Changeset 759


Ignore:
Timestamp:
2010-06-11 13:18:17 (13 years ago)
Author:
juhkuska
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu/Peli.cs

    r729 r759  
    1616 
    1717        Timer ajastin; 
    18                   
    19             } {void jaalaivaan ( Timer sender ); 
    20         } 
     18        int kenttaNro;          
     19             
     20         
    2121        PlatformCharacter pelaaja1; 
    2222 
     
    7777            Level.CreateBorders(); 
    7878            Level.Background.CreateGradient(Color.SkyBlue, Color.LightYellow); 
     79            PhysicsObject näkymätöntaso = PhysicsObject.CreateStaticObject (800, 350); 
     80            näkymätöntaso.IsVisible = false; 
     81            näkymätöntaso.Shape = Shapes.Rectangle; 
     82            näkymätöntaso.X = Level.Right; 
     83            näkymätöntaso.Y = Level.Bottom; 
     84            Add(näkymätöntaso); 
    7985 
    8086            lisaaVene(Level.Left + 40, 45, 85); 
     
    114120            lisaaVene(Level.Left + 11850, 100, 200); 
    115121            lisaaVene(Level.Left + 12200, 115, 250); 
    116             lisaaVene(Level.Left + 12488, 119 , 180); 
     122            lisaaVene(Level.Left + 12488, 130 , 185); 
    117123 
    118124            for (int i = 0; i < 200; i++) 
     
    125131                vesi.Image = LoadImage("vesi"); 
    126132                AddCollisionHandler(vesi, KasitteleVedenTormaus); 
    127                  
    128  
    129133            } 
    130  
    131134 
    132135            lisaaMaali(); 
     
    135138        void KasitteleVedenTormaus( PhysicsObject vesi, PhysicsObject kohde) 
    136139        { 
    137             TextDisplay viesti = new TextDisplay(); 
    138             viesti.Text = "Putosit veteen ja joudut uimaan etkä siis ehdi enää laivaan!!! Hävisit pelin! :("; 
    139             Add (viesti); 
    140  
    141             Timer aloitaKenttaAlustaAjastin = new Timer(); 
    142             aloitaKenttaAlustaAjastin.Interval = 3; 
    143             aloitaKenttaAlustaAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(aloitaKenttaAlusta); 
    144             Add(aloitaKenttaAlustaAjastin); 
    145             aloitaKenttaAlustaAjastin.Start(); 
     140            if (kohde == pelaaja1) 
     141            { 
     142                TextDisplay viesti = new TextDisplay(); 
     143                viesti.Text = "Putosit veteen ja joudut uimaan etkä siis ehdi enää laivaan!!! Hävisit pelin! :("; 
     144                Add(viesti); 
     145 
     146                Timer aloitaKenttaAlustaAjastin = new Timer(); 
     147                aloitaKenttaAlustaAjastin.Interval = 5; 
     148                aloitaKenttaAlustaAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(aloitaKenttaAlusta); 
     149                Add(aloitaKenttaAlustaAjastin); 
     150                aloitaKenttaAlustaAjastin.Start(); 
     151            } 
     152 
    146153        } 
    147154 
     
    157164            PhysicsObject vene = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys , korkeus); 
    158165            vene.Color = Color.Brown; 
    159            vene.X = x; 
    160            vene.Y = Level.Bottom; 
    161            vene.Image = LoadImage("vene"); 
     166            vene.X = x; 
     167            vene.Y = Level.Bottom; 
     168            vene.Image = LoadImage("vene"); 
    162169            Add(vene); 
    163170        } 
     
    224231                this.PlaySound("maali"); 
    225232                int edellisenKentanPisteet = pisteLaskuri.Value; 
    226        
    227  
    228                  
    229                 MessageDisplay.Add("Hyvä! Pääsit laivaan ja sillä kotiin! " + kenttaNro + ". Aika: " + ajastin.CurrentTime); 
    230                 seuraavaKentta(); 
    231                 Timer jaalaivaanAjastin; 
    232                 jaalaivaanAjastin.Interval = 3; 
     233 
     234 
     235 
     236                TextDisplay viesti = new TextDisplay(); 
     237                viesti.Text = "Hyvä!!! Pääsit laivaan ja sillä kotiin1"; 
     238                Add(viesti); 
     239 
     240                Timer jaalaivaanAjastin =new Timer() ; 
     241                jaalaivaanAjastin.Interval = 5; 
    233242                jaalaivaanAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(jaalaivaan); 
    234243                Add(jaalaivaanAjastin); 
    235244                jaalaivaanAjastin.Start(); 
    236245 
    237             } {void jaalaivaan ( Timer sender ); 
    238         } 
     246            }  
    239247    } 
     248        void jaalaivaan ( Timer sender ){ 
     249             seuraavaKentta(); 
     250        } 
    240251    } 
    241252} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.