Changeset 7908
- Timestamp:
- 2016-07-06 14:59:15 (3 years ago)
- Location:
- 2015/koodauskerho/AakeR/IMBT
- Files:
-
- 31 added
- 11 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/IMBT.cs
r7799 r7908 9 9 public class Pelaaja : PhysicsObject 10 10 { 11 public SoundEffect tankkiAani;12 11 public DoubleMeter healthit; 13 public bool savuttaa = false; 14 public bool liekittaa = false; 12 public GamePad kontrolleri; 15 13 public bool erikoiskyky = true; 16 public AssaultRifle Ase;17 public bool telaJaljetLimit;14 public double vahinkoKerroin = 1; 15 public double Nopeus = 1000; 18 16 public bool voiLiikkua = true; 19 17 public bool liikkuu = false; 20 public double vahinkoKerroin = 1; 21 public GamePad kontrolleri; 22 public Timer liekkiAjastin; 23 public Timer savunSeuraajaAjastin; 24 public double Nopeus = 1000; 25 26 public GameObject tahtain; 27 28 public Pelaaja(double leveys, double korkeus, int valinta, Image pelaajanKuva, Image tykkiTorninKuva, Image rajahdysKuva, Image liekkiKuva, SoundEffect aani) 18 public Pelaaja(double leveys, double korkeus, int valinta, Image pelaajanKuva) 29 19 : base(leveys, korkeus) 30 20 { 31 this.tankkiAani = aani;32 21 this.Image = pelaajanKuva; 22 this.LinearDamping = 0.95; 23 this.Tag = "pelaaja"; 24 25 33 26 this.healthit = new DoubleMeter(100, 0, 100); 34 this.LinearDamping = 0.95;35 this.telaJaljetLimit = true;36 this.Tag = "pelaaja";37 27 this.healthit.LowerLimit += delegate () 38 28 { 39 29 40 Explosion rajahdys = new Explosion(200);41 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate (IPhysicsObject pelaajaJohonPaineaaltoOsui, Vector voima)42 {43 if (pelaajaJohonPaineaaltoOsui.Tag.Equals("pelaaja"))44 {45 (pelaajaJohonPaineaaltoOsui as Pelaaja).healthit.Value -= 1000;46 SavuLiekki();47 }48 };49 rajahdys.Image = rajahdysKuva;50 rajahdys.Tag = "rajahdys";51 rajahdys.Position = this.Position;52 ((IMBT)Game.Instance).Add(rajahdys);53 54 this.Ase.Ammo.Value = 0;55 this.Ase.Destroy();56 30 this.Destroy(); 57 31 kontrolleri.Vibrate(1, 1, 0, 0, 2); 58 32 }; 59 33 } 34 35 36 } 37 38 public class MonsteriPelaaja : Pelaaja 39 { 40 public MonsteriPelaaja(double leveys, double korkeus, int valinta, Image pelaajanKuva) 41 : base(leveys, korkeus, valinta, pelaajanKuva) 42 { 43 44 } 45 } 46 public class Tankkipelaaja : Pelaaja 47 { 48 public SoundEffect tankkiAani; 49 50 public bool savuttaa = false; 51 public bool liekittaa = false; 52 public AssaultRifle Ase; 53 public bool telaJaljetLimit; 54 55 public Timer liekkiAjastin; 56 public Timer savunSeuraajaAjastin; 57 public GameObject tahtain; 58 59 public Tankkipelaaja(double leveys, double korkeus, int valinta, Image pelaajanKuva, Image tykkiTorninKuva, Image rajahdysKuva, Image liekkiKuva, SoundEffect aani) 60 : base(leveys, korkeus, valinta, pelaajanKuva) 61 { 62 this.telaJaljetLimit = true; 63 this.tankkiAani = aani; 64 65 66 this.healthit.LowerLimit += delegate () 67 { 68 Explosion rajahdys = new Explosion(200); 69 70 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate (IPhysicsObject pelaajaJohonPaineaaltoOsui, Vector voima) 71 { 72 if (pelaajaJohonPaineaaltoOsui.Tag.Equals("pelaaja")) 73 { 74 (pelaajaJohonPaineaaltoOsui as Pelaaja).healthit.Value -= 1000; 75 76 } 77 78 79 80 rajahdys.Image = rajahdysKuva; 81 rajahdys.Tag = "rajahdys"; 82 rajahdys.Position = this.Position; 83 ((IMBT)Game.Instance).Add(rajahdys); 84 85 this.Ase.Ammo.Value = 0; 86 this.Ase.Destroy(); 87 this.Destroy(); 88 }; 89 }; 60 90 ((IMBT)Game.Instance).AddCollisionHandler(this, "perusAmmus", delegate (PhysicsObject a, PhysicsObject b) 61 91 { … … 259 289 "BoostKuva9" 260 290 ); 291 Image[] pelaaja1MonsterKavelyKuvat = LoadImages( 292 "Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1", 293 "Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2", 294 "Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3" 295 ); 296 297 Image[] pelaaja2MonsterKavelyKuvat = LoadImages( 298 "Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1", 299 "Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2", 300 "Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3" 301 ); 302 303 Image[] pelaaja3MonsterKavelyKuvat = LoadImages( 304 "Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1", 305 "Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2", 306 "Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3" 307 ); 308 309 Image[] pelaaja4MonsterKavelyKuvat = LoadImages( 310 "Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1", 311 "Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2", 312 "Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3" 313 ); 314 261 315 262 316 public Image liekkiKuva = LoadImage("Liekki"); … … 365 419 } 366 420 367 void OhjaaTahtain( Pelaaja pelaaja, Vector suunta)421 void OhjaaTahtain(Tankkipelaaja pelaaja, Vector suunta) 368 422 { 369 423 if (pelaaja.tahtain != null && pelaaja.tahtain.Image != tahtainKuva2) … … 375 429 376 430 Pelaaja LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus, int pelaajanr) 431 { 432 Pelaaja luotuPelaaja; 433 434 //luotuPelaaja = LuoTankkiPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaajanr); 435 luotuPelaaja = LuoMonsteriPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaajanr); 436 return luotuPelaaja; 437 } 438 439 MonsteriPelaaja LuoMonsteriPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus, int pelaajanr) 440 { 441 //int valinta = RandomGen.NextInt(0,3); 442 int valinta = 1; 443 MonsteriPelaaja pelaaja = new MonsteriPelaaja(leveys, korkeus, valinta, pelaaja1MonsterKavelyKuvat[0]); 444 pelaaja.Position = paikka; 445 446 GamePad[] kontrollerit = { ControllerOne, ControllerTwo, ControllerThree, ControllerFour }; 447 //kontrollerit[pelaajanr - 1].ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.0, KaannaTykkia, "", pelaaja); 448 //kontrollerit[pelaajanr - 1].ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.0, KaannaPelaajaa, "", pelaaja); 449 450 //kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "perus", valinta); 451 //kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "raketti", valinta); 452 //kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.RightShoulder, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "pallo", valinta); 453 //kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.LeftShoulder, ButtonState.Pressed, Erikoiskyky, "", pelaaja, valinta); 454 pelaaja.kontrolleri = kontrollerit[pelaajanr - 1]; 455 456 return pelaaja; 457 } 458 459 Tankkipelaaja LuoTankkiPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus, int pelaajanr) 377 460 { 378 461 int valinta = RandomGen.NextInt(pelaaja1Koneet.Length); 379 462 //int valinta = 1; 380 463 381 Pelaaja pelaaja = new Pelaaja(leveys * 0.8, korkeus * 0.8, valinta, pelaajienKoneet[pelaajanr - 1][valinta], pelaajienTykit[pelaajanr - 1][valinta], rajahdysKuva, liekkiKuva, LoadSoundEffect("TankkiAani"));464 Tankkipelaaja pelaaja = new Tankkipelaaja(leveys * 0.8, korkeus * 0.8, valinta, pelaajienKoneet[pelaajanr - 1][valinta], pelaajienTykit[pelaajanr - 1][valinta], rajahdysKuva, liekkiKuva, LoadSoundEffect("TankkiAani")); 382 465 pelaaja.AngularDamping = 0.95; 383 pelaaja.Position = paikka; 466 pelaaja.Position = paikka; 467 384 468 385 469 GamePad[] kontrollerit = { ControllerOne, ControllerTwo, ControllerThree, ControllerFour }; 386 470 kontrollerit[pelaajanr - 1].ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.0, KaannaTykkia, "", pelaaja); 387 471 kontrollerit[pelaajanr - 1].ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.0, KaannaPelaajaa, "", pelaaja); 388 kontrollerit[pelaajanr - 1].ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.0, KaannaTykkia, "", pelaaja);389 472 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "perus", valinta); 390 473 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "raketti", valinta); … … 411 494 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, OhjaaTahtain, "", pelaaja, new Vector(0, tahtainNopeus)); 412 495 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, OhjaaTahtain, "", pelaaja, new Vector(0, -tahtainNopeus)); 496 497 pelaaja.Nopeus = 1200; 413 498 } 414 499 … … 416 501 { 417 502 pelaaja.Nopeus = 800.0; 418 }419 420 if (valinta == 3)421 {422 pelaaja.Nopeus = 1200;423 503 } 424 504 … … 492 572 } 493 573 494 void KaannaPelaajaa(AnalogState tatinTila, Pelaaja pelaaja)574 void KaannaPelaajaa(AnalogState tatinTila, Tankkipelaaja pelaaja) 495 575 { 496 576 if (pelaaja.voiLiikkua) … … 532 612 533 613 } 534 535 void KaannaTykkia(AnalogState tatinTila, Pelaaja pelaaja) 614 void KaannaPelaajaa(AnalogState tatinTila, Pelaaja pelaaja) 615 { 616 if (pelaaja.voiLiikkua) 617 { 618 if (!pelaaja.liikkuu) 619 { 620 621 pelaaja.liikkuu = true; 622 } 623 if (tatinTila.StateVector.Magnitude < 0.1) 624 { 625 626 pelaaja.liikkuu = false; 627 } 628 629 Angle vanhaKulma = pelaaja.Angle; 630 pelaaja.Angle = tatinTila.StateVector.Angle; 631 632 Angle kulmanMuutos = pelaaja.Angle - vanhaKulma; 633 634 635 636 pelaaja.Push(tatinTila.StateVector * pelaaja.Nopeus); 637 } 638 639 } 640 641 void KaannaTykkia(AnalogState tatinTila, Tankkipelaaja pelaaja) 536 642 { 537 643 //if (pelaaja.voiLiikkua) … … 541 647 } 542 648 543 void Ammu( Pelaaja pelaaja, String ammusTyyppi, int konenr)649 void Ammu(Tankkipelaaja pelaaja, String ammusTyyppi, int konenr) 544 650 { 545 651 if (pelaaja.voiLiikkua) … … 608 714 if (konenr == 1) 609 715 { 610 Pelaaja[] kohdePelaajat = new Pelaaja[pelaajat.Count - 1];716 Pelaaja[] kohdePelaajat = new Tankkipelaaja[pelaajat.Count - 1]; 611 717 for (int i = 0, j = 0; i < pelaajat.Count; i++) 612 718 { … … 846 952 if (olio.Tag.Equals("pelaaja")) 847 953 { 848 (( Pelaaja)olio).healthit.Value -= 4;849 (( Pelaaja)olio).SavuLiekki();954 ((Tankkipelaaja)olio).healthit.Value -= 4; 955 ((Tankkipelaaja)olio).SavuLiekki(); 850 956 } 851 957 } … … 855 961 if (olio.Tag.Equals("pelaaja")) 856 962 { 857 (( Pelaaja)olio).healthit.Value -= 25;858 (( Pelaaja)olio).SavuLiekki();859 } 860 } 861 862 void Erikoiskyky( Pelaaja pelaaja, int konenr)963 ((Tankkipelaaja)olio).healthit.Value -= 25; 964 ((Tankkipelaaja)olio).SavuLiekki(); 965 } 966 } 967 968 void Erikoiskyky(Tankkipelaaja pelaaja, int konenr) 863 969 { 864 970 // Koneelle 0 pelkkä boosti … … 1004 1110 { 1005 1111 Pelaaja pelaaja = pelaajat[i]; 1006 pelaaja.tankkiAani.Stop(); 1112 if (pelaaja is Tankkipelaaja) 1113 { 1114 ((Tankkipelaaja)pelaaja).tankkiAani.Stop(); 1115 } 1007 1116 pelaaja.liikkuu = false; 1008 1117 } -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/IMBT.csproj.Debug.cachefile
r7799 r7908 95 95 Content\BoostKuva9.xnb 96 96 Content\SuperSniperAmmusAani.xnb 97 Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 98 Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 99 Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 100 Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 101 Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 102 Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 103 Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 104 Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 105 Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 106 Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 107 Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 108 Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 97 109 Content\Music1.wma 98 110 Content\Music2.wma -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{B6A1F4C9-F2E2-4290-A5B5-3717058CC989}.xml
r7799 r7908 870 870 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\SuperSniperAmmusAani.xnb</Output> 871 871 <Time>2016-07-05T14:21:33.7785447+03:00</Time> 872 </Item> 873 <Item> 874 <Source>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1.png</Source> 875 <Name>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 876 <Importer>TextureImporter</Importer> 877 <Processor>TextureProcessor</Processor> 878 <Options>None</Options> 879 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1.xnb</Output> 880 <Time>2016-07-06T14:12:47.1594925+03:00</Time> 881 </Item> 882 <Item> 883 <Source>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2.png</Source> 884 <Name>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 885 <Importer>TextureImporter</Importer> 886 <Processor>TextureProcessor</Processor> 887 <Options>None</Options> 888 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2.xnb</Output> 889 <Time>2016-07-06T14:12:49.2292323+03:00</Time> 890 </Item> 891 <Item> 892 <Source>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3.png</Source> 893 <Name>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 894 <Importer>TextureImporter</Importer> 895 <Processor>TextureProcessor</Processor> 896 <Options>None</Options> 897 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3.xnb</Output> 898 <Time>2016-07-06T14:12:51.1187716+03:00</Time> 899 </Item> 900 <Item> 901 <Source>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1.png</Source> 902 <Name>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 903 <Importer>TextureImporter</Importer> 904 <Processor>TextureProcessor</Processor> 905 <Options>None</Options> 906 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1.xnb</Output> 907 <Time>2016-07-06T14:12:53.6105317+03:00</Time> 908 </Item> 909 <Item> 910 <Source>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2.png</Source> 911 <Name>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 912 <Importer>TextureImporter</Importer> 913 <Processor>TextureProcessor</Processor> 914 <Options>None</Options> 915 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2.xnb</Output> 916 <Time>2016-07-06T14:12:55.7816977+03:00</Time> 917 </Item> 918 <Item> 919 <Source>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3.png</Source> 920 <Name>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 921 <Importer>TextureImporter</Importer> 922 <Processor>TextureProcessor</Processor> 923 <Options>None</Options> 924 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3.xnb</Output> 925 <Time>2016-07-06T14:12:57.7430471+03:00</Time> 926 </Item> 927 <Item> 928 <Source>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1.png</Source> 929 <Name>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 930 <Importer>TextureImporter</Importer> 931 <Processor>TextureProcessor</Processor> 932 <Options>None</Options> 933 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1.xnb</Output> 934 <Time>2016-07-06T14:13:00.0424157+03:00</Time> 935 </Item> 936 <Item> 937 <Source>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2.png</Source> 938 <Name>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 939 <Importer>TextureImporter</Importer> 940 <Processor>TextureProcessor</Processor> 941 <Options>None</Options> 942 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2.xnb</Output> 943 <Time>2016-07-06T14:13:02.405798+03:00</Time> 944 </Item> 945 <Item> 946 <Source>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3.png</Source> 947 <Name>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 948 <Importer>TextureImporter</Importer> 949 <Processor>TextureProcessor</Processor> 950 <Options>None</Options> 951 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3.xnb</Output> 952 <Time>2016-07-06T14:13:05.1537735+03:00</Time> 953 </Item> 954 <Item> 955 <Source>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1.png</Source> 956 <Name>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 957 <Importer>TextureImporter</Importer> 958 <Processor>TextureProcessor</Processor> 959 <Options>None</Options> 960 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1.xnb</Output> 961 <Time>2016-07-06T14:09:38.0768089+03:00</Time> 962 </Item> 963 <Item> 964 <Source>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2.png</Source> 965 <Name>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 966 <Importer>TextureImporter</Importer> 967 <Processor>TextureProcessor</Processor> 968 <Options>None</Options> 969 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2.xnb</Output> 970 <Time>2016-07-06T12:46:51.11231+03:00</Time> 971 </Item> 972 <Item> 973 <Source>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3.png</Source> 974 <Name>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 975 <Importer>TextureImporter</Importer> 976 <Processor>TextureProcessor</Processor> 977 <Options>None</Options> 978 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3.xnb</Output> 979 <Time>2016-07-06T12:52:08.9150871+03:00</Time> 872 980 </Item> 873 981 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/obj/x86/Debug/IMBT.csproj.FileListAbsolute.txt
r7799 r7908 108 108 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\BoostKuva9.xnb 109 109 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\SuperSniperAmmusAani.xnb 110 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 111 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 112 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 113 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 114 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 115 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 116 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 117 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 118 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 119 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 120 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 121 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3.xnb -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/obj/x86/Debug/cachefile-{B6A1F4C9-F2E2-4290-A5B5-3717058CC989}-targetpath.txt
r7799 r7908 100 100 Content\BoostKuva9.xnb 101 101 Content\SuperSniperAmmusAani.xnb 102 Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 103 Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 104 Content\Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 105 Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 106 Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 107 Content\Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 108 Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 109 Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 110 Content\Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3.xnb 111 Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1.xnb 112 Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2.xnb 113 Content\Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3.xnb -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBTContent/IMBTContent.contentproj
r7799 r7908 613 613 </Compile> 614 614 </ItemGroup> 615 <ItemGroup> 616 <Compile Include="Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1.png"> 617 <Name>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 618 <Importer>TextureImporter</Importer> 619 <Processor>TextureProcessor</Processor> 620 </Compile> 621 <Compile Include="Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2.png"> 622 <Name>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 623 <Importer>TextureImporter</Importer> 624 <Processor>TextureProcessor</Processor> 625 </Compile> 626 <Compile Include="Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3.png"> 627 <Name>Pelaaja1MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 628 <Importer>TextureImporter</Importer> 629 <Processor>TextureProcessor</Processor> 630 </Compile> 631 <Compile Include="Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1.png"> 632 <Name>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 633 <Importer>TextureImporter</Importer> 634 <Processor>TextureProcessor</Processor> 635 </Compile> 636 <Compile Include="Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2.png"> 637 <Name>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 638 <Importer>TextureImporter</Importer> 639 <Processor>TextureProcessor</Processor> 640 </Compile> 641 <Compile Include="Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3.png"> 642 <Name>Pelaaja2MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 643 <Importer>TextureImporter</Importer> 644 <Processor>TextureProcessor</Processor> 645 </Compile> 646 <Compile Include="Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1.png"> 647 <Name>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 648 <Importer>TextureImporter</Importer> 649 <Processor>TextureProcessor</Processor> 650 </Compile> 651 <Compile Include="Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2.png"> 652 <Name>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 653 <Importer>TextureImporter</Importer> 654 <Processor>TextureProcessor</Processor> 655 </Compile> 656 <Compile Include="Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3.png"> 657 <Name>Pelaaja3MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 658 <Importer>TextureImporter</Importer> 659 <Processor>TextureProcessor</Processor> 660 </Compile> 661 <Compile Include="Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1.png"> 662 <Name>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio1</Name> 663 <Importer>TextureImporter</Importer> 664 <Processor>TextureProcessor</Processor> 665 </Compile> 666 <Compile Include="Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2.png"> 667 <Name>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio2</Name> 668 <Importer>TextureImporter</Importer> 669 <Processor>TextureProcessor</Processor> 670 </Compile> 671 <Compile Include="Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3.png"> 672 <Name>Pelaaja4MonsterKavelyAnimaatio3</Name> 673 <Importer>TextureImporter</Importer> 674 <Processor>TextureProcessor</Processor> 675 </Compile> 676 </ItemGroup> 615 677 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 616 678 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.