Ignore:
Timestamp:
2016-06-29 14:58:12 (4 years ago)
Author:
vekoski
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/26/VeetiK/CaveRun/CaveRun/CaveRun/CaveRun/CaveRun.cs

    r7561 r7576  
    2323    Image AvainKuva = LoadImage("Avain"); 
    2424    Image[] ZombiKuvat = LoadImages("Zombi1", "Zombi2"); 
    25     Image[] Pelaajakuvat = LoadImages("Pelaaja1", "Pelaaja2"); 
     25    Image Pelaajakuva = LoadImage("Pelaaja1"); 
    2626    Image luodinKuva = LoadImage("Luoti"); 
     27    Image seinänkuva = LoadImage("seinäkivi"); 
    2728    SoundEffect AseAani = LoadSoundEffect("Laatikkomusa"); 
    2829 
     
    5859        Level.Background.Image = taustaKuva; 
    5960        Level.Background.TileToLevel(); 
    60         Level.Background.Color = Color.Brown; 
     61        Level.Background.Color = Color.DarGray; 
    6162         
    6263 
     
    8182    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    8283    { 
    83         pelaaja = new PhysicsObject(leveys / 0.5, korkeus / 0.5); 
     84        pelaaja = new PhysicsObject(leveys / 0.5, korkeus / 0.75); 
    8485        pelaaja.Position = paikka; 
    8586        Add(pelaaja); 
    86         pelaaja.Animation = new Animation(Pelaajakuvat); 
    87         pelaaja.Animation.FPS = 3; 
    88         pelaaja.Animation.Start(); 
     87        pelaaja.Image = Pelaajakuva; 
     88       // pelaaja.Animation.FPS = 3; 
     89       // pelaaja.Animation.Start(); 
    8990        pelaaja.Tag = "pelaaja"; 
    9091        pelaaja.LinearDamping = 0.85; 
     
    9697        pelaajanHP = new DoubleMeter(100.0, 0, 100.0); 
    9798        pelaajanHP.LowerLimit += delegate { AloitaAlusta("Kuolit"); }; 
    98  
     99   
    99100        ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(160, 20); 
    100101        elamaPalkki.BarColor = Color.Red; 
     
    105106 
    106107        AddCollisionHandler(pelaaja, "zombi", delegate(PhysicsObject p, PhysicsObject kohde) { 
    107             pelaajanHP.Value -= 50.0;        
     108            pelaajanHP.Value -= 50.0; ControllerOne.Vibrate(0.5, 0.5, 0.0, 0.0, 0.5); 
    108109        }); 
    109110 
     
    152153        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
    153154        taso.Position = paikka; 
    154         taso.Color = Color.Brown; 
     155        taso.Color = Color.Gray; 
    155156        taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 
    156157        taso.Tag = "seina"; 
    157158        Add(taso); 
     159        taso.Image = seinänkuva; 
    158160    } 
    159161 
     
    203205    void LuoZombi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    204206    { 
    205         PhysicsObject Zombi = new PhysicsObject(leveys / 1.5, korkeus / 1.5); 
     207        PhysicsObject Zombi = new PhysicsObject(leveys / 0.5, korkeus / 0.5); 
    206208        Zombi.Position = paikka; 
    207209        Zombi.Color = Color.Orange; 
     
    213215 
    214216        LabyrinthWandererBrain labyrinttiAivot = new LabyrinthWandererBrain(RUUDUN_KOKO); 
    215         labyrinttiAivot.Speed = 100.0; 
     217        labyrinttiAivot.Speed = 50.0; 
    216218        labyrinttiAivot.LabyrinthWallTag = "seina"; 
    217219        labyrinttiAivot.TurnWhileMoving = true; 
     
    236238            AseAani.Play(); 
    237239            pelaajanAse = new AssaultRifle(30, 10); 
     240             
    238241 
    239242 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.