Changeset 759
- Timestamp:
- 2010-06-11 13:18:17 (13 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu/Peli.cs
r729 r759 16 16 17 17 Timer ajastin; 18 19 } {void jaalaivaan ( Timer sender );20 }18 int kenttaNro; 19 20 21 21 PlatformCharacter pelaaja1; 22 22 … … 77 77 Level.CreateBorders(); 78 78 Level.Background.CreateGradient(Color.SkyBlue, Color.LightYellow); 79 PhysicsObject näkymätöntaso = PhysicsObject.CreateStaticObject (800, 350); 80 näkymätöntaso.IsVisible = false; 81 näkymätöntaso.Shape = Shapes.Rectangle; 82 näkymätöntaso.X = Level.Right; 83 näkymätöntaso.Y = Level.Bottom; 84 Add(näkymätöntaso); 79 85 80 86 lisaaVene(Level.Left + 40, 45, 85); … … 114 120 lisaaVene(Level.Left + 11850, 100, 200); 115 121 lisaaVene(Level.Left + 12200, 115, 250); 116 lisaaVene(Level.Left + 12488, 1 19 , 180);122 lisaaVene(Level.Left + 12488, 130 , 185); 117 123 118 124 for (int i = 0; i < 200; i++) … … 125 131 vesi.Image = LoadImage("vesi"); 126 132 AddCollisionHandler(vesi, KasitteleVedenTormaus); 127 128 129 133 } 130 131 134 132 135 lisaaMaali(); … … 135 138 void KasitteleVedenTormaus( PhysicsObject vesi, PhysicsObject kohde) 136 139 { 137 TextDisplay viesti = new TextDisplay(); 138 viesti.Text = "Putosit veteen ja joudut uimaan etkä siis ehdi enää laivaan!!! Hävisit pelin! :("; 139 Add (viesti); 140 141 Timer aloitaKenttaAlustaAjastin = new Timer(); 142 aloitaKenttaAlustaAjastin.Interval = 3; 143 aloitaKenttaAlustaAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(aloitaKenttaAlusta); 144 Add(aloitaKenttaAlustaAjastin); 145 aloitaKenttaAlustaAjastin.Start(); 140 if (kohde == pelaaja1) 141 { 142 TextDisplay viesti = new TextDisplay(); 143 viesti.Text = "Putosit veteen ja joudut uimaan etkä siis ehdi enää laivaan!!! Hävisit pelin! :("; 144 Add(viesti); 145 146 Timer aloitaKenttaAlustaAjastin = new Timer(); 147 aloitaKenttaAlustaAjastin.Interval = 5; 148 aloitaKenttaAlustaAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(aloitaKenttaAlusta); 149 Add(aloitaKenttaAlustaAjastin); 150 aloitaKenttaAlustaAjastin.Start(); 151 } 152 146 153 } 147 154 … … 157 164 PhysicsObject vene = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys , korkeus); 158 165 vene.Color = Color.Brown; 159 vene.X = x;160 vene.Y = Level.Bottom;161 vene.Image = LoadImage("vene");166 vene.X = x; 167 vene.Y = Level.Bottom; 168 vene.Image = LoadImage("vene"); 162 169 Add(vene); 163 170 } … … 224 231 this.PlaySound("maali"); 225 232 int edellisenKentanPisteet = pisteLaskuri.Value; 226 227 228 229 MessageDisplay.Add("Hyvä! Pääsit laivaan ja sillä kotiin! " + kenttaNro + ". Aika: " + ajastin.CurrentTime); 230 seuraavaKentta(); 231 Timer jaalaivaanAjastin; 232 jaalaivaanAjastin.Interval = 3; 233 234 235 236 TextDisplay viesti = new TextDisplay(); 237 viesti.Text = "Hyvä!!! Pääsit laivaan ja sillä kotiin1"; 238 Add(viesti); 239 240 Timer jaalaivaanAjastin =new Timer() ; 241 jaalaivaanAjastin.Interval = 5; 233 242 jaalaivaanAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(jaalaivaan); 234 243 Add(jaalaivaanAjastin); 235 244 jaalaivaanAjastin.Start(); 236 245 237 } {void jaalaivaan ( Timer sender ); 238 } 246 } 239 247 } 248 void jaalaivaan ( Timer sender ){ 249 seuraavaKentta(); 250 } 240 251 } 241 252 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.