Changeset 7865 for 2016/27/PekkaP


Ignore:
Timestamp:
2016-07-06 12:02:37 (3 years ago)
Author:
pepihlaj
Message:
 
Location:
2016/27/PekkaP/FinnishTroops
Files:
6 added
11 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/27/PekkaP/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroops.cs

    r7785 r7865  
    1515    PlatformCharacter pelaaja1; 
    1616    Image pelaajanKuva = LoadImage("SOTILAS"); 
    17     Image tahtiKuva = LoadImage("tahti"); 
    18     Image pahisKuva = LoadImage("pahis"); 
     17    Image cash = LoadImage("Cash"); 
     18    Image pahisKuva = LoadImage("Sotilas1Vihollinen"); 
    1919    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
    2020    IntMeter pelaajan1Pisteet; 
     21    Image ammus = LoadImage("Ammus2"); 
    2122    public override void Begin() 
    2223    { 
     
    4748    void LisaaPahis(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    4849    { 
    49         PlatformCharacter pahis = new PlatformCharacter(leveys, korkeus); 
     50        PlatformCharacter pahis = new PlatformCharacter(leveys*0.8, korkeus*0.9); 
    5051        pahis.Image = pahisKuva; 
    5152        Add(pahis); 
     53        pahis.Tag = "PahisSotilas"; 
    5254 
    5355        PlatformWandererBrain tasoAivot = new PlatformWandererBrain(); 
     
    5961 
    6062    } 
     63    class Vihu : PhysicsObject 
     64    { 
     65        private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(3, 0, 3); 
     66        public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 
     67 
     68        public Vihu(double leveys, double korkeus) 
     69            : base(leveys, korkeus) 
     70        { 
     71            elamaLaskuri.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); }; 
     72        } 
     73    } 
    6174 
    6275    void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     
    7386        tahti.IgnoresCollisionResponse = true; 
    7487        tahti.Position = paikka; 
    75         tahti.Image = tahtiKuva; 
     88        tahti.Image = cash; 
    7689        tahti.Tag = "Cash"; 
    7790        Add(tahti); 
     
    8093    void LisaaPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    8194    { 
    82         pelaaja1 = new PlatformCharacter(leveys*0.7, korkeus); 
     95        pelaaja1 = new PlatformCharacter(leveys*0.6, korkeus*0.9); 
    8396        pelaaja1.Position = paikka; 
    8497        pelaaja1.Mass = 4.0; 
     
    8699        AddCollisionHandler(pelaaja1, "Cash", TormaaTahteen); 
    87100        Add(pelaaja1); 
    88     } 
     101        pelaaja1.Tag = "pelaaja1"; 
     102 
     103        //pelaaja1 on PlatformCharacter-tyyppinen 
     104        pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 
     105 
     106        //Ammusten määrä aluksi: 
     107        pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 1000; 
     108 
     109        //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
     110        pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     111 
     112        Grenade kranaatti = new Grenade(4.0); 
     113 
     114 
     115 
     116 
     117 
     118 
     119    } 
     120    void HeitaKranaatti(PlatformCharacter pelaaja) 
     121    { 
     122        Grenade kranu = new Grenade(4.0); 
     123        Add(kranu); 
     124        pelaaja.Throw(kranu, Angle.FromDegrees(30), 10000); 
     125        kranu.Explosion.ShockwaveReachesObject += KranaattiOsui; 
     126    } 
     127    void KranaattiOsui(IPhysicsObject rajahdyksenKohde, Vector v) 
     128    { 
     129        if(rajahdyksenKohde.Tag.Equals("PahisSotilas") || rajahdyksenKohde.Tag.Equals("pelaaja1")) rajahdyksenKohde.Destroy(); 
     130    } 
     131 
    89132 
    90133    void LisaaNappaimet() 
     
    92135        Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
    93136        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    94  
     137        Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti, "Heitä kranu", pelaaja1); 
    95138        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 
    96139        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, nopeus); 
     
    102145        ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, Liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    103146        ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
     147 
     148        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja1); 
    104149 
    105150        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     
    143188        return pelaajan1Pisteet; 
    144189    } 
     190    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     191    { 
     192        ammus.Destroy(); 
     193    } 
     194    void AmmuAseella(PlatformCharacter pelaaja) 
     195{ 
     196    PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 
     197 
     198    if(ammus != null) 
     199    { 
     200        ammus.Size *= 1.0; 
     201            ammus.Image = LoadImage("Ammus2"); 
     202        ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 
     203          
     204        } 
     205     
    145206} 
     207} 
  • 2016/27/PekkaP/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroops.csproj.Debug.cachefile

    r7785 r7865  
    55Content\kentta1.xnb 
    66Content\pahis.xnb 
     7Content\Cash.xnb 
     8Content\Sotilas1Vihollinen.xnb 
     9Content\Ammus2.xnb 
  • 2016/27/PekkaP/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroops/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{FB1067CC-FEED-45F1-8CB8-8F3DD59AB260}.xml

    r7785 r7865  
    5656      <Time>2016-07-05T14:48:54.3421471+03:00</Time> 
    5757    </Item> 
     58    <Item> 
     59      <Source>Cash.png</Source> 
     60      <Name>Cash</Name> 
     61      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     62      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     63      <Options>None</Options> 
     64      <Output>C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\bin\x86\Debug\Content\Cash.xnb</Output> 
     65      <Time>2016-07-06T10:26:03.0101125+03:00</Time> 
     66    </Item> 
     67    <Item> 
     68      <Source>Sotilas1Vihollinen.png</Source> 
     69      <Name>Sotilas1Vihollinen</Name> 
     70      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     71      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     72      <Options>None</Options> 
     73      <Output>C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\bin\x86\Debug\Content\Sotilas1Vihollinen.xnb</Output> 
     74      <Time>2016-07-06T10:33:51.1289197+03:00</Time> 
     75    </Item> 
     76    <Item> 
     77      <Source>Ammus2.png</Source> 
     78      <Name>Ammus2</Name> 
     79      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     80      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     81      <Options>None</Options> 
     82      <Output>C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\bin\x86\Debug\Content\Ammus2.xnb</Output> 
     83      <Time>2016-07-06T10:55:11.0448985+03:00</Time> 
     84    </Item> 
    5885    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
    5986    <Settings> 
  • 2016/27/PekkaP/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroops/obj/x86/Debug/FinnishTroops.csproj.FileListAbsolute.txt

    r7785 r7865  
    1313C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\obj\x86\Debug\FinnishTroops.pdb 
    1414C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\bin\x86\Debug\Content\pahis.xnb 
     15C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\bin\x86\Debug\Content\Cash.xnb 
     16C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\bin\x86\Debug\Content\Sotilas1Vihollinen.xnb 
     17C:\MyTemp\PekkaP\FinnishTroops\FinnishTroops\FinnishTroops\bin\x86\Debug\Content\Ammus2.xnb 
  • 2016/27/PekkaP/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroops/obj/x86/Debug/cachefile-{FB1067CC-FEED-45F1-8CB8-8F3DD59AB260}-targetpath.txt

    r7785 r7865  
    55Content\kentta1.xnb 
    66Content\pahis.xnb 
     7Content\Cash.xnb 
     8Content\Sotilas1Vihollinen.xnb 
     9Content\Ammus2.xnb 
  • 2016/27/PekkaP/FinnishTroops/FinnishTroops/FinnishTroopsContent/FinnishTroopsContent.contentproj

    r7785 r7865  
    8181    </Compile> 
    8282  </ItemGroup> 
     83  <ItemGroup> 
     84    <Compile Include="Cash.png"> 
     85      <Name>Cash</Name> 
     86      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     87      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     88    </Compile> 
     89  </ItemGroup> 
     90  <ItemGroup> 
     91    <Compile Include="Sotilas1Vihollinen.png"> 
     92      <Name>Sotilas1Vihollinen</Name> 
     93      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     94      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     95    </Compile> 
     96  </ItemGroup> 
     97  <ItemGroup> 
     98    <Compile Include="Ammus2.png"> 
     99      <Name>Ammus2</Name> 
     100      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     101      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     102    </Compile> 
     103  </ItemGroup> 
    83104  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    84105  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.