Changeset 7866


Ignore:
Timestamp:
2016-07-06 12:18:45 (7 years ago)
Author:
anvinurm
Message:

26 onkelmaa

Location:
2016/27/AnttiN/SalainenTehtävä
Files:
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/27/AnttiN/SalainenTehtävä/SalainenTehtävä/SalainenTehtävä/SalainenTehtävä.cs

    r7862 r7866  
    99public class SalainenTehtävä : PhysicsGame 
    1010{ 
     11 
     12     
    1113    const double nopeus = 2000; 
    1214 
     
    2224    Image SahkoansaTykkiKuva = LoadImage("SahkoansaTykki"); 
    2325    Image SahkoansaSahkoKuva = LoadImage("SahkoansaSahko"); 
     26    ase.Image = null; 
     27 
    2428    AssaultRifle pelaajan1Ase; 
    2529 
    2630    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
     31    ase.AttackSound = null; 
    2732 
    2833    public override void Begin() 
     
    8691        pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    8792        pelaaja1.Add(pelaajan1Ase); 
     93 
     94        //pelaaja1 on PlatformCharacter-tyyppinen 
     95        pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 
     96 
     97        //Ammusten määrä aluksi: 
     98        pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 1000000; 
     99 
     100        //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
     101        pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     102 
    88103    } 
    89104 
     
    146161        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, Liikuta, "pelaaja liikkuu alaspäin", pelaaja1, new Vector(0, -nopeus)); 
    147162        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan1Ase); 
     163        Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "tähtää aseella"); 
     164 
    148165 
    149166        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 
     167         
    150168 
    151169 
     
    205223            ammus.Image = ... 
    206224            ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 
     225            pyssy.Angle += Angle.FromDegrees(1); 
     226 
     227            AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(20, 5); 
     228            pyssy.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     229            ase.InfiniteAmmo = true; 
     230            ase.Power.Value = 2000; 
     231            ase.Power.DefaultValue = 2000; 
     232            ase.FireRate = 0.5; 
     233            ase.AmmoIgnoresGravity = false; 
     234            ase.AmmoIgnoresExplosions = false; 
     235            ase.CanHitOwner = false; 
     236            ase.Image = aseenKuva; 
     237            ase.AttackSound = aseenAani; 
     238            ase.X = 10.0; 
     239            ase.Y = -5.0; 
    207240        } 
    208241    } 
    209242 
     243    void Tahtaa(AnalogState hiirenLiike) 
     244    { 
     245        Vector suunta = (Mouse.PositionOnWorld - pelaaja1.Weapon.AbsolutePosition).Normalize(); 
     246        pelaaja1.Weapon.Angle = suunta.Angle; 
     247    } 
     248 
    210249} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.