Changeset 7927
- Timestamp:
- 2016-07-07 09:55:34 (6 years ago)
- Location:
- 2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore
- Files:
-
- 2 added
- 10 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore.cs
r7926 r7927 265 265 if (hahmo.Bottom == miina.Top) 266 266 { 267 Explosion rajahdys = new Explosion(100);268 rajahdys.UseShockWave = false;267 //Explosion rajahdys = new Explosion(100); 268 //rajahdys.UseShockWave = false; 269 269 //rajahdys.Force = 10; 270 rajahdys.Position = miina.Position; 270 //rajahdys.Position = miina.Position; 271 //Add(rajahdys); 272 //rajahdys.AddShockwaveHandler(hahmo, PaineaaltoOsuu); 273 274 int pMaxMaara = 200; 275 // Alustetaan räjähdysjärjestelmä 276 // Parametrit: 277 // * kuva: mitä tekstuuria räjähdyksen 278 // hiukkasten halutaan käyttävän 279 // * pMaxMaara: räjähdyksen käyttämien 280 // hiukkasten eli partikkeleiden maksimimäärä 281 ExplosionSystem rajahdys = 282 new ExplosionSystem(LoadImage("tulipallo"), pMaxMaara); 283 284 // Lisätään järjestelmä peliin 271 285 Add(rajahdys); 272 //rajahdys.AddShockwaveHandler(hahmo, PaineaaltoOsuu); 286 287 double x = miina.X; 288 double y = miina.Y; 289 int pMaara = 100; 290 // "Käynnistetään" räjähdys 291 rajahdys.AddEffect(x, y, pMaara); 292 293 294 295 273 296 miina.Destroy(); 274 297 hahmo.Destroy(); -
2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore.csproj.Debug.cachefile
r7925 r7927 15 15 Content\Jump11.xnb 16 16 Content\mine.xnb 17 Content\tulipallo.xnb -
2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{FB1067CC-FEED-45F1-8CB8-8F3DD59AB260}.xml
r7925 r7927 149 149 <Output>C:\MyTemp\JouniP\VenienteFragore\VenienteFragore\VenienteFragore\bin\x86\Debug\Content\mine.xnb</Output> 150 150 <Time>2016-07-07T09:27:17.9420916+03:00</Time> 151 </Item> 152 <Item> 153 <Source>tulipallo.png</Source> 154 <Name>tulipallo</Name> 155 <Importer>TextureImporter</Importer> 156 <Processor>TextureProcessor</Processor> 157 <Options>None</Options> 158 <Output>C:\MyTemp\JouniP\VenienteFragore\VenienteFragore\VenienteFragore\bin\x86\Debug\Content\tulipallo.xnb</Output> 159 <Time>2016-07-07T09:53:07.7356246+03:00</Time> 151 160 </Item> 152 161 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore/obj/x86/Debug/VenienteFragore.csproj.FileListAbsolute.txt
r7925 r7927 23 23 C:\MyTemp\JouniP\VenienteFragore\VenienteFragore\VenienteFragore\bin\x86\Debug\Content\Jump11.xnb 24 24 C:\MyTemp\JouniP\VenienteFragore\VenienteFragore\VenienteFragore\bin\x86\Debug\Content\mine.xnb 25 C:\MyTemp\JouniP\VenienteFragore\VenienteFragore\VenienteFragore\bin\x86\Debug\Content\tulipallo.xnb -
2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragore/obj/x86/Debug/cachefile-{FB1067CC-FEED-45F1-8CB8-8F3DD59AB260}-targetpath.txt
r7925 r7927 15 15 Content\Jump11.xnb 16 16 Content\mine.xnb 17 Content\tulipallo.xnb -
2016/27/JouniP/VenienteFragore/VenienteFragore/VenienteFragoreContent/VenienteFragoreContent.contentproj
r7925 r7927 145 145 </Compile> 146 146 </ItemGroup> 147 <ItemGroup> 148 <Compile Include="tulipallo.png"> 149 <Name>tulipallo</Name> 150 <Importer>TextureImporter</Importer> 151 <Processor>TextureProcessor</Processor> 152 </Compile> 153 </ItemGroup> 147 154 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 148 155 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.