Changeset 7628
- Timestamp:
- 2016-07-01 12:59:38 (7 years ago)
- Location:
- 2016/26/MikkoJ
- Files:
-
- 3 added
- 13 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku.cs
r7618 r7628 9 9 public class NakkiPaukku : PhysicsGame 10 10 { 11 Image kenttamuoto = LoadImage("Kentta.png"); 11 Image kenttamuoto = LoadImage("Kentta"); 12 Image nakkipommi = LoadImage("Nakki"); 12 13 13 14 PhysicsObject[] pelaajat = new PhysicsObject[4]; … … 33 34 34 35 } 36 void AloitaAlusta() 37 { 38 ClearAll(); 39 Begin(); 40 } 35 41 void AloitaPeli() 36 42 { … … 43 49 44 50 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 51 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FFB400F8"), LuoMuuri); 45 52 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FFEA00"), LuoPelaaja, 0, Color.Red); 46 53 ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoPelaaja, 1, Color.Blue); … … 51 58 52 59 ruudut.Execute(10.0, 10.0); 60 } 61 void LuoMuuri(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 62 { 63 PhysicsObject muuri = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 64 muuri.Position = paikka; 65 muuri.Color = Color.DarkBrown; 66 67 Add(muuri); 53 68 } 54 69 void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) … … 125 140 Keyboard.Listen(Key.J, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaajat[3], Vector.Zero); 126 141 Keyboard.Listen(Key.L, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaajat[3], Vector.Zero); 127 142 143 Keyboard.Listen(Key.End, ButtonState.Pressed, AloitaAlusta, ""); 128 144 } 129 145 void AsetaNopeus(PhysicsObject pelaaja, Vector nopeus) … … 135 151 PhysicsObject nakki = new PhysicsObject(10, 10); 136 152 nakki.Position = pelaaja.Position; 137 nakki. Color = Color.Orange;153 nakki.Image = nakkipommi; 138 154 nakki.Tag = "nakki"; 139 155 nakki.CanRotate = false; … … 141 157 Timer.SingleShot(3.0, delegate 142 158 { 143 Explosion rajahdys = new Explosion(25); 159 Explosion rajahdys = new Explosion(21); 160 rajahdys.Speed = 100; 144 161 rajahdys.Position = nakki.Position; 145 162 rajahdys.Force = 1.0; … … 181 198 182 199 183 Add(nakki );200 Add(nakki, -1); 184 201 AddCollisionHandler(nakki, "rajahdys", PelaajaTormaaRajahdykseen); 185 202 -
2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku.csproj.Debug.cachefile
r7568 r7628 1 1 Content\Kentta.xnb 2 Content\Nakki.xnb -
2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{9FD97CB8-B7B4-4F46-AFA0-0CBA2DEBF0DE}.xml
r7579 r7628 9 9 <Options>None</Options> 10 10 <Output>C:\MyTemp\Juntti_M\NakkiPaukku\NakkiPaukku\NakkiPaukku\bin\x86\Debug\Content\Kentta.xnb</Output> 11 <Time>2016-06-29T13:40:02.722485+03:00</Time> 11 <Time>2016-07-01T12:19:15.4218325+03:00</Time> 12 </Item> 13 <Item> 14 <Source>Nakki.png</Source> 15 <Name>Nakki</Name> 16 <Importer>TextureImporter</Importer> 17 <Processor>TextureProcessor</Processor> 18 <Options>None</Options> 19 <Output>C:\MyTemp\Juntti_M\NakkiPaukku\NakkiPaukku\NakkiPaukku\bin\x86\Debug\Content\Nakki.xnb</Output> 20 <Time>2016-07-01T12:53:03.1547735+03:00</Time> 12 21 </Item> 13 22 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku/obj/x86/Debug/NakkiPaukku.csproj.FileListAbsolute.txt
r7568 r7628 8 8 C:\MyTemp\Juntti_M\NakkiPaukku\NakkiPaukku\NakkiPaukku\obj\x86\Debug\NakkiPaukku.pdb 9 9 C:\MyTemp\Juntti_M\NakkiPaukku\NakkiPaukku\NakkiPaukku\bin\x86\Debug\Content\Kentta.xnb 10 C:\MyTemp\Juntti_M\NakkiPaukku\NakkiPaukku\NakkiPaukku\bin\x86\Debug\Content\Nakki.xnb -
2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku/obj/x86/Debug/cachefile-{9FD97CB8-B7B4-4F46-AFA0-0CBA2DEBF0DE}-targetpath.txt
r7568 r7628 1 1 Content\Kentta.xnb 2 Content\Nakki.xnb -
2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukkuContent/NakkiPaukkuContent.contentproj
r7568 r7628 52 52 </Compile> 53 53 </ItemGroup> 54 <ItemGroup> 55 <Compile Include="Nakki.png"> 56 <Name>Nakki</Name> 57 <Importer>TextureImporter</Importer> 58 <Processor>TextureProcessor</Processor> 59 </Compile> 60 </ItemGroup> 54 61 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 55 62 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.