Changeset 7618 for 2016/26/MikkoJ
- Timestamp:
- 2016-07-01 11:33:13 (5 years ago)
- Location:
- 2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku
- Files:
-
- 6 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/26/MikkoJ/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku/NakkiPaukku.cs
r7600 r7618 21 21 public override void Begin() 22 22 { 23 24 25 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("NakkiPaukku", 26 "Paukuta!", "Huomenna uusiks!"); 27 IsFullScreen = true; 28 alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 29 alkuValikko.AddItemHandler(1, Exit); 30 alkuValikko.Color = Color.White; 31 Level.BackgroundColor = Color.Orange; 32 Add(alkuValikko); 33 34 } 35 void AloitaPeli() 36 { 23 37 LuoMailma(); 24 38 AsetaOhjaimet(); 25 26 27 28 39 } 29 40 void LuoMailma() … … 31 42 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Kentta"); 32 43 33 34 35 44 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 36 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FFEA00"), LuoPelaaja, 0 );37 ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoPelaaja, 1 );38 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoPelaaja, 2 );39 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("4CFF00"), LuoPelaaja, 3 );45 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FFEA00"), LuoPelaaja, 0, Color.Red); 46 ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoPelaaja, 1, Color.Blue); 47 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoPelaaja, 2, Color.ForestGreen); 48 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("4CFF00"), LuoPelaaja, 3, Color.Violet); 40 49 41 50 … … 45 54 void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 46 55 { 47 PhysicsObject kentta = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 48 kentta.Position = paikka; 49 kentta.Color = Color.Black; 50 kentta.IgnoresExplosions = true; 51 Add(kentta); 56 PhysicsObject seina = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 57 seina.Position = paikka; 58 seina.Color = Color.Black; 59 seina.IgnoresExplosions = true; 60 seina.IgnoresPhysicsLogics = true; 61 Add(seina); 52 62 53 kentta.Tag = "seina";63 seina.Tag = "seina"; 54 64 Level.Background.Color = Color.White; 55 65 Camera.ZoomToLevel(); 56 66 IsFullScreen = true; 57 67 } 58 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus, int paikkaNumero )68 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus, int paikkaNumero, Color vari) 59 69 { 60 PhysicsObject pelaaja = new PhysicsObject(leveys * 0.65, korkeus * 0.65);70 PhysicsObject pelaaja = new PhysicsObject(leveys, korkeus); 61 71 pelaaja.Shape = Shape.Circle; 62 72 pelaaja.X = paikka.X; 63 73 pelaaja.Y = paikka.Y; 64 pelaaja.Color = Color.HotPink;74 pelaaja.Color = vari; 65 75 pelaaja.LinearDamping = 0.1; 76 pelaaja.CanRotate = false; 66 77 Add(pelaaja); 67 78 pelaajat[paikkaNumero] = pelaaja; //Luo pelaajat 1, 2, 3 & 4 nimisiin muuttujiin … … 122 133 void PudotaNakki(PhysicsObject pelaaja) 123 134 { 124 PhysicsObject nakki = new PhysicsObject(1 , 1);135 PhysicsObject nakki = new PhysicsObject(10, 10); 125 136 nakki.Position = pelaaja.Position; 126 nakki.Color = Color.Blue; 137 nakki.Color = Color.Orange; 138 nakki.Tag = "nakki"; 139 nakki.CanRotate = false; 127 140 128 141 Timer.SingleShot(3.0, delegate 129 142 { 130 Explosion rajahdys = new Explosion( 15);143 Explosion rajahdys = new Explosion(25); 131 144 rajahdys.Position = nakki.Position; 132 rajahdys.Force = 10.0; 133 rajahdys.Tag = "rajahdys"; 145 rajahdys.Force = 1.0; 146 //rajahdys.UseShockWave = false; 147 rajahdys.ShockwaveReachesObject += RajahdysOsuu; 148 //rajahdys.Tag = "rajahdys"; 134 149 Add(rajahdys); 135 150 136 / ///////TODO151 /* 137 152 Vector tamanhetkinenrajahdyspaikka = rajahdys.Position; 138 ///////139 while ( true)153 int o = 0; 154 while (o < 10) 140 155 { 141 156 List<GameObject> vasenRajahdysTila = this.GetObjectsBetween(tamanhetkinenrajahdyspaikka, (tamanhetkinenrajahdyspaikka + new Vector(-10, 0))); … … 159 174 i++; 160 175 } 161 162 tamanhetkinenrajahdyspaikka = tamanhetkinenrajahdyspaikka + new Vector(-10, 0);163 } 164 ////////176 rajahdys.Position = tamanhetkinenrajahdyspaikka + new Vector(-10, 0); 177 o++; 178 }*/ 179 165 180 }); 166 181 167 182 168 183 Add(nakki); 184 AddCollisionHandler(nakki, "rajahdys", PelaajaTormaaRajahdykseen); 169 185 170 186 } 187 188 private void RajahdysOsuu(IPhysicsObject objekti, Vector v) 189 { 190 objekti.Destroy(); 191 } 171 192 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.