Changeset 7866
- Timestamp:
- 2016-07-06 12:18:45 (7 years ago)
- Location:
- 2016/27/AnttiN/SalainenTehtävä
- Files:
-
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/27/AnttiN/SalainenTehtävä/SalainenTehtävä/SalainenTehtävä/SalainenTehtävä.cs
r7862 r7866 9 9 public class SalainenTehtävä : PhysicsGame 10 10 { 11 12 11 13 const double nopeus = 2000; 12 14 … … 22 24 Image SahkoansaTykkiKuva = LoadImage("SahkoansaTykki"); 23 25 Image SahkoansaSahkoKuva = LoadImage("SahkoansaSahko"); 26 ase.Image = null; 27 24 28 AssaultRifle pelaajan1Ase; 25 29 26 30 SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 31 ase.AttackSound = null; 27 32 28 33 public override void Begin() … … 86 91 pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 87 92 pelaaja1.Add(pelaajan1Ase); 93 94 //pelaaja1 on PlatformCharacter-tyyppinen 95 pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 96 97 //Ammusten määrä aluksi: 98 pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 1000000; 99 100 //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 101 pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 102 88 103 } 89 104 … … 146 161 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, Liikuta, "pelaaja liikkuu alaspäin", pelaaja1, new Vector(0, -nopeus)); 147 162 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan1Ase); 163 Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "tähtää aseella"); 164 148 165 149 166 ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 167 150 168 151 169 … … 205 223 ammus.Image = ... 206 224 ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 225 pyssy.Angle += Angle.FromDegrees(1); 226 227 AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(20, 5); 228 pyssy.ProjectileCollision = AmmusOsui; 229 ase.InfiniteAmmo = true; 230 ase.Power.Value = 2000; 231 ase.Power.DefaultValue = 2000; 232 ase.FireRate = 0.5; 233 ase.AmmoIgnoresGravity = false; 234 ase.AmmoIgnoresExplosions = false; 235 ase.CanHitOwner = false; 236 ase.Image = aseenKuva; 237 ase.AttackSound = aseenAani; 238 ase.X = 10.0; 239 ase.Y = -5.0; 207 240 } 208 241 } 209 242 243 void Tahtaa(AnalogState hiirenLiike) 244 { 245 Vector suunta = (Mouse.PositionOnWorld - pelaaja1.Weapon.AbsolutePosition).Normalize(); 246 pelaaja1.Weapon.Angle = suunta.Angle; 247 } 248 210 249 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.