Ignore:
Timestamp:
2016-07-07 09:55:34 (5 years ago)
Author:
jotapoti
Message:

oma rajahdyskuva lisatty

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore.cs

    r7926 r7927  
    265265        if (hahmo.Bottom == miina.Top) 
    266266        { 
    267             Explosion rajahdys = new Explosion(100); 
    268             rajahdys.UseShockWave = false; 
     267            //Explosion rajahdys = new Explosion(100); 
     268            //rajahdys.UseShockWave = false; 
    269269            //rajahdys.Force = 10; 
    270             rajahdys.Position = miina.Position; 
     270            //rajahdys.Position = miina.Position; 
     271            //Add(rajahdys); 
     272            //rajahdys.AddShockwaveHandler(hahmo, PaineaaltoOsuu); 
     273 
     274            int pMaxMaara = 200; 
     275            // Alustetaan räjähdysjärjestelmä 
     276            // Parametrit: 
     277            // * kuva: mitä tekstuuria räjähdyksen  
     278            //   hiukkasten halutaan käyttävän 
     279            // * pMaxMaara: räjähdyksen käyttämien  
     280            //   hiukkasten eli partikkeleiden maksimimäärä 
     281            ExplosionSystem rajahdys = 
     282              new ExplosionSystem(LoadImage("tulipallo"), pMaxMaara); 
     283 
     284            // Lisätään järjestelmä peliin 
    271285            Add(rajahdys); 
    272             //rajahdys.AddShockwaveHandler(hahmo, PaineaaltoOsuu); 
     286 
     287            double x = miina.X; 
     288            double y = miina.Y; 
     289            int pMaara = 100; 
     290            // "Käynnistetään" räjähdys 
     291            rajahdys.AddEffect(x, y, pMaara); 
     292 
     293 
     294 
     295 
    273296            miina.Destroy(); 
    274297            hahmo.Destroy(); 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.