Ignore:
Timestamp:
2016-07-08 13:50:49 (3 years ago)
Author:
tesatapa
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/IMBT.cs

    r8048 r8059  
    402402    void Alkuvalikko() 
    403403    { 
    404         /*MediaPlayer.Play("MenuMusic"); 
    405         MediaPlayer.IsRepeating = true;*/ 
     404        MediaPlayer.Play("MenuMusic"); 
     405        MediaPlayer.IsRepeating = true; 
    406406 
    407407        alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", 
     
    426426    void LuoKentta() 
    427427    { 
    428         /*MediaPlayer.Stop(); 
     428        MediaPlayer.Stop(); 
    429429        alkuValikko.Destroy(); 
    430430        switch (RandomGen.NextInt(4)) 
     
    448448        } 
    449449 
    450         MediaPlayer.Volume = 0.5;*/ 
     450        MediaPlayer.Volume = 0.5; 
    451451        string Kenttä = RandomGen.SelectOne<string>("Kenttä1", "Kenttä2", "Kenttä3", "Kenttä4", "Kenttä5", "Kenttä6", "Kenttä7", "Kenttä8", "Kenttä9"); 
    452452        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset(Kenttä); 
     
    483483    { 
    484484        Pelaaja luotuPelaaja; 
    485         /*var luonti = RandomGen.SelectOne<Func<Vector, double, double, int, Pelaaja>>(LuoTankkiPelaaja, LuoMonsteriPelaaja); 
    486         luotuPelaaja = luonti(paikka, leveys, korkeus, pelaajanr);*/ 
    487         luotuPelaaja = LuoTankkiPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaajanr); 
     485        var luonti = RandomGen.SelectOne<Func<Vector, double, double, int, Pelaaja>>(LuoTankkiPelaaja, LuoMonsteriPelaaja); 
     486        luotuPelaaja = luonti(paikka, leveys, korkeus, pelaajanr); 
     487        //luotuPelaaja = LuoTankkiPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaajanr); 
    488488        //luotuPelaaja = LuoMonsteriPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaajanr); 
    489489        return luotuPelaaja; 
     
    492492    MonsteriPelaaja LuoMonsteriPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus, int pelaajanr) 
    493493    { 
    494         //int valinta = RandomGen.NextInt(0,3); 
    495         int valinta = 0; 
     494        int valinta = RandomGen.NextInt(0,3); 
     495        //int valinta = 3; 
    496496        MonsteriPelaaja pelaaja = new MonsteriPelaaja(leveys*1.5, korkeus* 0.8, valinta, pelaaja1MonsterKavelyKuvat[0]); 
    497497        pelaaja.AngularDamping = 0.95; 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.