Ignore:
Timestamp:
2016-06-28 15:02:17 (4 years ago)
Author:
vekoski
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/26/VeetiK/CaveRun/CaveRun/CaveRun/CaveRun/CaveRun.cs

    r7543 r7561  
    3939        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    4040        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    41         //MediaPlayer.Play(Taustamusiikki); 
    42         //MediaPlayer.IsRepeating = true; 
     41        MediaPlayer.Play("Taustamusiikki"); 
     42        MediaPlayer.IsRepeating = true; 
    4343    } 
    4444    void luokentta() 
     
    8181    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    8282    { 
    83         pelaaja = new PhysicsObject(leveys / 1.1, korkeus / 1.1); 
     83        pelaaja = new PhysicsObject(leveys / 0.5, korkeus / 0.5); 
    8484        pelaaja.Position = paikka; 
    8585        Add(pelaaja); 
     
    237237            pelaajanAse = new AssaultRifle(30, 10); 
    238238 
     239 
     240 
     241 
     242 
     243 
     244 
     245 
     246 
     247 
     248 
     249 
     250 
     251 
     252 
     253 
    239254            //Ammusten määrä aluksi: 
    240             pelaajanAse.InfiniteAmmo = true; 
     255            pelaajanAse.Ammo.Value = 10; 
     256            // pelaajanAse.InfiniteAmmo = false; 
     257 
     258 
    241259 
    242260            //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.