 <summary> 3254 Luo uuden tapahtumankÀsittelijÀn. 3255 </summary> 3256 <param name="condition">Ehto</param> 3257 <param name="handler">KÀsittelijÀ</param> 3258 </member> 3259 <member name="M:Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroy"> 3260 <summary> 3261 Tuhoaa tapahtumankÀsittelijÀn. 3262 </summary> 3263 </member> 3264 <member name="M:Jypeli.Game.CustomEventHandler.Update(Jypeli.Time)"> 3265 <summary> 3266 PÀivittÀÀ tapahtumankÀsittelijÀÀ (Jypeli kutsuu) 3267 </summary> 3268 <param name="time"></param> 3269 </member> 3270 <member name="P:Jypeli.Game.CustomEventHandler.IsDestroyed"> 3271 <summary> 3272 Onko kÀsittelijÀ tuhottu. 3273 </summary> 3274 </member> 3275 <member name="P:Jypeli.Game.CustomEventHandler.IsUpdated"> 3276 <summary> 3277 PÀivitetÀÀnkö. 3278 </summary> 3279 </member> 3280 <member name="E:Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroyed"> 3281 <summary> 3282 Tapahtuu, kun tapahtumankÀsittelijÀ tuhotaan. 3283 </summary> 3284 </member> 3199 3285 <member name="T:Jypeli.PhysicsGame"> 3200 3286 <summary> … … 3356 3442 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio.</param> 3357 3443 <param name="tag">TörmÀttÀvÀn olion tagi.</param> 3358 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param>3359 </member>3360 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler(Jypeli.PhysicsObject,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{Jypeli.PhysicsObject,Jypeli.PhysicsStructure})">3361 <summary>3362 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun3363 fysiikkaolio <code>obj</code> törmÀÀ fysiikkarakenteeseen, jolla on tietty tagi <code>tag</code>.3364 </summary>3365 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio.</param>3366 <param name="tag">TörmÀttÀvÀn olion tagi.</param>3367 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param>3368 </member>3369 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler(Jypeli.PhysicsStructure,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{Jypeli.PhysicsStructure,Jypeli.PhysicsObject})">3370 <summary>3371 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun3372 fysiikkarakenne <code>obj</code> törmÀÀ fysiikkaolioon, jolla on tietty tagi <code>tag</code>.3373 </summary>3374 <param name="obj">TörmÀÀvÀ rakenne.</param>3375 <param name="tag">TörmÀttÀvÀn olion tagi.</param>3376 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param>3377 </member>3378 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler(Jypeli.PhysicsStructure,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{Jypeli.PhysicsStructure,Jypeli.PhysicsStructure})">3379 <summary>3380 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun3381 fysiikkarakenne <code>obj</code> törmÀÀ toiseen fysiikarakenteeseen, jolla on tietty tagi <code>tag</code>.3382 </summary>3383 <param name="obj">TörmÀÀvÀ rakenne.</param>3384 <param name="tag">TörmÀttÀvÀn rakenteen tagi.</param>3385 3444 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param> 3386 3445 </member> … … 3618 3677 </summary> 3619 3678 </member> 3679 <member name="E:Jypeli.JypeliWindow.Resizing"> 3680 <summary> 3681 Tapahtuu kun ikkunan kokoa ollaan muuttamassa. 3682 </summary> 3683 </member> 3620 3684 <member name="E:Jypeli.JypeliWindow.Resized"> 3621 3685 <summary> … … 4405 4469 Hyödyllinen esimerkiksi ympyrÀn kaarien kÀsittelyssÀ. 4406 4470 </summary> 4407 <returns> ]0,2pi]</returns>4471 <returns>[0,2pi[</returns> 4408 4472 </member> 4409 4473 <member name="M:Jypeli.Angle.GetPositiveDegrees"> … … 4412 4476 Hyödyllinen esimerkiksi ympyrÀn kaarien kÀsittelyssÀ. 4413 4477 </summary> 4414 <returns> ]0,360]</returns>4478 <returns>[0,360[</returns> 4415 4479 </member> 4416 4480 <member name="M:Jypeli.Angle.ArcSin(System.Double)"> … … 5699 5763 <returns>Vaaleampi vÀri.</returns> 5700 5764 </member> 5765 <member name="M:Jypeli.Color.Mix(Jypeli.Color[])"> 5766 <summary> 5767 Sekoittaa kahta tai useampaa vÀriÀ. 5768 </summary> 5769 <param name="colors">VÀrit parametreina.</param> 5770 <returns>Sekoitettu vÀri</returns> 5771 </member> 5701 5772 <member name="F:Jypeli.Color.AshGray"> 5702 5773 <summary> … … 11054 11125 </summary> 11055 11126 </member> 11127 <member name="P:Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.NextWaypointIndex"> 11128 <summary> 11129 Seuraavan pisteen indeksi. 11130 </summary> 11131 </member> 11132 <member name="P:Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.NextWaypoint"> 11133 <summary> 11134 Seuraavan pisteen paikka. 11135 </summary> 11136 </member> 11137 <member name="P:Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Step"> 11138 <summary> 11139 Askel (listassa). 11140 Seuraavan pisteen indeksi = tÀmÀn pisteen indeksi + askel. 11141 Voi olla myös negatiivinen (mennÀÀn reittiÀ toiseen suuntaan). 11142 </summary> 11143 </member> 11056 11144 <member name="P:Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.WaypointRadius"> 11057 11145 <summary> … … 11072 11160 <summary> 11073 11161 Palataanko samaa reittiÀ takaisin. 11162 </summary> 11163 </member> 11164 <member name="E:Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.ArrivedAtWaypoint"> 11165 <summary> 11166 Tapahtuu, kun saavutetaan reitin piste. 11074 11167 </summary> 11075 11168 </member> … … 15109 15202 </summary> 15110 15203 <returns>Satunnainen vÀri</returns> 15204 </member> 15205 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextLightColor"> 15206 <summary> 15207 Palauttaa satunnaisen vaalean vÀrin. 15208 </summary> 15209 <returns>Satunnainen vaalea vÀri</returns> 15210 </member> 15211 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextDarkColor"> 15212 <summary> 15213 Palauttaa satunnaisen tumman vÀrin. 15214 </summary> 15215 <returns>Satunnainen tumma vÀri</returns> 15111 15216 </member> 15112 15217 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextColor(Jypeli.Color,Jypeli.Color)"> -
2016/27/AnttiN/pong/pong/pong/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{8E47DE53-F9B2-4769-9949-E9C58667BF11}.xml
r7684 r8068 9 9 <BuildConfiguration>Debug</BuildConfiguration> 10 10 <CompressContent>false</CompressContent> 11 <RootDirectory>C:\ MyTemp\AnttiN\pong\pong\pongContent\</RootDirectory>12 <LoggerRootDirectory>C:\ MyTemp\AnttiN\pong\pong\pong\</LoggerRootDirectory>13 <IntermediateDirectory>C:\ MyTemp\AnttiN\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory>14 <OutputDirectory>C:\ MyTemp\AnttiN\pong\pong\pong\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory>11 <RootDirectory>C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pongContent\</RootDirectory> 12 <LoggerRootDirectory>C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\</LoggerRootDirectory> 13 <IntermediateDirectory>C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 14 <OutputDirectory>C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 15 15 </Settings> 16 16 <Assemblies> 17 17 <Assembly> 18 <Key>C:\W indows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key>19 <Value>201 5-09-16T19:44:22.3998734+03:00</Value>18 <Key>C:\WINDOWS\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 19 <Value>2016-07-12T17:59:55.4886447+03:00</Value> 20 20 </Assembly> 21 21 </Assemblies> -
2016/27/AnttiN/pong/pong/pong/obj/x86/Debug/pong.csproj.FileListAbsolute.txt
r7684 r8068 7 7 C:\MyTemp\AnttiN\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\pong.exe 8 8 C:\MyTemp\AnttiN\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\pong.pdb 9 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\bin\x86\Debug\pong.exe 10 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\bin\x86\Debug\pong.pdb 11 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 12 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 13 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\pong.csprojResolveAssemblyReference.cache 14 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 15 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\pong.exe 16 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pong\obj\x86\Debug\pong.pdb -
2016/27/AnttiN/pong/pong/pongContent/obj/x86/Debug/pongContent.contentproj.FileListAbsolute.txt
r7684 r8068 1 1 C:\MyTemp\AnttiN\pong\pong\pongContent\obj\x86\Debug\pongContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache 2 C:\Antti\peliohjelmointi pelit\pong\pong\pongContent\obj\x86\Debug\pongContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.